قیمت پنجره دوجداره هافمن

قیمت پنجره دوجداره هافمن

پنجره دوجداره هافمن از روش‌های مقرون به صرفه‌ای است که می‌تواند آلودگی‌های صوتی را کنترل و همین‌طور مانعی برای هدر رفت انرژی‌ها ایجاد کند.

در تمامی ساختمان‌ها چه مسکونی و چه غیر مسکونی درگیر آلودگی‌های صوتی و هدر رفتن انرژی هستیم که پنجره‌های دوجداره راه حل این مشکلات و موانع هستند.

لزوم استفاده از پنجره دوجداره هافمن

لزوم استفاده از پنجره دوجداره هافمندر حال حاضر بحث انرژی و آلودگی‌های صوتی برای تمامی افراد در کلان شهرها، شهرستان‌ها و حتی شهرهای کوچکتر مورد توجه قرار گرفته است. چرا که با پیشرفت زندگی بشر به سمت صنعتی شدن، افراد نیاز به آسایش و رفاه بیشتری در زندگی دارند.

از مواردی که آسایش و آرامش را در زندگی انسان‌ها فراهم می‌کند، ایجاد موانعی است که از هدر رفتن انرژی‌ها در تمامی فصل‌های گرم و سرد سال جلوگیری کرده و صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد. هافمن تولیدکننده درب و پنجره‌های دوجداره با تولیدات قوی و مقرون به صرفه خود توانسته است که این رفاه را وارد ساختمان‌ها و خانه‌ها کند.

آنچه که گروه تولیدی هافمن سرلوحه کار و تولیدات خود قرار داده است و آن را با اطمینان و تضمین ارائه می‌دهد، کیفیت پروفیل و شیشه‌های مورد استفاده در تولیدات خود است.

همانگونه که می‌دانید پروفیل‌های مختلفی از جمله وین تک وجود دارند. برای دریافت قیمت پنجره دوجداره وین تک روی مقاله موردنظر کلیک کنید،  اما موارد مشترک در همه آن‌ها این است که درب و پنجره‌های دوجداره از یک بخش پروفیل که بدنه و قاب را در برمی‌گیرد به همراه شیشه که سطح کار را نشان می‌دهد تشکیل شده است.

نوع شیشه و کیفیت پروفیل‌های مورد استفاده آن است که برای برند پنجره دوجداره هافمن شهرت را به همراه آورده است.

قیمت پنجره دوجداره هافمن

هزینۀ پنجره دوجداره با توجه به عوامل مختلفی متغیر است: مواد، اندازه، تعداد، دشوار بودن نصب…

محاسبه قیمت برای پنجره‌های دوجداره در گروه تولیدی هافمن بر طبق ابعاد مورد درخواست مشتری و بر حسب سانتی‌متر اعلام می‌شود. درواقع پنجره‌های دوجداره محصولات از پیش ساخته‌ای نیستند، بلکه بر طبق درخواست و سفارشاتی که از مشتریان دریافت می‌شود پنجره دوجداره تولید می‌شود.

در نتیجه قیمت‌ها از قبل مشخص شده و ثابت نیستند و نیاز است که هر شخص ابعاد خود را با توجه به نوع و کیفیت پروفیل، شیشه و حتی یراق‌آلات مشخص و تعیین کند و سپس از طریق همین شرکت اقدام به برقراری تماس برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت کند.

مورد دیگری که می‌تواند قیمت پنجره دوجداره را تحت‌تأثیر مستقیم قرار دهد، مدل پنجره است که انواع بازشو پنجره نیز می‌تواند برای پنجره‌ها طراحی و ساخته شود.

به‌طورکلی قیمت پنجره دوجداره، یک قیمت مشخص و پایه است که از طرف شرکت اعلام می‌شود اما نوع یراق‌آلات، شیشه‌ها و حتی فضای بین دوجداره نیز قیمت‌ها را تا حدودی بالا و پایین می‌کند.

به منظور اعلام دقیق قیمت پنجره هافمن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

درواقع، تعداد مدل‌های موجود بسیار زیاد است و هزینه‌های مربوط به نیروی کار به شرایط بستگی دارد. این موارد می‌تواند بسته به جدید بودن کار، در حال بازسازی، مواد و… متغیر باشد.

