پنجره دوجداره حفاظ دار

پنجره دوجداره حفاظ دار چیست؟ + راهنمای خرید و استعلام قیمت

پنجره دوجداره حفاظ دار بیشتر برای خانه‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به امنیت بیشتری دارند. پنجره دوجداره حفاظ دار علاوه بر اینکه امنیت کامل ایجاد می‌کند از بروز آلودگی صوتی و حرارتی به داخل منزل جلوگیری می‌کند. پنجره‌های دوجداره حفاظ دار به دلیل ضد سرقت بودن بسیار مورد توجه افراد هستند. در این نوع پنجره یوپی‌وی‌سی حفاظ دار می‌توان از انواع شیشه دکوراتیو نیز استفاده نمود. جهت آشنایی بیشتر با انواع پنجره دوجداره حفاظ دار همراه شرکت تک پنجره باشید.

در صورتی که نگران هزینه‌های مربوط به خرید این نوع از درب و پنجره‌ها هستید، باید بگوییم شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبری در سطح شهر وجود دارند که امکان خرید پنجره دوجداره قسطی را برای همشهریان فراهم کرده‌اند.

با انواع پنجره دوجداره حفاظ دار آشنا شوید

با انواع پنجره دوجداره حفاظ دار آشنا شوید

پنجره دوجداره حفاظ دار نیز مانند هر نوع پنجره upvc دیگر انواع مختلفی دارد که در عنوان‌های ذیل به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم.

پنجره دوجداره حفاظ دار آهنی

اگر به دنبال مقاومت بالای حفاظ پنجره دوجداره هستید، پیشنهاد می‌کنیم حفاظ آهنی را انتخاب نمایید. پنجره دوجداره حفاظ دار آهنی، می‌تواند به شکل‌های مختلفی تهیه و تولید شود که با توجه به نظر کارفرما انجام می‌گردد. پنجره دوجداره حفاظ دار آهنی بیشتر برای ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد که صاحب ویلا هرچند وقت یک‌بار به ویلا مراجعه می‌کند.

این درحالی است که ویلاهای قدیمی‌تر که از انواع پنجره‌های آلومینیومی در ساخت ویلا استفاده کرده بودند، به دنبال تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره هستند.

کاربرد دیگر پنجره دوجداره حفاظ دار برای پنجره‌هایی با متراژ بزرگ است که باید با حفاظ تجهیز گردند. لازم به ذکر است حفاظ‌های آهنی در برابر شرایط جوی ناپایدار همچون برف و باران، بسیار ضعیف بوده و ممکن است زنگ بزنند. از این رو باید به این نوع پنجره دوجداره حفاظ دار دقت بیشتری به خرج دهید.

پنجره دوجداره با حفاظ استیل

از دیگر انواع حفاظ برای پنجره دوجداره، حفاظ استیل است که بهترین گزینه جهت حفاظت پنجره می‌باشد. پنجره دوجداره حفاظ دار استیل هیچ آسیبی در برابر باران و برف نمی‌بیند و از نظر کارایی عمری طولانی دارد. پیشنهاد ما به شما عزیزان برای ساختمان‌هایی که در شرایط جوی مرطوب (شمال و جنوب) ساخته می‌شوند این است که از پنجره دوجداره حفاظ دار استیل استفاده نمایید.

پنجره دوجداره با حفاظ فرفورژه‌ای

پنجره دوجداره با حفاظ فرفورژه‌ای

از انواع دیگر پنجره دوجداره حفاظ دار، حفاظ فرفورژه‌ای است که هم زیبایی خاص و هم مقاومت خوبی در شرایط جوی دارد. برای تهیه و ساخت فرفورژه آهن را در کوره داغ می‌کنند. سپس با تحت فشار قرار دادن آهن آن را می‌کوبند تا تبدیل به فرفورژه با شکل‌های متنوع شود.

پنجره دوجداره با حفاظ شبیه چوب

تقاضا برای ساخت چنین حفاظی بیشتر در مناطق رطوبتی است. چون پنجره دوجداره حفاظ دار شبه چوبی مقاومت بالایی در برابر آب و آتش دارد. در این نوع حفاظ پنجره دوجداره باید به این نکته توجه کنید که به دلیل جذب گرد و خاک، نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارد.

