قیمت پنجره دوجداره ضد صدا _ تک پنجره

پنجره دوجداره ضد صدا

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا چند است و چه برندی می باشد ؟ آیا با افزایش قیمت پنجره دوجداره ضد صدا و عایق بودن آن بیشتر می شود؟ چه برندی استفاده کنیم که بهترین کیفیت در پنجره دوجداره داشته باشیم باید در این جا برای شما بگم 60درصد به نوع برند و مواد مصرفی می باشد 40درصد به نصب و شرکتی که این پنجره ها را نصب میکند دارد. نکته مهمدر سفارش پنجره دوجداره ضد صدا این می باشد برندی که بهتون معرفی می کنند استفاده نکنید حداقل از چند شرکت برند خوب در بازار را اطلاع پیدا کنید بعد با اطمینان خرید کنید

گروه تک پنجره با داشتن نمایندگی از پنجره وین تک، هافمن، ویستا بست، سی فور، کمترین قیمت پنجره دوجداره ضد صدا به نسبت دیگر رقیبان خود را ارائه می‌دهد. در ادامه با پارامترهای تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره ضد صدا  آشنا خواهید شد.

معیارهای تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

معیارهای تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

تعیین قیمت پنجره دوجداره ضد صدا به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع پروفیل، شیشه‌های ضد صدا، برند پروفیل و … می‌شود که در عنوان‌های ذیل به شرح هر یک از این موضوعات پرداخته شده است.

نوع پروفیل پنجره دوجداره ضد صدا

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت پنجره دوجداره ضد صدا، پروفیل آن می‌باشد. شما با انتخاب پروفیل UPVC یا پروفیل آلومینیومی یا پروفیل ترمال بریک می‌توانید یک پنجره دوجداره ضد صدا عالی خریداری کنید. اما پیشنهاد شرکت تک پنجره به شما، خرید پنجره دوجداره سی فور است که اطلاعات دقیق پنجره سی فور، همراه لیست قیمت در مقاله‌ای مجزا توضیح داده شده است.

شیشه های ضد صدا

یکی دیگر از پارامترهایی که در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا تاثیر می‌گذارد نوع شیشه کار شده در پنجره دوجداره است. این شیشه می‌تواند ۲ جداره و ۳ جداره باشد که هرچقدر ضخامت شیشه بیشتر شود در پی آن قیمت پنجره دوجداره بدون صدا نیز افزایش می‌یابد. البته ساده بودن، مات بودن یا رنگی بودن شیشه هم در افزایش قیمت پنجره دوجداره بی تأثیر نخواهد بود.

برند پروفیل به کاربرده

قطعا شهرت برند پروفیل استفاده شده در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا همانند دیگر صنایع دخیل است. زیرا شهرت برند پروفیل، براساس کیفیت بالا، خدمات دهی مطلوب و جلب اعتماد مشتریان به دست می‌آید. اما اگر قیمت برای شما خیلی اهمیت دارد، می‌توانید از پنجره‌هایی که در کارگاه‌ها تولید می‌شود استفاده کنید. البته کیفیت و کارایی این پنجره‌ها اثبات شده نیست و در صورت خرابی هیچ ضمانتنامه‌ای نخواهد داشت.

بزرگ بودن یا کوچک بودن پنجره

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره ضد صدا متراژ آن است. هرچقدر متراژ پنجره شما بیشتر باشد باید پنجره‌ای بزرگتر سفارش دهید. البته طراحی پنجره، نوع یراق آلات، زیر ساخت پنجره و … از دیگر عواملی هستند که بدون محاسبه آن‌ها نمی‌توان قیمت دقیق پنجره دوجداره ضد صدا را عنوان کرد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این محصولات، با استفاده از شماره تماسی که در انتهای همین مطلب آمده است،‌ با مرکز فروش پنجره دوجداره تماس بگیرید.

تعداد لنگه، کتیبه و بازشو پنجره دوجداره

در مقاله‌های قبلی ذکر کردیم که پنجره دوجداره به صورت لنگه بازشو، تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه با توجه به نوع پنجره و طراحی آن تولید می‌شود. انتخاب هر یک از این لنگه‌های پنجره در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا تاثیر می‌گذارد. وجود کتیبه و بازشوهای پنجره هم پارامترهای دیگری جهت تعیین قیمت هستند. اما همین بازشوها اشکال مختلفی دارند که در قیمت نهایی پنجره دوجداره تاثیر گذارند. تعداد بازشوها، بازشوی کشویی، جنس یراق آلات و برند از جمله موارد تاثیر گذار است.

