نمایندگی پنجره دوجداره سی فور / لیست قیمت

شرکت تک پنجره با اخذ نمایندگی پنجره دوجداره سی فور توانسته است رضایت بیشتر کاربران خود را به دست آورد. کیفیت بالای پنجره دوجداره سی فور همراه با خدمات دهی خوب شرکت تک پنجره باعث شده تا پروفیل های سی فور بیش از پیش در بازار خرید درب و پنجره دوجداره محبوب شود. اما بهتر است در ادامه این مطلب؛ اطلاعات بیشتری درباره پنجره دوجداره سی فور بیان کنیم تا انتخاب دقیق تری در زمان خرید پنجره دوجداره upvc و دوجداره سی فور داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت پنجره دوجداره در تهران با شماره موجود در انتهای مطلب تماس بگیرید.

معنی پنجره دوجداره سی فور چیست؟

لیست قیمت پنجره دوجداره سی فور 

در واقع پنجره دوجداره سی فور، نام تجاری یکی از محصولات پروفیل است که در شرکت مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان تولید می‌شود. این شرکت با تلاش پرسنل خود توانسته یکی از بهترین برندهای درب و پنجره دوجداره در صنعت درب و پنجره دوجداره داشته باشد.

شرکت تک پنجره این افتخار را دارد تا با کسب نمایندگی پنجره دوجداره سی فور در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر برای آگاهی در انتخاب محصول با کیفیت و همچنین اطلاع مشتریان عزیز از قیمت پنجره یو پی وی سی upvc، درب و پنجره دوجداره و… به همشهریان خود گام بردارد.

در تهیه پنجره دوجداره سی فور از نوعی تکنولوژی به نام هاتملت استفاده شده که باعث عایق‌بندی بیشتر پنجره دوجداره و همچنین رنگ بندی‌های مختلف شده است. مغز پروفیل سی فور سفید رنگ و روکش بیرونی آن به صورت اختصاصی با رنگ‌های متالیک جذاب همچون مشکی، نقره‌ای، طرح چوب و شامپاینی تولید می‌شود. این رنگ های خاص در هیچ یک از شرکت های پروفیل وجود ندارد.

تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره یکی از راه‌کارهایی است که شاید روند انجام آن برای شما هم مبهم باشد. شما می‌توانید در صورت نیاز با شماره های موجود در انتهای مطلب، با نمایندگی پنجره دوجداره سی فور تماس حاصل کرده و از مشاورین این مجموعه راهنمایی بگیرید.

آیا رنگ پنجره دوجداره سی فور تغییر می کند؟

آیا رنگ پنجره دوجداره سی فور تغییر می کند؟

خیر، تکنولوژی برتر پنجره سی فور باعث شده تا رنگ آن در طی سالیان طولانی نیز تغییر نکند. در آزمایشگاه‌های سی فور، پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها جهت آزمایشات گوناگون پلیمری وجود دارد. ضمن اینکه تمامی انرژی و همت مهندسان ایرانی در این آزمایشگاه گذاشته می‌شود تا محصولی با کیفیت و دوستدار محیط زیست تولید گردد.

در آزمون اندازه گیری ثبات رنگ پروفیل، سی فور با سربلندی از این آزمایش بیرون آمد و طبق موارد اثبات شده، تا ۶۰ سال رنگ پنجره دوجداره سی فور آن هم در استان‌های کویری ایران اصلا تغییر نخواهد کرد. زمانی که خرید پنجره سی فور را انجام می‌دهید به رنگ‌هایی فکر کنید که جلوه ساختمان شما را از دیگر بناها متمایز خواهد ساخت.

