قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc

قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc

قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc را بدانید، با این حال بد نیست بدانید که یراق آلات پنجره های دوجداره، ابزارهایی ساخته شده از جنس فلز هستند که در نوع خود یک ابتکار جهت سهولت در کارایی و زیبایی برخی لوازم همچون پنجره های دوجداره محسوب می شوند.

این محصولات در درجات کیفی مختلفی تولید می شوند که انتخاب آنها، تاثیر چشمگیری در کیفیت و زیبایی پنجره دارد. به این ترتیب، استفاده از آنها برای هر نوع سلیقه و نیازی امکانپذیر می باشد. در ادامه به هرآنچه باید درمورد یراق آلات پنجره دوجداره بدانید، اشاره خواهیم کرد.

قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc

قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc

هرگونه پیچ و اتصالات که در نصب پنجره های دوجداره به کار برده می شود، یراق آلات یو پی وی سی نام دارد و همانطور که اشاره شد، در اشکال گوناگون و برای کاربردهای مختلف ساخته شده اند. برخی از انواع این یراق آلات UPVC شامل؛ لولا و متعلقات میانی آن، دستگیره ها، سیلندر، زبانه، اسپانیولت و… می باشند.

شاید بتوان اصلی ترین شاخصه این محصولات را کیفیت آنها دانست چراکه در این صورت، پایداری مطلوبی در برابر هر نوع اتفاق اعم از خوردگی، زنگ زدگی و حتی سرقت از خود به نمایش می گذارند.

معمولا بخش عمده ای از یراق آلات موجود در بازار، تولید کشورهای آلمان، ترکیه و چین هستند که از آن میان محصولات آلمانی و ترک از نظر کیفی در سطح بالاتری قرار دارند. لذا در هنگام خرید یراق آلات پنجره دوجداره بهتر است به کشور سازنده آنها نیز توجه داشته باشید.

قیمت یراق پنجره دوجداره

ویژگی های مهم یراق آلات upvc

در پاراگراف قبل نیز گفته شد که اصلی ترین و مهم ترین ویژگی یراق آلات upvc، برخورداری از استحکام و مقاومت بالا است. چراکه توان تحمل وزن پنجره و شیشه های دوجداره را خواهند داشت. ضمن آنکه از حوادث احتمالی نیز پیشگیری به عمل می آورند.

این در حالی است که حرکت راحت پنجره و همچنین جلوگیری از افت کیفی آن پس از نصب هم در گرو استفاده از یراق آلات مقاوم و دارای کیفیت بالا است. به همین دلیل می توان ویژگی عمده و حائز اهمیت یراق آلات پنجره دوجداره را مقاومت آنها دانست.ویژگی یراق آلات پنجره دوجداره

کاربرد یراق آلات در پنجره دوجداره upvc

صرف نظر از عملکرد یراق آلات، زیبایی و نمای جذاب از کاربردهای مهم این محصولات است. به همین دلیل این ابزارها علاوه بر نقشی که در کارایی درب و لنگه های پنجره دارند، زیبایی و نمای آنها را نیز دوچندان می کنند. تنوع حرکت و یا تغییر در جهت باز و بسته کردن درب ها، توسط انواع لولا و دستگیره هم دیگر کاربرد مهم یراق آلات در پنجره های دوجداره محسوب می شود.

مشخصه بعدی این نوع قطعات، ایمنی بالا است که به واسطه پیشرفت تکنولوژی در قفل و لولاها ایجاد شده و همین مسئله موجب امنیت فوق العاده و کاربرد وسیع آن گردیده است. به طوری که به راحتی و تنها با چرخاندن دستگیره، توسط قفل های قارچی شکل به قاب، محکم بسته می شوند.

با این توضیحات می توان کاربردهای یراق آلات پنجره دوجداره را در دو دسته زیبایی و کارایی راحت تقسیم کرد که هریک دارای زیرمجموعه هایی از کاربردهای متنوع می باشند.

کاربرد یراق upvc

انواع یراق الات پنجره دوجداره

با پیشرفت تکنولوژی، قفل‌ها و یراق آلات هم دچار دگرگونی شده و با سبک‌های مختلف طراحی و ساخته شده‌اند. یراق آلات پنجره دوجداره هم از این قاعده مستثنی نیست. ضمن اینکه یراق آلات پنجره دوجداره با ایمنی بیشتر جهت امنیت منازل ساخته می‌شود. یراق آلات پنجره‌های دوجداره به گونه‌ای است که فقط با یک چرخش و به راحتی باز می‌شوند. قفل‌های قارچی شکل متصل به فریم‌های پنجره دوجداره، سبب محکم شدن قفل و دستگیره می‌شوند.