پنجره دوجداره با حفاظ آکاردئونی

پنجره دوجداره با حفاظ آکاردئونی

یکی از انواع حفاظ های پنجره دوجداره، حفاظ آکاردئونی است. با استفاده از این نوع حفاظ برای درب و پنجره های دوجداره با وسعت بالا، می‌توانید به راحتی آن را باز و بسته کنید. لازم به ذکر است امنیت این نوع حفاظ پنجره‌های دوجداره بسیار بالاست.

پنجره دوجداره با حفاظ رولی

حفاظ‌های رولی پنجره بیشتر برای پارکینگ‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شود که ظاهری شکیل دارد و برای متراژهای بالا این نوع پنجره دوجداره حفاظ دار مناسب است.

پنجره دوجداره با حفاظ نرده‌ای

پنجره دوجداره با حفاظ نرده‌ای

شاید نوستالژیک‌ترین نوع حفاظ را بتوان حفاظ نرده‌ای نام برد. این حفاظ‌ها در برابر پنجره دوجداره قرار خواهد گرفت و امکان باز و بسته شدن را از شما سلب خواهد کرد.

پنجره دوجداره با حفاظ ابرویی

این نوع حفاظ همچون ابرو بر روی پنجره دوجداره قرار می‌گیرند و چهره‌ای زیبا به پنجره می‌دهند. اما امنیت این نوع پنجره دوجداره حفاظ دار کم است، چون تمام پنجره را پوشش نمی‌دهد.

مزایای پنجره دوجداره حفاظ دار

پنجره دوجداره حفاظ دار امنیت خانه را بیش از پیش تأمین می‌کند.

مقاومت بالا در برابر شرایط جوی دارد (البته با استفاده از حفاظ استیل)

به هیچ عنوان آلودگی صوتی را از خود عبور نمی‌دهد.

سرما و گرما را به داخل فضای منزل هدایت نمی‌کند.

از ورود گرد و غبار و ریزگردها به داخل منزل جلوگیری می‌کند.

عمر طولانی و بازگشت سرمایه‌ی اولیه طی بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش هزینه‌ی قبوض.

از کجا پنجره دوجداره حفاظ دار بخریم؟

مهم‌ترین نکته در خرید پنجره دوجداره حفاظ دار این است که از نمایندگی معتبر اقدام به تهیه و خرید پنجره دوجداره نمایید. شرکت تک پنجره با داشتن نمایندگی از بهترین برندهای پروفیل کشور همچون هافمن، وین تک، وایاکرویتز، پنجره سی فور، واناوین، ویستابست و… بهترین گزینه جهت خرید پنجره دوجداره به صورت قسطی خواهد بود.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره، همچنین قیمت پنجره یو پی وی سی و سایر مدل‌های پنجره، با مرکز فروش پنجره دوجداره شرکت تک پنجره تماس بگیرید.

علاوه بر این موارد، ارائه‌ی ضمانتنامه‌های معتبر شرکتی و خدمات پس از نصب پنجره دوجداره حفاظ دار از دیگر شاخصه‌های شرکت تک پنجره می‌باشد. در ذیل مطلب شماره تماس و آدرس شرکت تک پنجره ذکر شده است.

آدرس: تهران، صادقیه، برج نگین رضا، پلاک ۴۰۸

شماره تماس: 09193654500

خلاصه

امروزه استفاده از وسایل امنیتی بیشتر در هر خانه‌ای مورد نیاز است. همه‌ی ما می‌دانیم که با استفاده از وسیله‌های جدید موجود در بازار می‌توانیم این امنیت را در خانه‌هایمان به وجود آورده و نگرانی‌مان را از این بابت به حداقل برسانیم. استفاده از پنجره دوجداره حفاظ دار، درب‌های ضد سرقت، دزدگیرهای پیشرفته و… این امکان را به ما می‌دهد تا ناامنی را در منازل خود به حداقل برسانیم.

شما می‌توانید برای خرید این مدل پنجره‌ و انواع مختلف آن، با شماره تلفن 09193654500 تماس گرفته و از راهنمایی مشاورین شرکت تک‌پنجره استفاده کنید.

پشتیبانی واتس اپ