چگونه قیمت پنجره دوجداره در سال 1403 به دست آوریم؟

چگونه قیمت پنجره دوجداره در سال 1401 به دست آوریم؟

مطمئناً به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان قیمت قطعی برای پنجره های دوجداره بیان کرد. از این رو قصد داریم فقط با نام بردن برند و ابعاد پنجره استاندارد به صورت حدودی با قیمت پنجره دوجداره آشنا شوید.

برای آگاهی از قیمت پنجره دوجداره ثابت تک لنگه بدون کتیبه و بازشو با ابعاد 900 در 1500 در برندهای زیر، با این شماره 09193654500 تماس بگیرید.

برند وین تک_ برند هافمن _ برند ویستا بست _ برند هوم لند_ برند ویتا نوا _ برند هارمونی _ برند سی فور _ برند ایده ال

نکته‌های مهم در خرید پنجره دوجداره ضد صدا

نکته‌های مهم در خرید پنجره دوجداره ضد صدا

گالوانیزه: ورق گالوانیزه مهم ترین نکته در زمان خرید پنجره دوجداره است. بعضی از پنجره هایی که تولید می‌شوند بدون گالوانیزه هستند و این موضوع باعث می‌شود تا یک فاجعه بزرگ در این صنعت باشد! چون هیچگونه مقاومتی ندارند. پس در زمان خرید پنجره دوجداره حتما پنجره‌ای را بخرید که ضخامت گالوانیزه آن بیش از 2 میلیمتر باشد.

گاز آرگون: وظیفه گاز آرگون عایق بندی شیشه در برابر سرما و گرما و جلوگیری از ریزگردها است. اما اگر این گاز وجود نداشته باشد یعنی پنجره دوجداره هیچ تفاوتی با پنجره معمولی ندارد. برای تشخیص دادن وجود گاز آرگون در شیشه کافیست تا آن را تکان دهید. اگر صدایی همچون تکان خوردن عدس و لپه شنیدید، بدانید که پنجره دارای گاز آرگون است.

یراق آلات: استفاده از یراق آلات با کیفیت سبب زیبایی و دوام بیشتر پنجره می‌شود که حتما در زمان خرید پنجره دوجداره ضد صدا به آن اهمیت دهید. یراق آلات آلمانی، روسی و ایرانی برای پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود که قیمت هر یک از این یراق آلات با توجه به نوع آن فرق خواهد داشت. پس حتما به یراق آلات پنجره دقت کنید.

اگر علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینۀ قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc هستید، به لینک داده شده مراجعه کنید.

خلاصه

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا در حال حاضر رو به افزایش است، اما این باعث نمی‌شود که افراد قید استفاده از این محصول را بزنند. چرا که وجود چنین پنجره‌ای در هر مکانی باعث آسایش بیشتر افراد خواهد شد. این در حالی است که قیمت پنجره دوجداره وین تک و قیمت پنجره دوجداره هافمن هم افزایش داشته و خرید به موقع این محصولات به نفع مصرف کننده خواهد بود.

ضمانت نامه: توجه داشته باشید که ضمانت نامه پنجره دوجداره مهم‌ترین نکته در زمان خرید است که شرکت تک پنجره با فروش اقساطی پنجره دوجداره ضد صدا و ضمانت نامه کتبی پروفیل‌های استفاده شده؛ اعتماد مشتریان خود را جلب می‌کند. جهت مشاوره رایگان برای خرید درب و پنجره دوجداره ضد صدا با شماره  09193654500 در ارتباط باشید.

وظیفه گاز آرگون چیست؟

وظیفه گاز آرگون عایق بندی شیشه در برابر سرما و گرما و جلوگیری از...

معیارهای تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره ضد صدا چیست؟

تعیین قیمت پنجره دوجداره ضد صدا به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع پروفیل، شیشه‌های ضد صدا، برند پروفیل و ...

پشتیبانی واتس اپ