مرکز فروش پنجره دوجداره

مرکز فروش پنجره دوجداره

مرکز فروش پنجره دوجداره upvc در گروه تک پنجره با فروش پنجره با برند های مختلف مرکز فروش تمام برند های پنجره upvc برای تمام مشتریان در این مکان خدمات ارایه میگردد. و با توجه به این که تمام مشتریان عزیز که همه برند را در یک مرکز نمیتوانند پیدا کنند و با هم مقایسه کنند و با توجه به بوجه خود آن را برای خود انتخاب کنند. 

بازار فروش پنجره دوجداره upvc مرکز فروش پنجره دوجداره

پنجره دوجداره به دلیل عایق بودن در تمام ساختمان ها از این مدل استفاده میکنند و از نظر کیفیت، طرح و رنگ بسیار متنوع هستند. از این رو پاسخگویی هر نوع نیاز، بودجه و سلیقه ای بوده و برای کاربردهای مختلف مناسب می باشند. لذا این امکان وحود دارد که پنجره دلخواه خود را از بین تنوع گسترده و مدل های مختلف این محصولات، خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، قیمت، نحوه اجرا و فروش پنجره دوجداره با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بورس فروش پنجره دوجداره upvc در تهران

با توجه به اینکه پنجره های upvc دارای امتیازات ویژه ای هستند که دیگر از پنجره ها از آن بی بهره می باشند، امروزه شاهد هستیم که استقبال از این محصولات به شکل قابل توجهی بیشتر شده است. ما یک مرکز بورس تمام پروفیل های پنجره دوجداره هستیم تیم ما تمام خدمات پنجره دوجداره را در این مرکز انجام میدهد.

در واقع آنچه موجب تمایز پنجره های دوجداره upvc و بروز تحولی عمده در این صنعت شده، تنوع طرح و رنگ و سهولت در ایجاد آن، برخورداری از مقاومت فیزیکی مطلوب و پایداری قابل قبول در برابر تغییرات جوی و همچنین امکان بازیافت و بازگشت به چرخه دوباره تولید است.

از طرفی صرفه جویی در مصرف انرژی و بهبود مقاومت سازه و کمک به سبک سازی آن نیز از دیگر مواردی است که لزوم استفاده از پنجره های UPVC را بیشتر می کند.
به همین دلیل در سالهای اخیر فروش پنجره دوجداره upvc برای نصب در ساختمان های تجاری و مسکونی چندبرابر شده است.مرکز فروش پنجره دوجداره upvc

فروش ویژه پنجره دوجداره در تهران و کرج 

قيمت پنجره یو‌پی‌وی‌سی UPVC از مواردی است که برای همه خریداران و استفاده کنندگان از این محصول، قابل اهمیت بوده و باید گفت، به رغم برخورداری از مزایا و ویژگی هایی که در بخش های قبل برشمردیم، این هزینه به نسبت سایر محصولات، به صرفه تر می باشد.

به طور کلی هزینه ای که بابت این پنجره ها پرداخت می شود در وهله اول به ابعاد پنجره، مدل انتخابی و تعداد آن ها بستگی دارد. همچنین نوع فریم و بازشوی مد نظر مشتری و همچنین شیشه مورد استفاده در این پنجره ها نیز از جمله آیتم هایی هستند که تاثیر زیادی روی هزینه های پرداختی دارند.

با این حال می توان مواردی که در قیمت پنجره دوجداره upvc نقش پررنگی دارند را از قرار زیر دانست:
• نوع طراحی پنجره دوجداره
• میزان پروفیل به کار رفته در تولید پنجره
• مقدار گالوانیزه مورد استفاده در پروفیل ها
• نوع و برند یراق آلات انتخابی
• فرآیند نصب پنجره دوجداره

بهترین مرکز فروش پنجره دوجداره upvcفروش اقساطی پنجره دوجداره upvc

بهتر است برای خرید پنجره های دوجداره upvc در پی شناخت و مراجعه به مراکزی باشید که به نکاتی که در ادامه برخواهیم شمرد، توجه داشته باشند. به این ترتیب به شما تضمین می دهیم که خرید موفق و مطلوبی داشته باشید.
1- نوع پروفیل به کار رفته در ساخت پنجره، از جمله مواردی است كه تنها با مراجعه به شرکت ها و نمایندگی های باسابقه، کیفیت آن قابل اطمینان خواهد بود.
2- کارشناسان شرکت های معتبر عرضه کننده این محصولات حتماً شما را راهنمایی می کنند که شیشه مورد استفاده در پنجره های upvc خود را متناسب با محيط پيرامون خود انتخاب کنید.
3- طراحی پنجره نیز از دیگر موارد بسيار مهمي است كه تنها از عهده طراحان باتجربه بر می آید. لذا با انتخاب بهترین مرکز فروش پنجره دوجداره upvc می توانید از يك طراحي ايده آل و چشمگیر بهره برده در حالی که نیازی به پرداخت هزینه اضافه ای نخواهد بود.
4- یراق آلات و اتصالات فلزی مورد استفاده در پنجره ها در وهله نخست به خواست و سلیقه مشتری انتخاب می شوند. اما طراحان و کارشناسان شرکت های فروش این قبیل محصولات نیز توصیه های فنی لازم در رابطه با کیفیت و کارایی آنها را به شما گوشزد می کنند.
5- اعزام افراد متخصص و تکنسین های نصب پنجره دوجداره نیز تنها توسط شرکت هایی مورد توجه قرار می گیرد که کیفیت و جلب رضایت مشتری را در اولویت قرار داده باشند. ضمن آنکه این شرکت ها تنها قادر به ارائه خدمات پس از فروش قابل اطمینان به مشتریان خود می باشند.

