پنجره دوجداره دایره ای

قیمت پنجره دوجداره دایره ای

پنجره دوجداره دایره ای جدای از بحث دوجداره بودن، و بعبارت دیگر کلا پنجره هایی که گرد می باشند پر از جذابیت و جلوه خاصی هستند که این زیبایی را به خانه می بخشند. شاید بتوان پنجره های دایره ای را همانند یک تابلوی نقاشی با قایقی تداعی کرد.پنجره دایره ای اگر در اتاق کوچکی بکار رفته باشد، می تواند به اندازه کافی به بیرون باز شود.

قیمت پنجره دوجداره دایره ای

پنجره دوجداره گرد حمام

پنجره دایره ای جلوه ای مملو از اصالت را به دکوراسیون داخلی و همچنین نمای بیرونی خانه می بخشد. لازم است که این نکته را مورد توجه داشته باشید که از نظر دکوراسیون و دکوراتیو ساختمان ها و منازل چه در بحث دکوراسیون داخلی و چه ظاهر بیرونی خانه، هماهنگی استفاده از پنجره های گرد را با سبک معماری خانه در نظر داشته باشید.

قیمت پنجره گرد و دایراه ای

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره گرد، معیارهای مختلفی باید در نظر گرفته شود. بیشترین موضوعی که در قیمت پنجره دوجداره گرد باید توجه کرد هزینه خم کرد پروفیل است جدا از پروفیل مصرفی که انجام می شود. در واقع، اگر پروفیل انتخاب شده مورد توجه قرار گیرد، لازم است موارد زیر را نیز در نظر بگیریم:

• نوع پروفیل که باید به آن شکل در بیاید
• میزان گرد و دایره شدن پروفیل
• نیاز یه اندازه گیری و شابلون دقیق برای این کار

علاوه بر این، در مورد سفارش طراحی و ساخت، باید توجه داشت تا چه میزان می توان شکل دایره را تولید کرد و بیشتر از اندازه خاصی باعث پیچیدگی پروفیل و از هم پاشیدن آن میشود چون پروفیل خام طی فرایندی حرارت دیده میشود و بعد درون قالب خود قرار میگیرد و فرایند گرد شدن خودبه خودی صورت نمیگیرد

انواع شکل پنجره دوجداره گرد و خم

مانند همه پنجره ها، نسخه گرد را می توان در مواد مختلف یافت. در انتخاب پنجره های دایره ای می توانید پنجره هایی از جنس upvc، چوبی، آلومینیومی را انتخاب کنید. بنابراین، بسته به بودجه و انتظارات خود، می توانید به سمت چوب، upvc، آلومینیوم  حرکت کنید.

 انواع پنجره گرد دوجداره

  1. پنجره نیم دایره ای
  2. پنجره قوس دار
  3. پنجره دوجداره نیم هلال

چوب مزیت حفاظت حرارتی خوبی را ارائه می دهد. این یک ماده طبیعی است که زیبایی می بخشد اما برای جلوگیری از تهاجمات آب و هوایی از خارج نیاز به مراقبت منظم دارد.

پنجره دایره ای

upvc یکی از ارزان ترین مصالح است که حفاظت حرارتی خوبی را ارائه می دهد و نیاز به مراقبت خاصی ندارد. با این حال، از نظر زیبایی در رده های پایین تری قرار دارد .

آلومینیوم، مدرن تر و شیک تر، پنجره ای را فراهم می کند که نیاز به نگهداری مشابه upvc دارد. گرانتر از دومی، با وجود پیشرفت در این زمینه با شکستن پل های حرارتی، ظرفیت های آن از نظر حفاظت حرارتی کمتر است.