صنعت ساخت یراق آلات پنجره دوجداره رو به روز پیشرفت می کند و سبب تولید یراق آلاتی با کیفیت می‌شود. از یراق آلات پنجره دوجداره می‌توان به یراق کشویی، یراق دوحالته، یراق تک حالته، یراق لغزشی-کشویی، یراق تاشو و یراق لغزشی تمام اتوماتیک اشاره کرد. تمامی یراق آلات ذکر شده با کیفیت عالی ساخته می‌شوند تا ماندگاری بالایی داشته باشند. در ادامه جزئیات یراق آلات پنجره دوجداره را خواهید شناخت.

اسپانیولیت، یراق قفل

از مهم‌ترین یراق آلات پنجره دوجداره، اسپانیولیت است که وظیفه آن قفل کردن درب و پنجره است. آلیاژ مصرف شده در اسپانیولیت تاثیر بسیاری در کیفیت آن دارد. شاید به نظر وسیله کوچکی باشد، اما مهم‌ترین جزء در یراق آلات پنجره دوجداره به شمار می‌رود.

اگر کیفیت اسپانیولیت پایین باشد، فشار زیاد روی اسپانیولیت سبب از کارافتادگی آن می‌گردد. در حال حاضر کشورهای تولید کننده اسپانیولیت، آلمان و ترکیه هستند. اسپانیولت آلمانی کیفیت بهتری نسبت به اسپانیولت ترکیه دارد. نوع آلمانی اسپانیولت دارای ۲ زبانه است که امنیت بالاتری ایجاد می کند.

دستگیره پنجره دوجداره

دستگیره پنجره و درب از دیگر واجبات یراق آلات پنجره دوجداره است که اگر به درستی انتخاب شود افزایش دوام اسپانیولت را فراهم می‌کند. دستگیره‌های بلندتر باعث می‌شود تا فشار کمتری وارد شده و در نهایت طول عمر پنجره دوجداره افزایش یابد. ضمن اینکه دستگیره‌های توپُر از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

ضخیم بودن صفحه اصلی دستگیره از نکات مهم در انتخاب دستگیره است. وقتی صفحه اصلی به اهرم متصل می‌شود، باعث می‌گردد تا به راحتی حرکت کند. علاوه بر موارد ذکر شده باید به این نکته دقت کنید که شفت چهارپهلو، باید آلیاژ با کیفیت داشته باشد تا طول عمر دستگیره‌ها بیشتر شود.

عملکرد اهرم در زاویه زمانی تغییر می‌کند که فنر از جنس مناسبی برخوردار نباشد. آخرین نکته درباره دستگیره پنجره دوجداره این است که به جای زهوار پیچ دقت کنید. زیرا این مورد باید مقاومت بالا و استحکام خوبی در مقابل شکستگی از خود نشان دهد.

سیلندر پنجره دوجداره

سیلندر پنجره دوجداره از دیگر یراق آلات پنجره دوجداره به‌شمار می‌رود که کاربرد بسیاری دارد. بهترین نوع از سیلندرهای درب و پنجره دوجداره، سیلندرهای برنجی هستند. سیلندرهای برنجی معمولاً با آلومینیوم پوشش داده می‌شوند تا کارایی بهتری داشته باشند. در ادامه با زبانه قفل پنجره دوجداره آشنا خواهید شد.

زبانه قفل پنجره دوجداره

از یراق آلات کاربردی دیگر در پنجره دوجداره؛ زبانه قفل است. زمانی که زبانه قفل چه کوتاه باشد و چه بلند باید به گونه‌ای بَرروی پنجره دوجداره نصب شوند تا هنگام بسته و باز کردن پنجره، سرجای خود باقی بماند. لازم به ذکر است حداقل وزن لولا باید 110 گرم باشد تا در مقابل شکستن واکنشی درست از خود نشان دهد.

بازشوهای پنجره دوجداره

تمامی پنجره‌ها و درب‌های دوجداره دارای یراق آلاتی به نام بازشو هستند. این بازشوها با توجه به نوع پنجره حالت‌های مختلفی دارند که شامل دوحالته، تک حالته، کلنگی، فولکس واگنی، تاشو و فرانسوی می‌شود. بازسو دوحالته برای بازشدن افقی و عمودی پنجره استفاده می شوند که عایق صوتی و حرارتی خوبی دارند. ضمن اینکه با جلوگیری از هدر رفت انرژی، هزینه‌های قبوض را کاهش می‌دهد.

