قیمت پنجره دوجداره کلنگی UPVC و 8 مزیت آن

قیمت پنجره دوجداره کلنگی UPVC و 8 مزیت آن | تک پنجره

پنجره دوجداره کلنگی یکی از پرکاربردترین پنجره‌های دوجداره upvc است که از نظر نوع بازشو، بسیار خاص و منحصر به فرد می‌باشد. طراحی این پنجره به گونه‌ای است که تنها از سمت بالا یا پایین و در زاویه‌ای مشخص باز می‌شود و کارایی آن برای تأمین نور، تهویه و خروج هوا از محیط است.

همچنین از آنجایی که این پنجره‌های دوجداره برای ایجاد دید بهتر در فضا کاربردی ندارند و در ابعاد بسیار کوچک ساخته می‌شوند، کاملاً مناسب فضاهای محدود و کوچک هستند.

به همین منظور در این مطلب جهت آشنایی بیشتر و کمک به افرادی که تصمیم به خرید و استفاده از پنجره دوجداره کلنگی دارند، به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت.

قیمت پنجره دوجداره کلنگی

قیمت پنجره دوجداره کلنگیقیمت پنجره دوجداره کلنگی با توجه به نوع بازشویی که دارد، به مقدار بسیار کمی از پنجره دوجداره لولایی کمتر است. بیشتر این مدل پنجره‌ها دارای ابعاد بسیار کوچکتری هستند و کاربرد آن هم برای سرویس و آشپزخانه می‌باشد.

چون این پنجره برای تبادل هوا کاربرد دارد، همیشه یک زاویۀ 30 درجه‌ای برای باز شدن آن استفاده می‌شود. در این مدل پنجره دو مدل یراق برای بازشدن استفاده می‌گردد که بیشتر بر اساس ابعاد پنجره است.

پنجره دوجداره کلنگی اگرچه جزء نمونه‌های مناسب قیمت پنجره یو‌پی‌وی‌سی UPVC به حساب می‌آید، اما سادگی و سهولت در استفاده و تنوع کارایی آن موجب شده که به عنوان یکی از پرطرفدارترین پنجره‌های دوجداره شناخته شود.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره ضد صدا با مشاورین مرکز فروش پنجره دوجداره در تماس باشید.

استفاده از پنجره‌های کلنگی

پنجره‌های کلنگی در زوایایی محدود و بین۳۰ تا ۴۵ درجه، قابل بازشدن هستند و به همین دلیل نمی‌توان آن‌ها را تا انتها باز کرد. درواقع با توجه به نوع کارایی این محصولات که برای تهویه و نوردهی فضاهای کوچک در نظر گرفته شده‌اند، ضرورتی برای بازشدن کامل آن‌ها وجود ندارد. اما در شرایط خاص می‌توان با آزاد کردن ضامن بازویی، پنجره را تا زاویه ۱۸۰ درجه باز کرد.

این پنجره دوجداره عموماً در ابعاد کوچک تولید می‌شود؛ اما ساخت پنجره‌هایی با ابعاد بزرگتر با دو بازو برای باز و بسته کردن راحت‌تر آن‌ها امکان‌پذیر است.

یراق‌آلات پنجره دوجداره کلنگی شامل لولا، بازوهای کناری، دستگیره، قفل یا انواع چفت است که به منظور نگهداشتن پنجره در زاویه مورد نظر و باز و بسته کردن آن استفاده می‌شوند. انتخاب نوع قفل متناسب با مکان موردنظر و دسترسی به آن تعیین می‌شود.

پنجره دوجداره سایبانی

زمینه کاربرد پنجره دوجداره سایبانی بسیار متنوع است و مشتری می‌تواند به دلخواه خود این محصولات را برای هر نوع فضایی استفاده کند. با این حال این پنجره UPVC، بیشتر برای محیط‌هایی که در حالت شیب قرار دارند و نیازمند تهویه و تخلیه سریع هوا هستند، کارایی بهتری دارند.

بر این اساس پنجره دوجداره سایبانی بهترین گزینه برای اتاق‌های زیر شیروانی و آلاچیق‌ها به شمار می‌رود. زیرا به گردش و جابه‌جایی بهتر هوا در فضا کمک زیادی می‌کند. علاوه بر آن از این نوع پنجره دوجداره می‌توان برای راهرو و راه پله‌ها و همچنین آشپزخانه و سایر فضاها نیز استفاده کرد.