آیا پنجره دوجداره سی فور ضمانت دارد؟

آیا پنجره دوجداره سی فور ضمانت دارد؟

پنجره سی فور با تکنولوژی برتر هاتملت و فناوری نانو طراحی و ساخته شده که علاوه بر عایق بالا (جلوگیری از ورود سرما و گرما) در برابر صوت و گرد و غبار نیز بسیار ایده‌آل عمل کرده و نیاز هر خانه‌ای را به خوبی تامین می‌کند. ضمن اینکه با انتخاب پنجره دوجداره سی فور دیگر نگران تغییر رنگ پنجره دوجداره، حتی در بدترین شرایط آب و هوایی نخواهید بود. و دارای ضمانت 20 ساله شرکت می باشد و شما می توانید با خیال راحت از این پروفیل استفاده کنید. 

لازم به ذکر است شرکت تک پنجره به عنوان نمایندگی پنجره دوجداره سی فور، تمامی پروفیل های سی فور را ضمانت می‌نماید. چون پروفیل پنجره دوجداره سی فور با دانش روز و استانداردهای بین المللی صنعت پلیمری طراحی و ساخته می شود. پنجره دوجداره سی فور به صورت کشویی، دو لنگه بازشو و تک لنگه بازشو تهیه می شود.

مزایای پنجره دوجداره سی فور

مزایای پنجره دوجداره سی فور

  • پنجره سی فور بهترین نوع عایق بندی جهت جلوگیری از گرما و سرما، گرد و خاک و صدا را دارد.
  • رنگ بندی مختلف با سلیقه‌های خاص و تولید رنگ‌های متالیک مشکی، نقره‌ای و طرح چوب که منحصر سی فور است.
  • به دلیل عایق بندی عالی در برابر ریز گردها، استفاده از پنجره دوجداره سی فور برای افراد با سابقه بیماری‌های تنفسی توصیه می‌شود.
  • قیمت پنجره سی فور با توجه به کارایی آن، مناسب می‌باشد.

برای دریافت لیست قیمت پنجره دوجداره سی فور لولایی با شماره 09193654500 تماس بگیرید.

  • پروفیل قاب 
  • پروفیل میانی ثابت 
  • پروفل بازشو پنجره 
  • پروفیل میانی متحرک 
  • پروفیل درب بیرون بازشو 

برای دریافت لیست قیمت پنجره دوجداره سی فور کشویی با شماره 09133654500 تماس بگیرید.

  • پروفیل قاب تک ریل
  • پروفیل قاب دولبه ریلی
  • پروفیل میانی ثابت ریلی
  • پروفیل بازشو پنجره ریلی
  • پروفیل بازشو درب ریلی
  • اینترلاک بازشو پنجره
  • اینترلاک بازشو درب
  • اتصال سش به سش ریلی
  • کاور فریم تک ریل

جهت سفارش پنجره دوجداره سی فور چه کنیم؟

پاسخ این پرسش بسیار ساده است. شما می توانید با شماره تماس مرکز فروش پنجره دوجداره، شرکت تک پنجره تماس بگیرید تا علاوه بر لیست به روز قیمت پنجره دوجداره سی فور، اطلاعات دقیق‌تری درباره پنجره دوجداره سی فور به دست آورید. شماره 09193654500 در دسترس شما عزیزان است تا در هر زمان بتوانید با کارشناسان تک پنجره ارتباط برقرار کنید.

خلاصه

پنجره دوجداره سی فور نام تجاری یکی از محصولات پروفیل است که از کیفیت بالا و ظاهر زیبایی برخوردار است. شرکت تک پنجره نمایندگی پنجره دوجداره سی فور را دار بوده و تمامی پروفیل های این شرکت را تضمین و با خاطری آسوده محصولات آن را به مشتریان دائمی خود عرضه می‌کند.

در تهیه پنجره دوجداره سی فور از چه نوع تکنولوژی استفاده می‌شود؟

در تهیه پنجره دوجداره سی فور از نوعی تکنولوژی به نام هاتملت استفاده شده که باعث...

ثبات رنگ در پنجره دوجداره سی فور چگونه است؟

در آزمون اندازه گیری ثبات رنگ پروفیل، سی فور با سربلندی از این آزمایش بیرون آمد و طبق موارد اثبات شده، تا...

پشتیبانی واتس اپ