لیست قیمت درب دوجداره upvc

قیمت درب دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد و در درب های سرویس و بالکن پر کاربرد می باشد، مواردی که در قیمت درب دوجداره تاثیر دارد برند پروفیل و طراحی ساخت درب دوجداره می باشد. ما در گروه تک پنجره با بیشتر برند های دوجداره کار می کنیم و بیشترین تنوع قیمتی را داریم.

کیفیت درب دوجداره به انتخاب برند پروفیل مربوط است. برندهایی که ما در تک پنجره استفاده می کنیم ویستا بست، وین تک، هافمن، ایده آل، همارشتن، ویتانوا، هارمونی، فوبوس که دارای گارانتی محصول 20 ساله می باشد.

ما به صورت تخصصی درب های pvc و upvc تولید می کنیم و با هر بوجه ای دارید می توانید از ما درب بخرید حتی می توانید به صورت شرایطی خرید کنید نکته مهم برای مشتریای ما کیفیت و قیمت مناسب می باشد. اگر تحقیقاتی در مورد قیمت درب دوجداره انجام داده باشید متوجه می‌شوید که این نوع از درب‌ها دارای طیف گسترده ای بوده و قیمت درب‌ها و قاب‌های آن متفاوت است. قیمت درب دوجداره به جنس پروفیل و جنس شیشه‌ها، نوع قفل ، دستگیره و کیفیت ساخت آن بستگی دارد

برای خرید و استعلام قیمت درب دوجداره می توانید با شماره 09193654500 تماس بگیرید و مشخصات پنجره درب خود را بدهید  .

قیمت انواع درب دوجداره upvc

قیمت درب دوجداره upvc

ساخت و نصب درب دوجداره بهترین انتخاب برای درب بالکن و سرویس می باشد عایق بندی و زیبایی خاص دارد قیمت درب دوجداره در ابعاد استاندارد از 4.000.000 تومان شروع می شود البته درب دوجداره بازاری هم وجود دارد فرق آن با دوجداره مواد اولیه ان می باشد و از جنس pvc بوده و کیفیت مرغوب upvc را ندارد و قیمت آن هم از 1.300.000 تومان است.

• قیمت درب تراس و بالکن

قیمت درب تراس با توجه به ابعاد درب تراس و مدل باز شدن درب قیمت آن متفاوت می باشد. قیمت متوسط آن بر طبق ابعاد آن تغییر می کند و برای قیمت دقیق آن باید از کارشناس تک پنجره استعلام بگیرید و از طریق واتساپ عکس و ابعاد خود را بفرستید و قیمت به روز خود را دریافت کنید. اما حدود قیمت آن از متری 1.500.000 تومان (حدود قیمت) می باشد این قیمت تقریبی برای درب لولایی است نه برای کشویی چون قیمت این مدل گرانتر است

قیمت درب pvc

درب‌های دو جداره   pvc یک انتخاب مقرون به صرفه برای اکثر ساختمان‌ بوده است. این نوع از درب‌ها در صورت بکار بردن پروفیل‌های با کیفیت دارای طول عمر بسیار زیاد می‌باشند. قیمت درب دوجداره به مقدار پروفیل و جنس آن بر حسب متر مربع و جنس شیشه‌ها، ابزار و یراق  و کیفیت ساخت و برند سازنده آن بستگی دارد قیمت آن به طور دقیق قابل اعلام نمی‌باشد و برای هر ساختمانی با توجه به شرایط مورد نیاز می‌تواند متغیر باشد.

قیمت درب دوجداره آلومینیوم

درب‌های دو جداره  آلومینیومی  یک از با کیفیت‌ترین درب‌ها در ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اداری است. این نوع از درب‌ها دارای طول عمر بسیار زیاد می‌باشند. قیمت درب دوجداره آلومینیومی به مقدار پروفیل  بکار رفته و وزن و ابعاد، ابزار و یراق  و کیفیت ساخت و برند سازنده آن بستگی دارد قیمت آن به طور دقیق قابل اعلام نمی‌باشد. هر چند تاثیر پذیری قیمت درب آلومینیومی در ایران به شدت تحت تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی از قبیل تورم، نرخ ارز و قیمت جهانی آلومینیوم می‌باشد.

