جدید ترین طرح پنجره دوجداره بزرگ

جدیدترین طرح پنجره دوجداره بزرگ

به دنبال جدید ترین طرح پنجره دوجداره بزرگ هستید؟ آیا نمی‌دانید در طرح پنجره دوجداره بزرگ از چه اشکال یا طرح‌هایی استفاده نمایید؟ پنجره دوجداره شما چقدر بزرگ است؟ آیا داشتن پنجره بزرگ در منزل یا محل کار ویژگی محسوب می‌شود؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ تمامی این پرسش‌ها هستید در ادامه همراه شرکت تک پنجره باشید تا با جدید ترین طرح پنجره دوجداره بزرگ آشنا شوید.

جدیدترین طرح پنجره دوجداره بزرگ برای منزل

جدیدترین طرح پنجره دوجداره بزرگ برای منزل

بدون شک داشتن یک پنجره دوجداره بزرگ در منزل می‌تواند حس سَر زندگی و شادی را بیشتر کند. زیرا هر چقدر تابش نور بیشتر باشد، فضای منزل شما وسیع‌تر دیده می‌شود. در حال حاضر جدید ترین طرح پنجره دوجداره بزرگ برای منزل، شامل چند طرح و نقش می‌شود که متفاوت با رایج‌ترین نوع طرح‌های (مستطیل شکل و مربعی) پنجره دوجداره است.

طرح پنجره دوجداره بزرگ به صورت مثلثطرح پنجره دوجداره بزرگ به صورت مثلث

اگر طرح پنجره دوجداره بزرگ شما به شکل مثلث باشد، منزل شما را همچون مثلث برمودا رازآلود جلوه می‌دهد. دکوراسیون مینیمال همراه با پنجره دوجداره بزرگ مثلثی می‌تواند منزل شما را متمایز از دیگر منازل دوستان یا آشنایان کند و حسادت آن‌ها را برانگیزد. چون این نوع طرح پنجره دوجداره بزرگ در هیچ خانه‌ای مرسوم نیست.

طرح پنجره دوجداره بزرگ دایره و نیم دایره و بیضی

طرح پنجره دوجداره بزرگ دایره و نیم دایره و بیضی

طراحی پنجره دوجداره بزرگ به شکل دایره، بیضی یا نیم دایره می‌تواند دید وسیعی به شما هدیه دهد. علاوه بر آن فضای داخلی منزل را هم کلاسیک می‌کند. البته بیشتر طراحی این نوع پنجره دوجداره برای زیرشیروانی و خانه‌های ویلایی انجام می‌شود. در حال حاضر با تکنولوژی صنعت و پیشرفت علم می‌توان انواع پنجره های دوجداره بزرگ را با فن‌آوری upvc به متراژ و اشکال مختلف درآورد.

طرح پنجره دوجداره بزرگ با رنگ های خاص

تاثیر رنگ در روحیه افراد یک مسئله اثبات شده است. حال چه بهتر که برای طراحی پنجره های دوجداره بزرگ از رنگ‌ها بهره بگیریم. جهت طرح پنجره دوجداره بزرگ رنگی یا طرح چوب؛ بهتر است از پنجره های سی فور استفاده شود که رنگ‌های متالیک و خاص دارد. جهت سفارش طرح‌های خاص و آگاهی از قیمت پنجره دوجداره با شرکت تک پنجره تماس بگیرید.

طرح پنجره دوجداره بزرگ سنتی

طرح پنجره دوجداره بزرگ سنتی

بسیاری از افراد چنین تصوری دارند که نمی‌توان تزئینات سنتی را با مدرنیته تلفیق کرد. ولی با گذشت زمان جدیدترین طرح های پنجره دوجداره بزرگ سنتی با تلفیقی از تکنولوژی مدرن، گره گشای این مشکل شده‌اند. یعنی شما با انتخاب طرح پنجره دوجداره بزرگ به صورت سنتی، ترکیبی از معماری ایرانی و اسلامی در فضای منزل خواهید داشت.

پنجره‌های اُرسی قدیمی با شیشه‌های رنگی رنگی یادتان هست؟ اما اگر آن زمان سوز سرما شما را اذیت می‌کرد، حالا از این نوع پنجره دوجداره سنتی هیچ سرما و گرما، رطوبت و گرد و غباری عبور نمی‌کند. همین موارد اصلی‌ترین تفاوت پنجره سنتی با پنجره دوجداره مدرنیته است.

طرح پنجره دوجداره بزرگ چند ضلعی

جذابیت طرح‌های ۵ یا ۶ ضلعی بر کسی پوشیده نیست و این طراحی برای پنجره های دوجداره بزرگ نیز کاربرد دارد. وجود پروفیل‌های مقاوم و عایق بندی کامل پنجره‌ها، همچنین بازشو بودن پنجره دوجداره UPVC سبب می‌شود تا هیچ نگرانی در مورد اتلاف و هَدررفت انرژی نداشته باشید.

طرح پنجره دوجداره بزرگ برای محل کار

طرح پنجره دوجداره بزرگ برای محل کار

محل کار فضایی خاص است که نیاز مُبرَم به پنجره دارد. زیرا پس از خستگی طولانی مدت، یک فنجان قهوه در دست و نگاه کردن به بیرون می‌تواند خستگی را از تن افراد بزداید. در هرحال قصد داریم باقی مطلب را با طرح و اشکال خاص پنجره دوجداره ادامه دهیم.

