نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل

پنجره دوجداره ایده آل یکی از برندهای با کیفیت پنجره دوجداره در ایران است که شرکت تک پنجره، نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل را نیز برعهده دارد. پنجره های دوجداره ایده آل با اینکه زیاد شناخته شده نیست اما به دلیل کیفیت بالای پروفیل و قیمت مناسبش توانسته جایگاه خوبی را برای خود کسب کند. در ادامه پنجره دوجداره ایده آل را بیشتر خواهید شناخت.

قیمت پنجره دوجداره ایده آل

پنجره دوجداره ایده آل نام برند تجاری گروه صنعتی اکسیر آسیا می‌باشد که در سال ۱۳۸۶ عضوی از خانواده صنعت پروفیل کشور شد تا به رشد و توسعه این صنعت در کشور رونق بخشد. استفاده از تکنولوژی‌های نوین و دانش متخصصان داخلی همراه با بهره گیری از مشاوران خارجی، باعث شد تا پنجره دوجداره ایده آل با استانداردهای اروپایی تولید گردد و نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل در سطح کشور شروع به فعالیت کند.

علاوه بر استانداردهای اروپا، پنجره دوجداره ایده آل از تمامی آزمایش‌های کیفیت نیز سربلند بیرون آمده است. در ادامه با انواع این پنجره و همچنین مرکز فروش پنجره دوجداره و نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل در تهران آشنا خواهید شد.

پنجره دوجداره ایده آل، مدل فرانسوی

پنجره دوجداره ایده آل، مدل فرانسوی
پنجره دوجداره ایده آل مدل فرانسوی، زیبایی خاصی به منزل شما خواهد داد. زیرا تمامی ظرافت و معماری خاص فرانسوی در آن دیده می‌شود. این نوع پنجره دوجداره ایده آل توسط مولیون متحرک باز و بسته شده که در نوع خود حیرت انگیز است. این سیستم موجب می گردد تا بدون هیچگونه مزاحمتی بتوانید از منظره بیرون نهایت لذت را ببرید.

پنجره دوجداره ایده آل مدل فرانسوی برای مکان‌هایی که نیاز به تهویه زیاد دارند مناسب است. حتی با این نوع پروفیل دوجداره می‌توان از درب‌های بزرگ استفاده نمود تا وسایل به راحتی داخل یا خارج شوند.

در صورت نیاز قیمت درب دوجداره را هم می‌توانید از طریق تماس با شماره 09193654500 دریافت کنید.

این نوع پنجره با بازشدن هر دو حالته فضای بزرگی ایجاد می‌نماید که هم برای تهویه و هم برای جا به جایی وسایل ایده‌آل است. لازم به ذکر است در پنجره فرانسوی ایده آل هر طرح و رنگی قابل سفارش می‌باشد.

نمایندگی پنجره های دوجداره ایده آل

پنجره‌های دوجداره ایده آل چند وجهی چشم انداز بیشتری از نمای بیرون را نشان می‌دهد. پنجره های دوجداره ایده آل مدل مقعر دارای پایپ و آداپتور می‌باشند. زوایای اینگونه پنجره‌ها با هر شکل ظاهری و نوع بازشو (کشویی، ریلی، لولایی) قابل سفارش است.

پنجره دوجداره ایده آل کشویی

پنجره دوجداره ایده آل، تک ریل یا مونوریل

به دنبال یک پنجره دوجداره اقتصادی هستید؟ پس بهترین گزینه خرید پنجره دوجداره ایده آل مدل مونوریل یا تک ریل است. از این مدل پنجره دوجداره می‌توان طرح فرانسوی را هم در آن آمیخت تا زیباتر شود. بدین گونه که اگر پنجره دوجداره دارای چهار لت باشد، دو لت وسط روی هم دیگر بسته می‌شوند.

پنجره دوجداره ایده آل، مدل جفت ریل

پنجره دوجداره ایده آل مدل جفت ریل برای فضاهای بسیار کوچک عالی است. البته از این نوع پنجره دوجداره برای مکان‌هایی که پرده دارد (به دلیل سهولت باز و بسته شدن پنجره، بدون آسیب زدن به پرده) می‌توان استفاده کرد.

پنجره های دوجداره ایده آل مدل جفت ریل سبب تهویه بیشتر هوا می شود، چون به راحتی باز و بسته شده و قابلیت کنترل بیشتری دارد. نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل در تهران، امکان خرید و نصب راحت این مدل از پنجره را برای همشهریان عزیز فراهم کرده است. اگر می‌خواهید قیمت پنجره دوجداره در تهران را بدانید با ما تماس بگیرید.

پنجره دوجداره ایده آل، مدل فولکس واگنی

پنجره دوجداره ایده آل، مدل فولکس واگنی
پنجره دوجداره ایده آل فولکس واگنی بهترین و عالی‌ترین گزینه جهت استفاده در ساختمان است. زیرا عایق فوق العاده‌ای در برابر صدا و رطوبت دارد و از ورود گرما و سرما به داخل منزل جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه دیگر بانوان محترم دغدغه گرد و خاک منزل را نخواهند داشت.

دلیل این مسئله همپوشانی و چفت شدن دو درب پنجره هستند که سهولت کار را برای افراد فراهم می‌آورد. لازم به ذکر است که جلوگیری از هدر رفت انرژی با استفاده از این نوع پنجره‌ها، سبب می‌شود تا هزینه قبوض خدماتی به شدت کاهش یابد.

سفارش پنجره دوجداره ایده آل

جهت خرید پنجره دوجداره ایده آل می‌توانید به نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل در گروه تک پنجره مراجعه نمایید. البته شماره تماس جهت مشاوره یا خرید پنجره دوجداره به صورت اقساطی در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس شما می‌باشد.

خلاصه

یکی از ملاک‌های مهم برای خرید پنجره دوجداره برای همه ما، کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب و ظاهر زیبای آن است. خوشبختانه تک پنجره با گرفتن نمایندگی پنجره دوجداره ایده آل، این امکان را برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی و فقط با یک تماس با شماره 09193654500 خرید خود را انجام دهند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با این شماره تماس بگیرید.

پنجره دوجداره ایده آل مدل فرانسوی برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

برای مکان‌هایی که نیاز به تهویه زیاد دارند مناسب است. این نوع پنجره با بازشدن هر دو « لَت » فضای بزرگی ایجاد می‌نماید که...

کدام نوع از پنجره بهترین گزینه برای استفاده در ساختمان است؟

پنجره دوجداره ایده آل فولکس واگنی بهترین و عالی‌ترین گزینه برای استفاده در ساختمان سازی است. زیرا...

پشتیبانی واتس اپ