قیمت درب دوجداره کشویی

قیمت درب دوجداره کشویی باید به مشخصات فنی این نوع از درب‌ها توجه شود. نوع و جنس پروفیل، ابعاد درب، کیفیت کلی آن و کاربرد و رنگ از این نوع درب توجه شود. استاندارد، برند و شرکت تولید کننده از دیگر عواملی است که در قیمت خرید درب دوجداره تاثیر گذار است. آنچه قیمت خرید درب دو جداره را متمایز می‌کند کیفیت تولید و ابعاد مورد نیاز آن است. هر چقدر کیفیت تولید محصول بالاتر باشد و از پروفیل‌های مناسب‌تر در تولید استفاده شده باشد دارای قیمت بالاتری است. برای شناسایی، انتخاب و مقایسه قیمت درب دوجداره فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند به خوبی راهنمایی کنند.

قیمت درب دوجداره ورودی

درب دوجداره ورودی در انواع  متنوع و برای کاربری‌های مختلف از قبیل ورودی و خروجی ساختمان تولید و به فروش می‌رسند. تولیدکننده  درب دو جداره سعی می‌کند محصولی که روانه بازار می‌کند با محیط زیست سازگار باشند. از نظر عملکرد از مواد با کیفیت ساخته شده باشد و دارای انعطاف‌پذیری و دوام بیشتری باشد تا با استفاده از آن بر زیبایی بصری ساختمان افزوده شود. نمایندگی فروش درب دو جداره با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی حضوری و غیر حضوری سعی خواهد کرد مشتریان را جذب و محصول را به فروش برسانند. 

انواع درب دوجداره upvc

درب upvc سرویس

یکی از کاربردهای درب upvc ، درب سرویسی یو پی وی سی است. با توجه به اینکه معمولاً سرویس‌های بهداشتی، مکان‌هایی هستند که آب و  رطوبت به طور مداوم در آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل درب UPVC  ضد آب است مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب آن در ساختمان می‌باشد. با توجه به اینکه پروفیل افقی قسمت پایین و بالای فریم استفاده شود و یا دستگیره سرویسی حذف و یا از دستگیره چفتی استفاده شود و استفاده از نوع شیشه در این نوع از درب‌ها در قیمت درب سرویس تفاوت ایجاد می‌کند.

درب یو پی وی سی ورودی

درب‌های ورودی، به دلیل عبور و مرور زیاد، یکی از مهم‌ترین دلایل هدر رفتن انرژی هستند. بنابراین استفاده از درب‌های یو پی وی سی، می‌تواند سبب کاهش اتلاف انرژی و هزینه‌های آن شود.

درب یو پی وی سی بالکن و تراس

یکی از کاربردهای رایج  درب یو پی وی سی برای بالکن خانه‌ها است.  با توجه به اینکه درب‌های upvc دارای تنوع زیادی هستند یکی از گزینه‌های پر استفاده برای بازشوی خانه و تراس می‌باشند.  از این نوع از درب‌ها در مدل‌هایی چون سرتاسر شیشه، لنگه‌های کشویی، آکاردئونی استفاده می‌شوند.

عوامل موثر در قیمت درب دوجداره

استفاده  از درب دوجداره یک جایگزین عالی و به صرفه برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های می‌باشد. به همین دلیل استفاده از این نوع از درب‌ها در سال‌های اخیر افزایش یافته است. با توجه به اینکه این نوع از درب‌ها در انواع و اقسام و کاربری‌های متفاوت تولید می‌شوند دارای قیمت‌های مختلف می‌باشند. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت درب دوجداره پرداخته می‌شود.

» تاثیر پروفیل بر قیمت درب دوجداره

در ساخت درب‌ دوجداره از پروفیل upvc استفاده می‌شود و کیفیت آن نقش مهمی در کیفیت کلی کار دارد.

جنس پروفیل قیمت پروفیل‌های upvc  مختلف می‌باشد تفاوت قیمت پروفیل در جنس آن می باشد و این کیفیت در طولانی مدت بازگو آن است همیشه برند ها پول برند خود را نمی گیرند برند خوب کیفیت محصول بهتری ارایه می دهند.

برند پروفیل با افزایش تقاضا برای درب دوجداره شرکت‌های مختلف اقدام به تولید پروفیل برای تهیه درب و پنجره دوجداره کرده  و انواع پروفیل در بازار موجود است. کیفیت پروفیل upvc به کار رفته در تولید درب با توجه به اینکه از جنس مرغوب باشد یا اینکه از مواد بازیافتی باشد متفاوت است. شرکت ما در تک پنجره بهترین برند را به شما ارایه می دهد.