ویژگی های مهم پنجره های UPVC

• این پنجره قادر به حفظ کارایی و ساختار خود در محدوده دمایی 62- تا 81 درجه سانتیگراد، می باشد. درواقع عایق دما از ویژگی های با اهمیت پنجره های UPVC محسوب می شود.
• جذب صوت نیز شاخصه دیگری است که این نوع پنجره ها از آن بهره‌مند هستند. این ویژگی به واسطه دو یا چند جداره بودن شیشه هایی است که به موازات هم قرار گرفته و مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می شوند.
• پروفیل پنجره upvc نیاز به رنگ آمیزی ندارد که به صرفه جویی در هزینه ها کمک زیادی می کند.
• با توجه به وجود ترکیبات مقاوم موجود در بدنه، این پنجره در برابر عوامل محیطی همچون اشعه های آسیب رسان خورشید و تغییرات دما به هیچ عنوان واکنش نشان نداده و تغییر رنگ نمی دهد. بنابراین دچار پوسیدگی و ساییدگی نیز نخواهد شد.
• پنجره های UPVC در برابر اثرات مخرب مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی مقاومت بالایی دارند و خطر خوردگی یا پوسیدگی آنها را تهدید نمی کند.
• جلوگیری از هدرروی انرژی و صرفه جویی در هزینه های ناشی از آن، ویژگی مهمی است که نقش عمده ای در فروش پنجره دوجداره upvc دارد.
• نصب سریع این نوع پنجره ها نیز از شاخصه هایی است که در کاهش زمان اجرای پروژه های ساختمانی و مرحله جای‌گذاری پنجره ها تأثیر بسزایی دارد.
• نظافت ساده و آسان از قابلیت های ارزشمند پروفیل upvc به شمار می رود.
• کاهش هزینه های مصرف انرژی به دلیل ذخیره گرمایش و سرمایش تولید شده در محیط به عنوان یکی از ویژگی های پنجره های دوجداره upvc باکیفیت، شناخته می شود.
• از آنجا که جریان برق توانایی عبور از پروفیل UPVC را ندارد، این پنجره ها عایق الکتریسیته نیز هستند.
• پنجره دوجداره یو پی وی سی غیرقابل اشتعال هستند و از این جهت می توان آنها را ضد حریق نیز دانست.
• به دلیل وجود نوارهای آب بند لاستیکی در ساخت پنجره های دوجداره، گردو غبار یا دوده راهی به داخل محیط پیدا نمی کنند و از این نظر هم یک عایق ایده آل محسوب می شوند.
• دیگر ویژگی که دلیل افزایش فروش پنجره دوجداره upvc نیز به حساب می آید، قابلیت بازسازی آنها بدون نیاز به تخریب است.

تولید کننده پنجره دوجداره upvc

 

اجزای تشکیل دهنده پنجره دوجداره UPVC

به طور کلی پنجره های یو پی وی سی متشکل از پروفیل upvc، شیشه های دو یا چندجداره و یراق آلات می باشد که شرح هریک از آنها عبارتند از:

1- پروفیل upvc

پروفیل پنجره های یو پی وی سی بسته به نوع کارایی در مقاطع و ابعاد مختلف به بازار عرضه می گردد. بر این اساس پیاده‌سازی هر نوع طرح و ایده ای برای این محصولات امکانپذیر خواهد بود.
البته پروفیل به کار رفته در ساخت پنجره های یو پی وی سی در انواع و کیفیت های مختلفی ارائه می شود که با توجه به برند و کمپانی تولیدکننده این محصولات، دارای قابلیت های متنوعی می باشند.

به طوری که اگر مرغوبیت پروفیل‌ پنجره دوجداره چندان مطلوب و قابل قبول نباشد، مقاومتی در مقابل تغییر رنگ یا شکستگی نشان نمی دهند که این موضوع در برندهای ناشناخته بسیار رایج می باشد.

2- شیشه دوجداره

از بخش های دیگری که نقش مهمی در کارایی و قیمت فروش پنجره دوجداره upvc ایفا می کند و اهمیت آن در قابلیت عایق بندی این محصولات نیز غیرقابل انکار است، لایه های شیشه می باشند. این قسمت عمدتأ متشکل از دو لایه شیشه است که با کمک قطعاتی آلومینیومی به نام اسپیسر از یکدیگر جدا می شوند.