اشکال نامنظم جدید ترین طرح پنجره دوجداره بزرگ محل کار

استفاده از اشکال نامنظم در دکوراسیون داخلی محل کار فضایی شیک ایجاد می‌کند. از این رو طرح‌ های پنجره دوجداره بزرگ با اشکال هندسی و غیرقرینه بسیار استقبال می‌شود. زیرا ساخت و تولید پنجره‌های دوجداره با اشکال نامنظم می‌تواند در عین زیبایی، کارایی هم داشته باشد.

پنجره دوجداره بزرگ با طرح متوازی الاضلاع

پنجره خاص دوست دارید؟ آیا به دنبال طرح پنجره‌ای هستید که در هیچ خانه‌ای وجود نداشته باشد؟ پس بهترین گزینه برای شما انتخاب طرح متوازی الاضلاع برای پنجره دوجداره بزرگ است. شاید کمی از این موضوع تعجب کنید! اما بد نیست بدانید که پروفیل‌های UPVC چنین قابلیت‌هایی دارند.

طرح پنجره دوجداره بزرگ کمانی یا خلیجی

شاید قدیمی‌ترین طرح پنجره دوجداره همین پنجره‌های کمانی شکل یا خلیجی باشد. زیرا در سال‌های گذشته اروپا این نوع پنجره، رواج زیادی داشت. با اینکه از این نوع پنجره (طرح کمانی یا خلیجی) دیگر استفاده‌ای نمی‌شد؛ اما ویژگی‌های بالای این نوع پنجره دوجداره بزرگ موجب شد تا دوباره جان بگیرد و در طراحی پنجره‌ها استفاده شود.

از ویژگی‌های مهم طرح پنجره دوجداره به صورت خلیجی یا کمانی فضای نشیمن و ویو عالی به بیرون، ظاهر شیک و بزرگ کردن فضای منزل است. مزیت‌های ذکر شده به خصوص وسیع شدن خانه در آپارتمان امروزی، باعث شده تا دوباره بازار طراحی پنجره دوجداره خلیجی رونق بگیرد.

پنجره‌های کمانی شکل یا دوحالته هستند یا تک حالته و به صورت لولایی ساخته می‌شوند. این نوع طرح پنجره دوجداره بزرگ برای فضاهای انتظار، خانه های ویلایی، اتاق خواب وسیع و سالن نشیمن بسیار مناسب است. البته با انتخاب پنجره دوجداره سی فور می‌توانید رنگ ظاهری پنجره را هم تغییر دهید.

طرح پنجره دوجداره عمودی (قدی)

پنجره دوجداره عمودی یا همان قدی چشم اندازی فوق العاده وسیع دارند که در خانه‌های قدیمی این نوع پنجره‌ها دیده می‌شود. به دلیل نورگیری عالی و ویو ایده‌آل دوباره این طرح پنجره دوجداره مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. در زمان‌های گذشته عایق‌بندی ضعیف باعث می‌شد تا دیگر چنین پنجره‌هایی استفاده نشوند.

هم اینک وجود پنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی باعث شده تا علاوه بر عایق‌بندی سرما و گرما، هیچ صدایی هم از آن عبور نکند. کیفیت و قیمت پنجره یو پی وی سی UPVC در شرکت تک پنجره باورکردنی نیست. قابل ذکر است که استفاده از پنجره‌های دوجداره قدی در آپارتمان‌ها می‌تواند بر روحیه افراد تاثیر مثبتی بگذارد. بهترین طرح پنجره دوجداره بزرگ همین طرح عمودی است.

۳ تا از مزایای پنجره دوجداره بزرگ

  1. چشم انداز عالی و وسیع شدن فضای منزل یا کار
  2. عایق‌بندی عالی دربرابر سرما، گرما، رطوبت، باد و طوفان، گرد و غبار
  3. طرح و رنگ‌های مختلف جهت چیدمانی متفاوت و خاص

معایب پنجره دوجداره بزرگ

تنها عیبی که می‌توان برای پنجره دوجداره بزرگ برشمرد، هزینه‌های آن است که شرکت تک پنجره برای این مشکل هم، راه‌حلّی دارد. نگران هزینه خرید پنجره دوجداره نباشید، چرا که شرکت تک پنجره امکان تعویض پنجره آلومینیوم با جدید ترین طرح پنجره دوجداره بزرگ را برای شما فراهم کرده است. برای اطلاع بیشتر از این موضوع می‌توانید صفحه تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره را مطالعه کنید.

خلاصه

پنجره های دوجداره بزرگ، در حال حاضر یکی از لوازم مورد استفاده مهم در زندگی امروز افراد است. به طوری که حتی اگر قیمت آن رو به افزایش باشد هم شما می‌توانید با خرید اقساطی پنجره دوجداره از شرکت تک پنجره و یا مرکز فروش پنجره دوجداره؛ تمامی خدمات و ضمانت را دریافت کنید. شماره 09193654500 در دسترس شماست تا در هر زمانی از مشاوره رایگان برخوردار شوید.۰۰۰۰

قدیمی‌ترین طرح پنجره دوجداره کدام است؟

شاید قدیمی‌ترین طرح پنجره دوجداره همین پنجره‌های کمانی شکل یا خلیجی باشد. زیرا در سال‌های گذشته...

مزایای پنجره دوجداره بزرگ چیست؟

چشم انداز عالی و وسیع شدن فضای منزل یا کار...
پشتیبانی واتس اپ