» تاثیر نوع شیشه بر قیمت درب دوجداره

اکثرا در درب سرویس از شیشه استفاده می‌شود. نوع شیشه ای که در تولید درب استفاده می‌شود در قیمت درب دوجداره تاثیر دارد. در حالت کلی سه نوع شیشه ساده، سکوریت و سندبلاست و رفلکس در این درب ها استفاده میکنند که قیمت آن با شیشه دوجداره ساده است. شیشه سکوریت در مقایسه با لمینت و سندبلاست قیمت مناسب‌تری دارد چون روند تولید آنها آسان‌تر است. همچنین درب‌هایی که که با شیشه‌های سندبلاست تولید می‌شوند نسبت به دو مدل دیگر بیشترین قیمت را دارند. قیمت شیشه در هزینه تمام شده درب‌های دوجداره به صورت متری محاسبه می‌شود.

» تاثیر ابعاد و اندازه بر قیمت درب‌های دوجداره

ابعاد درب یکی از عوامل موثر بر قیمت درب دوجداره می‌باشد. هر چقدر ابعاد این نوع از درب‌ها بیشتر باشد به همان اندازه قیمت درب تغییر می‌کند. طبیعتاً هر چه تعداد و ابعاد درب و پنجره سفارشی بیشتر باشد قیمت درب دوجداره upvc  و هزینه نصب آن نیز بیشتر است. البته برخی از تولیدکنندگان برای سفارش‌های عمده تخفیفاتی در نظر می‌گیرند.

» تاثیر یراق آلات بر قیمت درب دوجداره

در درب‌های دوجداره با توجه به نوع و مدل آنها از یراق آلات متعددی استفاده می‌شود که از نظر کیفیت با هم تفاوت زیادی دارند. یراق، دستگیره‌ها، لولا و غیره همگی به عنوان یراق آلات در نظر گرفته می‌شوند که می‌توانند قیمت نهایی درب دوجداره را افزایش یا کاهش دهند. این را باید متذکر شوم یراق ترک بیشتر مورد مصرف قرار میگیرد و نسبت به یراق المانی قیمت مناسبی دارد.

» تاثیر نوع کاربرد بر قیمت درب دوجداره

از درب‌های دوجداره در هر فضایی از ساختمان چه در فضای داخلی و یا در فضای خارجی که مورد نیاز باشد قابل نصب است. از بیشترین فضاهایی که درب upvc  کاربرد دارد می‌توان به درب بالکن، درب سرویس، درب ورودی اشاره کرد. هر چقدر تعداد لنگه درب بیشتر باشد شامل مصرف پروفیل و یراق بیشتر خواهد شد و در نتیجه تعداد لنگه درب بر قیمت درب تاثیرگذار خواهد بود.

» تاثیر طراحی بر قیمت درب دو جداره

  • درب UPVC تمام شیشه: در چارچوب لنگه درب upvc تمام شیشه تماماً از شیشه استفاده می‌شود و به طور معمول این درب برای درب تراس و بالکن، درب پارتیشن شیشه ای، درب ورودی حیاط استفاده می‌شود. قیمت این نوع از درب دوجداره نسبت به درب تمام پانل ارزان‌تر است.
  • درب UPVC پانلی: این نوع از درب عموماً از پانل‌های یک تیکه استفاده می شود. معمولاً از این نوع از درب  در سرویس بهداشتی و ورودی استفاده می شود همچنین درب پارتیشن شیشه ای استفاده می‌گردد.
  • درب UPVC دکوراتیو: در این مدل از درب ها به صورت دکوراتیو داخل شیشه آن از طرح های دکوری استفاده میشود و ظاهر بسیار زیبا دارد و روی آن طرح های لوگو و طرح روی شیشه سند بلاست میشود
  • درب UPVC فرانسوی : از درب دوجداره upvc  فرانسوی زمانی استفاده می‌شود که هر دو درب باز شوند و هیچگونه پروفیلی در قسمت وسط وجود نداشته باشد. در این نوع از درب یکی از درب‌ها با دستگیره و دیگری با چفت باز خواهد شد.  در این نوع از محصول هم از پانل و هم از شیشه استفاده می‌شود.
  • درب UPVC طرح چوب:  در تولید درب‌های upvc طرح چوب از جلوه‌های متنوع طرح چوب استفاده می‌شود. منظور از درب upvc طرح چوب، درب‌هایی هستند که روی پروفیل آن روکش لمینت چسبده میشود و چندین رنگ از قبیل طرح چوب گردویی، بلوط تیره، بلوط روشن  استفاده می‌شود.

» تاثیر رنگ بر قیمت درب دوجداره

یکی از مزیت اصلی درب‌های دوجداره upvc این است که در رنگ‌های متنوع قابل دسترسی هستند. بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که درب upvc جدید شما نمای  داخلی و  بیرونی ملک شما را تکمیل و زیباتر می‌کند. استفاده از درب‌های رنگی محبوب هستند.