ویژگی‌های پنجره دوجداره hofmann

  • قدرت عایق حرارتی بالا
  • قدرت عایق صوتی قوی
  • یک گزینه اطمینان بخش در برابر سرقت
  • پنجره‌های دوجداره گرما را در داخل محل نگهداری می‌کنند.

بنابراین پنجره‌های دوجداره امکان تعادل گرمایی در خانه، کاهش سروصدا و به تأخیر انداختن سارقی را که برای خلاص شدن از شر یک پنجره دوجداره با آن دچار مشکل شده است، ایجاد می‌کنند.

در میان ویژگی‌های اصلی پنجره هافمن، قدرت عایق آن از محبوب‌ترین‌ها است. به راستی، آیا می‌دانید همۀ شومینه‌ها بیشترین گرما را از طریق دیوارهای خارجی از دست می‌دهند؟ این تلفات حرارتی نشان دهنده 10 تا 15 درصد قبض‌های گرمایشی شما است.

اگر می‌خواهید در هزینه گرمایش صرفه‌جویی کنید، استفاده و بکار بردن از پنجره هافمن با مدل و سلیقه‌های انتخابی شما بهترین راه حل برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و پول در قبض‌های پرداختی است.

بنابراین، پنجره‌های دوجداره خود را به عنوان یک راه حل اقتصادی پایدار تثبیت کنید. این به این دلیل است که نه تنها در زمستان هزینه‌های زیادی را در قبوض گرمایش صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه در تابستان هم می‌توانید خانه خود را خنک نگه دارید.

این خصوصیات عایق‌بندی شیشه پنجره دوجداره هافمن نشان دهنده یک مزیت در هنگام خرید است. به عنوان مثال اگر خانه خود را بفروشید، ویژگی‌های پنجره دوجداره می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. درواقع، افراد بیشتری خواهان مسکن با عایق‌بندی مناسب و مجهز هستند.

بسیاری از تولیدکنندگان گزینه‌های جالبی را هم ارائه می‌دهند که شما را به وجد می‌آورد و باعث اطمینان می‌شود: گزینه ضد سرقت یا لعاب ممکن برای تمیز کردن خود با اثر ضد آب.

ساختمان پنجره هافمن چگونه است؟

لزوم استفاده از پنجره دوجداره هافمن

نه تنها پنجره‌ها بلکه ساختمان تمامی درب‌های دوجداره که در هافمن تولید می‌شوند، به صورت زیر می‌باشد.

پنجره دوجداره هافمن از دو بخش یا دو لایه شیشه ساخته شده است که بین این دو شیشه فضایی خالی شامل هوا یا گاز است. این شیشه و فضای خالی بین آن‌ها توسط پروفیل‌ها و یراق آلات نگهدارنده به هم متصل شده‌اند.

همان‌طور که گفته شد فضای بین این شیشه‌ها، هم می‌تواند هوا باشد و هم گاز. اگر گاز باشد می‌تواند گاز آرگون و یا کریپتون باشد. درواقع بین انتخاب گاز یا هوا توصیه می‌شود که از گاز برای فضای بین دوجداره‌ها استفاده شود.

تنها و بیشترین دلیل انتخاب گاز هم برمی‌گردد به قدرتی که در عایق بودن دارد. به عبارتی گازها بیشترین کارایی را در مقایسه با هوا دارند؛ یعنی چاقوی گاز‌ها نسبت به هوا برنده‌تر است.

انواع درب و پنجره دوجداره هافمن

·         مدل ثابت هافمن

این مدل هم در پنجره‌های دوجداره و هم در درب‌های دوجداره قابل پیاده‌سازی است. درواقع پروفیل‌های ثابت را که هیچ‌گونه قابلیتی در باز و بسته شدن ندارند در این مدل‌ها استفاده می‌کنند. همچنین به جهت ثابت بودن از یراق آلات کمتری در تولید آن‌ها استفاده می‌شود و از نظر قیمت و هزینه ساخت و تولید پایین‌ترین قیمت را در بین تولیدات هافمن خواهند داشت.

