نوسازی پنجره دوجداره

نوسازی پنجره دوجداره

پنجره قسمتی مهم و جدایی ناپذیر از پوشش خانه و ساختمان است که به هیچ عنوان نمی توانیم آن را نادیده بگیریم یا از آن استفاده نکنیم زیرا به این ترتیب دیگر راه اصلی نوردهی به داخل فضای خانه بسته می شود.

اما متأسفانه پنجره هایی که در قدیم استفاده می شدند دچار ضعف ها و مشکلاتی بودند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.کشور ما متأسفانه جزو کشورهای پر مصرف انرژی های سوختی است که بخش مهمی از این انرژی به دلیل همین پنجره های قدیمی که بیشتر از جنس آهن یا چوب بودند، اتلاف می شود.

چرا نیاز به نوسازی پنجره داریم؟

چرا نیاز به نوسازی پنجره داریم؟

همانطور که مستحضر هستید با توجه به بالا رفتن انواع آلاینده های شهری (مخصوصا در کلان شهر ها)،بالارفتن هزینه های انرژی مصرفی ساختمان ها و انواع آلودگی های صوتی که وجود دارد،بحث نوسازی پنجره های قدیمی و استفاده از فناوری های نوین در ساختمان ها به شدت مورد استقبال قرار گرفته و این روزها افراد زیادی به فکر نوسازی پنجره های قدیمی هستند.

عده ای از افراد، شاید این تصور را داشته باشند که اگر بخواهند کار نوسازی و تعویض پنجره ها را انجام دهند متحمل هزینه های زیادی بشوند،

در نتیجه از همان پنجره های قدیمی و نامرغوبی که باعث دوبرابر شدن هزینه های انرژی، افزایش مصرف برق و گاز و ورود انواع آلودگی های صوتی و گردوغبار می شود استفاده می کند

در حالی که چه بسا استفاده از این پنجره ها به نسبت پنجره های دوجداره، صرفه اقتصادی بالاتری دارد و هزینه های بیشتری متحمل شان خواهد شد.

بنابراین بهترین راه کار، نوسازی پنجره هاست، که این کار با تعویض پنجره های قدیمی به پنجره های نسل جدید و دوجداره upvc میسر خواهد شد. اگر نیاز به قیمت پنجره یو پی وی سی و یا نیاز دارید که پنجره خانه و… را تعویض کنید، میتوانید با مرکز فروش پنجره دوجداره در ارتباط باشید. 

عدم تهویه و اتلاف انرژی محیط، ورود آلاینده ها و صداهای مزاحم به داخل واحد های ساختمان تنها بخشی از مشکلات این پنجره ها بودند، همچنین به علت آب بند و هوابند نبودن این پنجره ها هزینه های اضافی مانند نظافت را به ساکنان تحمیل خواهد شد.

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره upvc

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره upvc

خیلی از مردم فکر می کنند برای تعویض پنجره، نیاز به خارج شدن از منزل و کندن دیوار ها خواهد بود؛ اما اشتباه فکر میکنند زیرا برای تعویض پنجره به هیچ عنوان نیازی به موارد بالا نیست

در زمان تعویض شما می توانید به خیالی آسوده در منزل خود بمانید و عمل جایگزینی بدون صدمه زدن به دیوار ها انجام می شود.به طور کلی تعویض پنجره های قدیمی خیلی راحت انجام می شود و ساده‌ترین عملیات ساختمانی است که توسط متخصصان این امر انجام می شود.

برای تعویض پنجره های قدیمی به پنجره های یو پی وی سی نیاز به هیچ مصالح ساختمانی احتیاج نبوده و پنجره ها با پیچ و فوم های مخصوص روی فریم پنجره های قدیمی قرار می گیرند. همانطور که میدانید علاوه بر تعویض پنجره دوجداره اگر نیاز به تعویض و یا قیمت درب دوجداره داشتید با شماره ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ تماس بگیرید. 

مراحل کار تعویض پنجره های دوجداره

مراحل کار اینگونه است که اول پنجره های قدیمی با فرز بریده می شوند بعد پنجره های دوجداره upvc به وسیله پیچ های مخصوص اینکار بر روی فریم (قاب) پنجره های قبلی نصب می گردد و توسط فوم و چسب محصول درزگیری خواهد شد.

در حقیقت در تعویض پنجره های قدیمی، لنگه ها و شیشه های پنجره های قدیمی برداشته می شود بعد فریم دورتادور پنجره باقی می ماند بعد پنجره یو پی وی سی به فریم باقی مانده پیچ می شود.

دستور العمل های قبل از تعویض پنجره

دستور العمل های قبل از تعویض پنجره

برای اینکه شما بتوانید بدون هیچ نیازی به تخریب، پنجره ها را تعویض کنید نیاز است تا یک سری دستور العمل ها را انجام دهید.

خوشبختانه تعویض پنجره های قدیمی، در کشور ما به جایگاه خوبی رسیده و روند رو به رشدی را به دنبال دارد ولی عمل کردن به برخی از دستور العمل ها قبل از تعویض الزامی است.

  • اول باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای را می خواهید جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید.
  • قدم بعدی انتخاب پروفیل مورد نظر است که نیاز به آگاهی بیشتری دارد. در مقاله های بعدی به صورت تحلیلی به این موضوع خواهیم پرداخت.
  • قدم بعدی اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره هاست. این کار هم برای برآورد کلی قیمت و هزینه مهم است هم برای اینکه متخصصان این کار؛ سریع تر می توانند کار تعویض را برایتان انجام دهند.

خلاصه

هزینه نوسازی و تعویض پنجره های قدیمی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند اما در حالت کلی به پارامتر هایی مانند ابعاد پنجره ها، پروفیل استفاده شده و نوع پنجره دوجداره بستگی خواهد داشت. در این مقاله از سایت تک پنجره سعی شد تا در مورد نوسازی پنجره دوجداره با شما صحبت کنیم، برای خرید و قیمت پنجره دوجداره میتوانید با تک پنجره در ارتباط باشید. 

پشتیبانی واتس اپ