تعویض پنجره بدون تخریب

تعویض پنجره بدون تخریب

تعویض پنجره بدون تخریب با تک پنجره

با تک پنجره دیگه نیاز به تماس جداگانه با نصاب نیست، تمامی مراحل از 0 تا 100 توسط ما برای شما انجام میشه. بهترین پروفیل و پنجره های دوجداره، با طرح و سبک مد نظر شما نصب میشه.
 با یک تماس کارو جمع کن 

مراحل تعویض پنجره بدون هیچگونه تخریبی

  1. درخواست تعویض پنجره از تک پنجره
  2. اندازه گیری دقیق و رایگان توسط تک پنجره
  3. برش کاری و جابجایی آهن پنجره قدیمی (حتی خرید آهن پنجره قدیمی)
  4. نصب و رگلاژ کامل پنجره دوجداره

یکی از مهمترین کاربرد های UPVC، تعویض پنجره بدون تخریب میباشد. مهم‎‌ترین دغدغه‌ای که مشتریان عزیز دارند، در مورد تعویض پنجره می‌باشد این مسئله است که تعویض پنجره بدون تخریب صورت بگیرد.

البته این موضوع برای همه مهم است که چگونه تعویض انجام می‌گیرد و چقدر در مرحله تعویض پنجره خرابی دارد. جواب این سوال زیاد سخت نیست تعویض پنجره ها بدون تخریب صورت میگیرد، در واقع تخریب ندارد اما برشکاری آهن پنجره قدیمی و کمی گرد و خاک دارد.

تعویض پنجره بدون تخریب

ویدئو تعویض پنجره بدون تخریب

برای آشنایی بیشتر شما با تعویض پنجره بدون تخریب و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب، در زیر فیلم کوتاهی که در حین انجام کار هستش رو تماشا کنید. دقت داشته باشید زمان انجام کار در یک روز صورت می‌گیرد، فقط قبل شروع کار باید پرده، فرش، وسایل که کنار پنجره هستش رو جابجا کنید.

قیمت تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب

یکی از سوالات مهمی که برای مشتریان پیش می‌آید، قیمت تعویض پنجره بدون تخریب است و برای این که از قیمت تمام شده مطلع شوید لطفا با شماره کارشناس تک پنجره تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین ابعاد خود را ارسال فرمایید تا از قیمت دقیق و بروز تعویض با انواع پروفیل مطلع شوید.

همچنین می‌توانید از طرح تعویض پنجره دوجداره با پروفیل پر فروش گروه تک پنجره هم استفاده کنید، که این پروفیل جزو بهترین مارک پنجره دوجداره است و با 20 سال ضمانت از نمایندگی رسمی شرکت ویتانوا، ساخت با کیفیت پنجره و تخفیف ویژه به شما ارائه می‌شود.

تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب

اعتماد به تولید کننده حرفه ای تعویض پنجره بدون تخریب

شاید باوراتان نشود که تعویض پنجره فقط و فقط به نوع پروفیل بستگی ندارد، بلکه به تولید و نصب پنجره هم نیز بستگی دارد. همیشه به تمام مشتریان عزیز این را بازگو می‌کنیم که 40 درصد کار، تولید، نصب و رگلاژ می‌باشد.

این که شما بهترین برند را استفاده کنید، اما خوب نصب و آبندی نکنید رضایت شما را در اتمام کار ندارد. حالا حتما فکر میکنید انتخاب پروفیل دوجداره مناسب تاثیری در تعویض نداره؟ نه بلکه صرفا همه به پروفیل توجه می‌کنند و به تمام مشخصات بازسازی پنجره فکر نمی‌کنند و مسیر را اشتباه می‌روند.

گروهی که برای شما پنجره را تولید و نصابی که پنجره دوجداره بدون تخریب را نصب می‌کند یک طرف قرار دارد و برند پروفیل پنجره، گالوانیزه مصرفی، یراق آلات و درجه شیشه دوجداره هم طرف دیگر این تعویض قرار دارد. شرکت تک پنجره با داشتن نصاب های حرفه ای و ارائه محصولاتی با کیفیت از جمله پروفیل و یراق آلات، بهترین تعویض پنجره بدون تخریب را برای شما انجام می‌دهد. شرکت ما در بیشتر شهر ها این خدمات را ارائه می‌دهد، یکی از این خدمات پنجره دوجداره در کرج است.