بازشوهای کلنگی به گونه‌ای بر روی پنجره نصب می‌شوند تا نقطه دید از مقابل را ببندند. بازشوهای کشویی در موقعی استفاده می‌شوند که محدودیت فضا وجود دارد. از گران‌ترین و بهترین یراق آلات پنجره دوجداره می‌توان به بازشو فولکس واگنی اشاره کرد. یراق آلات فولکس واگنی بسیار گران هستند و عایق‌بندی بسیار بالایی دارند. البته می‌توان از بازشو فولکس واگنی بر روی پروفیل‌های ارزان استفاده کرد.

بهترین برند یراق آلات پنجره دوجداره UPVC

از آنجا که یراق آلات در ساخت پنجره های دوجداره و کیفیت و کارایی آنها نقش مهم و موثری دارند، توجه به برند و شرکت سازنده آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. چراکه ایمنی و طول عمر پنجره ها نیز متناسب با کیفیت این قطعات تعیین می شود.

بخوانید: قیمت پنجره دوجداره هافمن

از طرفی با توجه به وجود انواع برندهای تولیدکننده داخلی و خارجی، شناخت بهترین و باکیفیت ترین کمپانی سازنده این یراق آلات نیز کار ساده ای نیست. زیرا هریک از آنها دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند. لذا توصیه ما به خریداران محترم، مراجعه به مراکز و فروشگاه هایی است که از اعتبار و سابقه لازم در این زمینه برخوردار هستند.

یراق آلات UPVC ایرانی

امروزه در کنار عرضه انواع یراق آلات UPVC از برندهای مطرح خارجی، شرکت های مختلفی نیز در نقاط مختلف کشور در عرصه تولید انواع یراق آلات UPVC فعالیت می کنند. این شرکت ها با بهره گیری از جدیدترین فن آوری های دنیا و با اتکا به دانش متخصصان داخلی موفق به طراحی و ساخت نمونه های مختلفی از این محصولات شده اند.

بخوانید: قیمت پنجره دوجداره وین تک

رعایت استانداردهای تولید و همچنین استفاده از متریال درجه یک، موجب گردیده که این قطعات در بازارهای داخلی و خارجی از اعتبار و فروش مطلوبی برخوردار باشند. در حال حاضر انواع یراق آلات یو پی وی سی در اندازه های متنوع و با کیفیت های مختلف اما قابل قبول و همچنین قیمت مناسب، بخش عمده ای از فروش بازار را به خود اختصاص داده اند.

لذا مصرف کنندگان می توانند متناسب با نیاز و ویژگی های محصول مورد نظر خود، بهترین یراق آلات پنجره دوجداره را خریداری کنند.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، یراق آلات برای تنظیم و کمک به استفاده راحت تر از برخی لوازم و همچنین زیبایی بخشیدن به آنها، کاربرد دارند. این ابزارها در انواع و اشکال مختلف، طراحی و ساخته شده اند که یکی از کاربردهای ویژه و مهم آنها در پنجره های دوجداره است.

خلاصه

در این مطلب از شرکت تک پنجره با انواع یراق آلات پنجره دوجداره آشنا شده‌اید. حال اگر قصد تعویض پنجره‌های آلومینیومی قدیمی با دوجداره یا تعویض یراق آلات پنجره دوجداره را دارید، حتما با کارشناسان تک پنجره در ارتباط باشید. زیرا شرکت تک پنجره یراق آلات بسیار باکیفیت و قیمت مناسب را به شما عرضه می‌کند.

توجه داشته باشید که پروفیل‌های این شرکت از برترین برندهای ایرانی بوده که شامل پنجره هافمن، پنجره ویستابست و پنجره وین‌تک می‌شود. ضمن اینکه خدمات پس از فروش، خرید پنجره دوجداره قسطی، تضمین بهترین کیفیت با کمترین قیمت، ارائه یراق آلات پنجره دوجداره باکیفیت، نصاب‌های حرفه‌ای و … از دیگر شاخصه‌های شرکت تک‌پنجره است. جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره 09193654500 در اختیار شما خواهد بود.

بنابراین می توان گفت که عملا پنجره یو پی وی سی بدون این ابزارآلات ممکن نبوده و در صورت استفاده صحیح و به جا می توان تاثیر آنها را در کیفیت زندگی و کارایی برخی تجهیزات به وضوح مشاهده کرد. برای خرید و قیمت پنجره یو پی وی سی  میتوانید با مرکز فروش پنجره دوجداره در ارتباط باشید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