بخوانید: قیمت پنجره دوجداره در تهران

بنابراین، هنوز هم می توان مزایای چندین ماده را برای بهره وری مطلوب و زیبایی با ترکیب چوب با upvc یا آلومینیوم ترکیب کرد. هزینه آن بالاتر است، اما طول عمر و حفاظت حرارتی وجود دارد و تعمیر و نگهداری به کشیدن یک اسفنج ساده خلاصه می شود. علاوه بر این، این نوع ترکیب ارزش افزوده فوق العاده ای را به ساختمان ها و خانه ها می بخشد.
درست مانند سایر انواع پنجره، نورگیر، پنجره سقف و درب حیاط، پنجره دایره ای در شیشه های تک، دو جداره و شیشه سه جداره قابل پیاده سازی و طراحی است.

پنجره دوجداره گرد یا بیضی شکل که یادآور شکل دریچه های روی قایق ها است، برای ایجاد نور در فضاهای کوچک مانند اتاق زیر شیروانی استفاده می شد. پنجره دایره ای که از قرن بیستم استفاده نشده و فراموش شده است، چندین سال است که در کانون توجهات قرار گرفته است.

بخوانید: قیمت درب دوجداره

امروزه این عنصر به خودی خود یک عنصر زیبایی است، که توسط معماران و طراحان معاصر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین پنجره دوجداره گرد با همه شرایط و همه محدودیت ها سازگار می شود.

انواع مدل پنجره دوجداره گرد

پنجره های گرد می توانند در نمونه های مختلفی طراحی شوند بطوری که در صورت نیاز می توان آنها را ثابت یا متحرک کرد و یا در یک قسمت ثابت و در یک قسمت دیگر متحرک باشند. همچنین می توان وجود مهاربندهای کوچک (به عنوان مثال فلز یا چوب) را در این نوع پنجره ها در نظر گرفت.

انواع پنجره گرد

در مورد اصول باز کردن قسمتهای متحرک پنجره، از قاب ساده و نمونه های باز شونده نیز چندگانه هستند. در نهایت، از نظر زیبایی، می توانید دسته ها و لولا های بسته شدن لوکس را بیشتر یا کمتر در این نوع پنجره ها بکار ببرید. برای استعلام و قیمت پنجره یو پی وی سی به این صفحه مراجعه کنید.

ایده های جالب برای طراحی و استفاده از پنجره دوجداره گرد

اگر در فکر این هستید که پنجره دوجداره دایره ای خود را در کدام اتاق قرار دهید، در اینجا ایده هایی وجود دارد:

پنجره دایره ای به طرز شگفت انگیزی اگر در حمام قرار گیرد می تواند به یاد آوردن روزنه یک قایق باشد چرا که، در اینجا در عنصر خود قرار دارد و بسیار خوب عمل می کند. در یک آشپزخانه کوچک، پنجره دوجداره دایره ای نیز می تواند یک حس اصلی جالب را ارائه دهد و بدون اشغال فضا اجازه تهویه را بدهد.

پنجره گرد آشپزخانه
این نوع پنجره ها که در ورودی یا سالن نصب شده اند، زیباترین جلوه را به ویژه بالای در ورودی دارند. اگر از این نوع پنجره ها برای راهروها یا پله ها استفاده می کنید باید بدانید که اینها از نوع ثابت هستند. پنجره گرد نیز در اتاق خواب، راه پله یا اتاق زیر شیروانی که برای ایجاد نور و کمی حس هنری طراحی شده است بسیار مناسب است.

خلاصه

برای انتخاب مدل مناسب و مکان مناسب باید معیارهای متعددی را در نظر گرفت. چوب، آلومینیوم، upvc ، فریم های مختلف موجود باید با دکوراسیون داخلی شما مطابقت داشته باشد و هماهنگ با نمای خانه شما باشد. مواد و نوع دهانه آن ها بسته به سلیقه، خواسته ها و نیازها متفاوت است.

به طور کلی اندازه آن کوچک است و قطر آن از 120 تا 130 سانتی متر تجاوز نمی کند. شما میتوانید برای خرید و قیمت پنجره دوجداره میتوانید با مرکز فروش پنجره دوجداره در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین تجربه خرید را از پنجره داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