تعویض پنجره بدون تخریب در گروه تک پنجره

در گروه تک پنجره برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب از شروع تا اتمام کار به هیچ کاری احتیاج نیست و تمام کارها توسط خود نیروی نصاب انجام می‌گیرد، در واقع شما مدل و نوع پروفیل خود را در لحظه اندازه گیری انتخاب می‌کنید. در زیر طریقه نصب پنجره دوجداره بدون تخریب که توسط شرکت تک پنجره انجام می‌شود را گفته‌ایم.

¤ اندازه گیری دقیق پنجره و شکل ساخت

¤ برش کاری و برداشتن آهن اضافه پنجره

¤ جابجایی آهن پنجره قدیمی و پنجره UPVC

¤ نصب پنجره دوجداره و رگلاژ کامل

¤ خرید آهن پنجره قدیمی

حالا خیالت راحت شد که نیازی نیست کاری انجام بدی؟ برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره، تمام مراحل کار توسط خودمون انجام میشه و نکته جالب این هستش که شما می‌توانید استعلام قیمت برای پنجره با برند خاص خودتان را با هر تولیدی با کیفیت و استاندارد مقایسه کنید. البته مواردی که در بالا گفته شد جزو وظایف ما است و بابتش پولی از شما دریافت نخواهد شد.

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

حتما بدانید که عایق بندی پنجره دوجداره تاثیر زیادی دارد و این که چقدر تاثیر دارد، به دو آیتم مهم بستگی دارد. گروهی که برای شما نصب را انجام می‌دهد و متریالی که برای تعویض پنجره انتخاب می‌کنید.

نقش درب و پنجره ها در عایق بندی ساختمان های قدیمی بسیار پر رنگ است، به گونه ای که تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی کاملا شایع است، زیرا از ورود سرما در فصل سرد و ورود گرما و ریزگردها و آلودگی در روزهای مختلف سال جلوگیری می‌کند. بعضی از مشتریان علت بخار زدن پنجره دوجداره را میپرسند که در اینجا نیز توضیح داده ایم.

مزایای تعویض پنجره بدون تخریب

مزایای پنجره دوجداره نسبت به پنجره قدیمی قابل مقایسه است. نصب پنجره بدون تخریب نسبت به هزینه ای که پرداخت می‌کنید بسیار بصرفه است، زیرا جدا از تمام مزایایی که دارد، عایق فوق العاده صدا و حرارت می‌باشد و این به آرامش و راحتی شما بسیار کمک خواهد کرد، همچنین شما میتوانید تفاوت پنجره دوجداره UPVC و آلومینیم را دز این صفحه مطالعه کنید. برخی از مزایای تعویض پنجره بدون تخریب را در زیر گفته‌ایم.

  • نصب پنجره upvc در یک روز
  • رگلاژ و آب بندی پنجره
  • تعویض پنجره بدون تخریب و خرابی
  • عدم تغییر رنگ و دفورمه شدن پروفیل
  • عایق صوتی و حرارتی بالا
  • زیبایی و تنوع در مدل ساخت پنجره
  • نصب توری پلیسه بر روی پنجره

تعویض پنجره دوجداره با همارشتن

بهترین پروفیل برای تعويض پنجره بدون تخریب

در تعویض پنجره بدون تخریب با UPVC باید از پروفیل مخصوص بازسازی استفاده شود، تمامی برند ها این نوع پروفیل را دارند و انتخاب پروفیل دوجداره مناسب خیلی مهم است. شما از هر برندی جهت تهیه پروفیل می‌توانید استفاده کنید، نوع برند به هزینه شما در ساخت پنجره مربوط می‌شود و این مدل پروفیل مخصوص پنجره دوجداره بدون تخریب ساخته شده است.