کاربرد پنجره کلنگی upvc

کاربرد پنجره کلنگی upvcپنجره کلنگی UPVC را می‌توان در چهار دسته‌بندی کلی زیر تقسیم کرد:

۱_ پنجره‌های کلنگی تک حالته: همان‌طور که از نام این نوع پنجره پیداست، تنها از یک سمت قابل بازشدن می‌باشد.

۲_ پنجره‌های کلنگی دو حالته: این پنجره‌ها برخلاف نمونه قبل در هر دو سمت بالا و پایین قابلیت بازشدن دارند.

۳_ پنجره‌های کلنگی کشویی: شیشه این پنجره علاوه بر حرکت کلنگی، قابل باز و بسته شدن به صورت کشویی نیز خواهد بود.

۴_ پنجره‌های کلنگی ترکیبی: این پنجره دوجداره گلنگی دارای دو لنگه است که باز و بسته شدن هر لنگه، متمایز از لنگه دیگر است. حتی می‌تواند طراحی یک لنگه به صورت کلنگی و لنگه دیگر ثابت باشد. حتی الزامی به افقی بودن راستای لنگه‌های پنجره وجود ندارد و می‌تواند متفاوت باشد.

مزایای پنجره کلنگی UPVC

از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنجره‌های کلنگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عدم نیاز به فضای وسیع جهت باز و بسته شدن و قابل استفاده در محیط‌های کوچک
  2. نوردهی فوق‌العاده
  3. کمک به گردش و تهویه سریع هوا
  4. بازشوی راحت و زیبا
  5. قیمت مناسب
  6. قابل استفاده به صورت ترکیبی در کنار دیگر پنجره‌ها
  7. قابلیت انتخاب و تغییر جهت بازشوی پنجره متناسب با خواسته و سفارش مشتری
  8. امکان نصب با دو یراق اسپانیولت درب و پنجره دوجداره و فینگرپول و تعویض سریع در صورت آسیب دیدگی

نحوه نگهداری از پنجره کلنگی

نحوه نگهداری از پنجره کلنگیروش نگهداری از پنجره دوجداره کلنگی چندان پیچیده و دشوار نمی‌باشد. درواقع اگر از برندهای مطرح و با کیفیت استفاده نمایید و یا نصب آن به شکلی دقیق و کامل صورت بگیرد، نگهداری از آن موضوع چالش برانگیزی نخواهد بود. اما برای کمک به افزایش دوام و کارایی پنجره، توجه به نکات زیر مؤثر می‌باشند:

  • روغن کاری مداوم و سالانه لولا و بازوهای کناری توسط روغن چرخ که غلظت مناسبی دارد.
  • جلوگیری از وارد آمدن ضربات زیاد و سنگین به دستگیره و بدنۀ پنجره به عنوان یکی از عوامل مهم کاهش عمر مفید این محصولات
  • استفاده از افراد دارای مهارت و باتجربه برای نصب پنجره
  • حفظ زیبایی و ظرافت پنجره با نظافت دائم شیشه و پروفیل‌های آن
  • خودداری از محکم کردن بیش از حد دستگیره‌ها و جلوگیری از شل شدن آن

نکات مهم در خرید پنجره کلنگی

در هنگام خرید پنجره دوجداره کلنگی می‌بایست برخی نکات را مدنظر قرار داد که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

  • مراجعه به مراکز معتبر تولید و عرضه پنجره‌های UPVC
  • اطمینان از کیفیت مواد اولیه و یراق‌آلات به کاررفته در تولید، به طوری که توان تحمل وزن پنجره را داشته باشند.
  • توجه به استحکام و مقاومت محصول خریداری شده
  • اطمینان از کیفیت شیشه مورد استفاده

خلاصه

با توجه به ابعاد کوچک پنجره دوجداره کلنگی و استفاده از متریال و پروفیل کم برای ساخت و همچنین سادگی یراق‌آلات به کاررفته در آن، می‌توان این محصول را جزء نمونه‌های ارزان قیمت و البته با کیفیت پنجره‌های upvc دانست. با این حال جهت اطلاع از قیمت دقیق و به روز این نوع پنجره می‌توانید با شماره‌گیری ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ از کارشناسان فروش شرکت تک پنجره استعلام بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