هر چند رنگ درب سفید رنگی استاندارد برای فرم درب و پنجره است اما تنوع بسیار بالایی برای رنگ و طرح آن وجود دارد درب و پنجره رنگی این امکان را به شما می دهد هر طرحی را در خانه اجرا کنید. البته قیمت ان بر حسب متر طول پروفیل بیشتر می شود.

چرا استفاده از درب دوجداره به صرفه است؟

  • هزینه ساخت درب دوجداره از انواع تک جداره کمی بالاتر است ولی به علت دارا بودن بالاترین ضریب عایق دمایی موجب استفاده کمتر از وسایل گرمایشی و سرمایشی در ساختمان شده و منجر به کاهش هزینه‌های مصرفی می‌شود.
  • استفاده از شیشه‌های دو لایه برای عایق سرما و گرما به خصوص سرو صدا است.
  • درب‌های دوجداره یو پی وی سی دارای استحکام و طول عمر بسیاری هستند.
  • دارای تنوع در رنگ‌ و طرح های متنوع در بازار عرضه می‌شوند.
  • از نفوذ غبار و سرو صدا  به فضای ساختمان جلوگیری می‌کنند.
  • درب‌های دوجداره upvc از نفوذ پذیری حشرات و موریانه‌ها از بین درزهای درب جلوگیری می‌شود.
  • درب‌ ها ضد آب بوده و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سرویس‌های بهداشتی هستند که رطوبت و نم زیادی دارند.
  • درب‌های دوجداره در برابر فشار و ضربه مقاوم‌تر هستند. این ویژگی برای حفظ ایمنی در برابر زلزله و خرد نشدن شیشه اهمیت دارند

6 مزیت های درب تراس دوجداره upvc

1- نوردهی زیاد

درب دوجداره نه تنها زیبایی فوق‌العاده ای را ارائه می دهند می توانند بهره وری انرژی را نیز بالا ببرند.آنها نور و گرمای طبیعی را به منزل شما می آورند و نیاز کمتری به استفاده از نور مصنوعی و وسایل تهویه مطبوع و گرمایشی در طی روز ایجاد می کند. این امر در فصل بهار که اعتدال خاصی در دمای هوا وجود دارد و می توان حس و حال خوب هوا را از بیرون به داخل خانه آورد مشهودتر میباشد.

2-  کاهش هزینه های انرژی

با افزودن نور طبیعی به فضای شما، نیاز به تهویه مطبوع و گرمایش کاهش پیدا میکند و این امر باعث کاهش چشمگیر هزینه های کلی انرژی می گردد و می توانید صرفه جویی ناشی از کاهش هزینه های انرژی را در بخش های دیگر زندگی هزینه کنید

3- افزایش ایمنی

به دلیل پهن تر بودن پروفیل مورد استفاده در درب نسبت به پنجره امکان نصب شیشه های بزرگتر و یراق آلات دارای قفل و سویپچ و نصب قفل های حرفه ای را دارد .

4- عدم محدودیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ

با توجه به موقعیت هر خانه و متراژ کم یا زیاد آن، می توان از مدل های کشویی یا فولکس واگنی برای فضاهای کوچکتر تا مدلهای بازشو لولایی برای فضاهای بزرگتر استفاده کرد ،

5-  ایجاد عایق صوتی

با توجه به استفاده از پروفیل ها و شیشه های دوجداره و حتی سه جداره می توان سر و صدای بیرون و حتی داخل خانه به بیرون را کنترل نمود و فضای آرامی را ایجاد نمود.

6- قابلیت نصب توری پلیسه

به منظور کنترل ورود و خروج حشرات میتوان از توری پلیسه در حالت های مختلف ثابت و متحرک بر روی درب پاسیو استفاده نمود اگر به دنبال راهی فوق‌العاده برای استفاده از زیبایی های بیرون خانه تان هستید، درب های حیاط این قابلیت را ایجاد می کند که نمای زیبایی های بیرون را از داخل خانه تان مشاهده کنید و جذابیت زیادی را ایجاد می کند.

کلام آخر

اگر تا انتهای این مقاله آمدید مطئنا دنبال قیمت مناسب برای خرید درب دوجداره هستید که تک پنجره برای شما بهترین قیمت را در نظر دارید و با کاهش حاشیه سود خود برای ارتقا کیفیت خدمات خود برای کاربران وفادار خود بهترینا را در نظر گرفته است، همین الان با شماره 09193654500 تماس بگیرید و اقدام به خرید کنید.

[faq-schema id=”4824″

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