پروفیل مخصوص بازسازی پنجره یا بال پروازی: این پروفیل با شکلی که ساخته شده است، تمام سطح آهن فرم پنجره قدیمی را در بر می‌گیرد و بصورت کامل در فرم پنجره قدیمی قرار می‌گیرد. معمولا پهنای بال آن حدود 4 سانت است و علاوه بر این عایق بندی خوبی دارد. برخی از مزایای استفاده از پروفیل مخصوص تعویض پنجره بدون تخریب :

  • عایق بندی مناسب تر
  • شکل بسیار زیبا پروفیل
  • پوشش کامل فرم پنجره قدیمی
  • ساختار مناسب برای تعویض پنجره قدیمی

مراحل بازسازی پنجره قدیمی و نصب پنجره دوجداره (بدون خرابی)

اولین کاری که نیاز است انجام دهید، تماس با گروه تک پنجره و دریافت مشاوره رایگان در خصوص بازسازی و نوسازی پنجره دوجداره و نصب پنجره جدید است. کارشناسان تک پنجره با سابقه بالایی که در این زمینه دارند، شما را بصورت رایگان راهنمایی کرده و تمامی مراحل و شرایط را برای شما توضیح می دهند.

1. اندازه گیری دقیق درب و پنجره توسط نصاب و متخصصان تک پنجره :

بعد از دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان تک پنجره، نصاب های تک پنجره با هماهنگی شما به محل مورد نظر مراجعه کرده و پنجره یا درب مد نظر را بصورت دقیق بررسی و اندازه گیری می‌کنند. همچنین شما جهت یادگیری نحوه اندازه گیری شیشه پنجره می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

2. انتخاب مدل و طرح های پنجره جدید دوجداره جهت نصب و محاسبه قیمت پنجره دوجداره :

اندازه گیری که توسط ما انجام شد، با انتخاب نوع و مدل پنجره که در طرح های مختلف از جمله پنجره چوبی دوجداره وجود دارد، قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب برای شما محاسبه شده و به مرحله نصب پنجره بدون تخریب می‌رویم.

3. برش کاری و آماده کردن محل پنجره قدیمی، جهت نصب پنجره دوجداره جدید : (بدون تخریب دیوار و یا بنای مورد نظر)

پنجره انتخاب شده، توسط تک پنجره به محل و مکان مورد نظر انتقال داده می‌شود. در صورتی که پنجره قدیمی شما آهنی باشد برش داده می‌شود و فقط فریم پنجره و زهوار دور باقی می‌ماند و آماده نصب پنجره دوجداره می‌شود. گفتنی است که این موارد گفته شده نیاز به هیچگونه خرابی و تخریب ندارد و بنای اطراف پنجره هیچگونه آسیبی نمی‌بیند و حتی آهن برش داده شده توسط ما از شما خریداری می‌شود و دغدغه ای برای فروش این آهن نداشته باشید.

4. نصب پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره :

تعویض پنجره قدیمی به دوجداره با توجه به استاندارد های لازم برای شما انجام می‌شود و این تعویض بدون تخریب است. رگلاژ پنجره دوجداره بسیار مهم است و شرکت ما با توجه به متخصصانی که دارد این کار را به بهترین نحو انجام می‌دهد. بعد از تعویض هیچ اثری از فریم پنجره قدیمی باقی نمی‌ماند و قابل دیدن نیست.

حرف آخر برای تعویض پنجره بدون تخریب

برای بازسازی خانه و تعویض پنجره بدون تخریب، شما می‌توانید یک گروه کارآمد را برای تعویض انتخاب کنید که شرایط تعویض و انتخاب مناسب تمام پروفیل ها را داشته باشد و از گرد و غبار، باد و باران، انواع آلودگی ها و … بعد از نصب جلوگیری کند.

شرکت تک پنجره تمامی مراحل از انتخاب پروفیل مناسب و اندازه گیری تا نصب را بدون تخریب و بصورت استاندارد برای شما انجام می‌دهد و شما از این جهت نیاز به هیچ نگرانی ندارید.

پشتیبانی واتس اپ