فضای این اسپیسرها پرشده از موادی است که در مقابل رطوبت مقاوم هستند. ضمن آنکه حدفاصل دو شیشه نیز گاز آرگون تزریق می گردد. این اقدامات در راستای عایق بندی پنجره های دوجداره است که تأثیر بسزایی در کاهش انتقال حرارتی و هدررفت انرژی از این طریق دارد.

3- یراق آلات

اما از دیگر اجزای پنجره های یو پی وسی که وجود آنها برای باز و بسته کردن راحت و همچنین زیبایی ضروری و بسیار مهم می باشد، یراق آلات هستند. این قبیل محصولات نیز برحسب نوع بازشوی پنجره ها، انواع مختلفی دارند.

عمده یراق آلاتی که در بازار دیده می شود از برندهای ترک، ایرانی و آلمانی هستند که کیفیت و قیمت هریک از آنها کاملاً متفاوت بوده اما معمولاً در کشور ما از تولیدات ترک، استقبال بیشتری می شود. به این ترتیب در مرکز فروش پنجره دوجداره upvc توجه به این مورد نیز اهمیت ویژه ای دارد.

گروه تولیدی تک پنجره

شاخصه های فروش پنجره دوجداره upvc

 ایمنی و امنیت فوق‌العاده

با توجه به استفاده از متریال مدرن و وجود یراق آلات و قفل های محکم و متعدد در داخل چهارچوب این نوع پنجره ها، امنیت و ایمنی آنها بسیار زیاد و قابل اطمینان می باشد.

 نفوذ ناپذیری

یکی از مزایای پنجره های upvc نفوذ ناپذیری فوق‌العاده ای است که در مقابل آب و رطوبت به داخل ساختمان نشان می دهند.

درواقع به دلیل درزگیری دقیق و مطمئن و استفاده از نوارهای آب بند در چهارچوب و بازشوی این پنجره ها، راه نفوذ آب بارندگی ها به داخل ساختمان کاملا بسته می باشد. از طرفی وجود شیارهایی برای تخلیه آب، روی فریم و بازشوها نیز به انتقال و هدایت آب داخل پنجره به بیرون کمک زیادی می کند.

 استفاده از انواع یراق آلات

نصب و استفاده از هرنوع یراق آلاتی اعم از تک حالته، دوحالته، کشویی، فولکس واگنی و… مطابق با درخواست مشتری در این پنجره ها، امکان‌پذیر خواهد بود.

 نصب شیشه های دو یا چند جداره

در فروش پنجره دوجداره upvc این امکان وجود دارد که برای تقویت عایق صوت در ساختمان های مختلف، از شیشه هایی با جداره های بیشتر استفاده شود.

 رنگ متنوع

 از دیگر مزایای این نوع پنجره ها می توان به تنوع رنگ فریم های آنها اشاره کرد که این قابلیت به دلیل استفاده از روکش لمینت متناسب با سلایق گوناگون می باشد.

 سازگار با محیط زیست

پروفیل های Upvc نسبت به دیگر مصالحی که برای ساخت پنجره ها استفاده می شود، به طور صددرصد قابل بازیافت بوده و به همین دلیل در زمرۀ محصولات دوستدار طبیعت قرار دارند.

 قابلیت نصب توری یا حفاظ

مزیت دیگری که در افزایش تقاضا و فروش پنجره دوجداره upvc تاثیر زیادی دارد، سهولت در نصب هر نوع توري و حفاظ است که با این امکان می توان از ورود حشرات به داخل محیط جلوگیری کرد.

جهت استعلام قیمت برای خرید توری پلیسه پنجره دوجداره با شرکت تک پنجره تماس بگیرید.

خلاصه مرکز فروش پنجره دوجداره

مرکز فروش پنجره دوجداره upvc، عنوانی است که در این مقاله در مورد آن با یکدیگر بحث کردیم، برای خرید و استعلام قیمت ها از شرکت تک پنجره با شماره 09193654500 تماس بگیرید.

بهترین مرکز فروش پنجره دوجداره کجاست؟

مرکزهای فروش زیادی در ایران برای خرید پنجره دوجداره وجود دارد که تک پنجره یکی از بهترین ها در این زمینه بر اساس تجریه های خرید کاربران و مشتریان این سایت هست که میتوانید برای خرید به این سایت مراجعه کنید.

مزیت های خرید پنجره از مرکز خرید پنجره چیست؟

مرکز فروش پنجره دوجداره upvc در گروه تک پنجره برای جلوگیری از نفوذ عوامل محیطی مزاحم مانند گرد و غبار، آلودگی های صوتی و یا گرما و سرما به داخل ساختمان های مسکونی و تجاری، رشد چشمگیری داشته و تقاضا برای استفاده از آن بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