·         مدل تک حالته و دو حالته درب و پنجره هافمن

مدل تک حالته فقط می‌تواند در حالت افقی باز شود اما مدل دو حالته هم به‌صورت عمودی و هم به‌صورت افقی باز و بسته می‌شود.

میزان پروفیل مورد استفاده در مدل دو حالته به مراتب بیشتر از تک حالته می‌باشد و در نهایت قیمت و هزینه‌ای که برای پنجره دوجداره هافمن دوحالته می‌شود بیشتر خواهد بود. چرا که پروفیل مصرفی بیشتری را داشته است.

·         پنجره دوجداره هافمن مدل کشویی

مدل کشویی هم برای درب و هم برای پنجره دوجداره قابل پیاده‌سازی است. از ویژگی‌هایی که باعث شده است افراد این مدل را انتخاب کنند اشغال کردن فضای بسیار کمتر نسبت به سایر مدل‌های دوجداره است. همین ویژگی باعث شده است تا افراد برای ادارات و یا خانه‌های خود از مدل‌های کشویی هم برای درب و هم پنجره‌ها استفاده کنند.

از مدل‌های پرفروش در بین تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره هافمن، مدل‌های کشویی هستند. با آنکه این مدل جزء مدل‌های پرطرفدار است، ولی قیمت نسبتاً بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌های دوجداره هافمن دارد.

نکته مثبت و حائز اهمیت در سفارش پنجره دوجداره ریلی کشویی این است که فضایی کاملاً بهینه شده در مقایسه با سایر مدل‌ها به شما خواهد داد.

سایر مدل‌های شرکت هافمن در تولید درب و پنجره عبارتند از:

چگونه مدل پنجره هافمن را انتخاب کنیم؟

چگونه مدل پنجره هافمن را انتخاب کنیم؟

هنگام تصمیم‌گیری در انتخاب مدل‌های محصولات دوجداره برای پنجره‌های خانه خود، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. از جمله:

  • محل خانه یا آپارتمان شما
  • دما و آب و هوا در منطقه محل زندگی شما
  • جهت پنجره‌های مختلفی که می‌خواهید تجهیز کنید

چرا باید پنجره تک جداره را با دوجداره هافمن تعویض کرد؟

عملکرد عایق بندی در پنجره تک جداره بسیار ضعیف است. هنوز هم در خانه‌های قدیمی و حتی در برخی از ساختمان‌ها این عملکرد عایق صوتی ضعیف دیده می‌شود.

مضرات پنجره‌های تک جداره

شیشه منفرد یا تک جداره با سرمایی که در نزدیکی پنجره احساس می‌شود در زمستان به راحتی قابل تشخیص است. در تابستان هم پنجره یک جداره از گرمای خورشید محافظت نمی‌کند.

در ساختمان‌ها و خانه‌هایی که پنجرهای تک جداره استفاده می‌کنند، مصرف انرژی بیشتر است. همین خود منجر به بالا رفتن هزینه‌ها در پرداخت قبوض برق و گاز می‌شود.

خلاصه

پنجره دوجداره هافمن یک راه حل اقتصادی و اکولوژیکی برای بهینه‌سازی آسایش حرارتی یک خانه و در عین حال کاهش مصرف انرژی است. این پنجره‌ها با نصب آسان و بسیار سریع می‌توانند 10 تا 15 درصد از میزان انرژی مورد استفاده برای گرمایش را کاهش دهند.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان از شرکت تک پنجره، قبل از انتخاب و خرید با شماره ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ تماس بگیرید.

مدل‌های درب و پنجره دوجداره هافمن چگونه است؟

مدل ثابت، مدل تک حالته و دو حالته و پنجره دوجداره هافمن مدل کشویی...

مضرات پنجره‌های تک جداره چیست؟

در ساختمان‌ها و خانه‌هایی که پنجرهای تک جداره استفاده می‌کنند، مصرف انرژی بیشتر است. همین خود منجر به بالا رفتن هزینه‌ها در پرداخت قبوض برق و گاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