https://takpanjereh.com/

توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره

حشرات موجوداتی موزی هستند که زندگی را برای افراد سخت می‌کنند. از زمان‌های گذشته تا کنون راه‌های بسیاری برای جلوگیری از ورود حشرات نظیر پرده‌های حصیری و توری‌های آلومینیومی می‌شد. اما در حال حاضر توری‌های جدیدی مانند توری ضد حشرات برای پنجره‌های یو پی وی سی نیز طراحی شده که ایمنی فوق العاده‌ای در برابر حشرات دارند.

بر کسی پوشیده نیست که برخی از حشرات آلوده بیماری‌های ناهنجاری ایجاد می‌کنند که سالک نمونه بارز و شایع آن است. مالاریا و دیگر موارد مربوط به اگزما و کهیر هم رابطه تنگاتنگی با حشرات دارد. از این رو با سفارش توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره می‌توانید از چنین مواردی جلوگیری نمایید. در ادامه با مقاله تک پنجره همراه شوید.

انواع توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره

انواع توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره

در حال حاضر ۲ نوع تور ضدحشرات برای پنجره‌های دوجداره وجود دارد که شامل توری ضد حشرات پلیسه‌ای و توری ضد حشرات ثابت می‌شود. این توری ضد حشرات فرمول منحصر به فردی دارند که با پنجره دوجداره به خوبی هماهنگ می‌شوند.

جنس توری های ضد حشرات برای پنجره دوجداره از مش آکریلیک است که نوعی پلی استر منعطف به شمار می‌رود. مش آکریلیک بر خلاف توری‌های فایبر گلس عمل کرده و مقاومت بالایی از خود در برابر نور خورشید نشان می‌دهند و از هم گسسته نمی‌شوند. لازم به ذکر است توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره از نوع ثابت، قابلیت باز شدن ندارند و ابتدا باید از فریم جدا شده و سپس شسته شوند. شما میتوانید برای خرید و استعلام قیمت پنجره دوجداره میتوانید از این صفحه اقدام کنید.

توری ضد حشرات پلیسه بهتر است یا ثابت؟

توری ضد حشرات پلیسه مزایای بسیاری دارد که باعث شده بیشتر اشخاص، پرده توری ضد حشرات پلیسه را به نوع پرده توری ضد حشرات ثابت ترجیح دهند. البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت هر متر مربع توری ضد حشرات پلیسه گران‌تر از توری ضد حشرات ثابت است.

مزایای توری ضد حشرات پلیسه برای پنجره دوجداره

مزایای توری ضد حشرات پلیسه برای پنجره دوجداره

اصلی‌ترین مزیت توری پلیسه مخصوص پنجره دوجداره، مقاوم بودن آن در برابر نور آفتاب، گرد و خاک و باران است. دومین ویژگی این نوع توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره، تمیز کردن آسان آن است که نیازی به بازکردن و شستشو ندارد. سومین مزیت توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره جنس ضخیم عالی و درجه یک آلومینیوم مصرف شده است که به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند.

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره

دیگر مزایا توری ضد حشرات

چهارمین مزیت توری ضد حشرات پلیسه پهن بودن عرض بالایی به نسبت عرض پایینی است که موجب درزبندی بهتر پنجره دوجداره می‌گردد. از دیگر مزایای توری ضد حشرات پلیسه‌ای استفاده از نوعی لاستیک به نام ای پی دی ام است که کیفیت بالایی برای درزبندی دارد.

یک مکانیزم حرکتی قلطک مانند در بالا و پایین پرده توری پلیسه‌ای وجود دارد که باعث حرکت روان پنجره و توری می‌شود. ویژگی دیگر این نوع توری ضدحشرات برای پنجره دوجداره، نامحدود بودن ابعاد است که حتی پنجره‌های بسیار بزرگ را پوشش کامل می‌دهد. جلوگیری از ورود گرد و غبار، دوده و … مزیت دیگری علاوه بر ضد حشرات بودن توری پلیسه است.

در این نوع توری فقط ۲ رنگ (سفید و قهوه ای) متقاضیان بسیاری دارد که سبب تولید آن شده است. البته بسته به سلیقه هر شخص می توان رنگ مورد نظر را به صورت سفارشی درآورد که هزینه ای بیشتر دارد. لازم به ذکر است تمامی یراق آلات مربوط به ساخت توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره، ساخت ایران می‌باشد.

خلاصه

قیمت توری ضد حشرات برای پنجره دوجداره بسته به نوع رنگ و ابعاد آن مشخص می‌شود. اما توری ضد حشرات پلیسه‌ای با قاب سفید ارزان‌تر از توری ضد حشرات با قاب قهوه‌ای است. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر می توانید با کارشناسان سایت تک پنجره در ارتباط باشید.

پشتیبانی واتس اپ