چرا از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟

چرا از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟

چرا از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟ تا انتها همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال بقرسید، ممکن است شما از PVC یا پلی وینیل کلرید نوعی پلاستیک بسیار معمولی و پایدار که در همه چیز از عایق کابل گرفته تا لباس مشاهده می شود شنیده باشید.

اما آیا شما همتای سخت و بادوام PVC ،PVC را ملاقات کرده اید؟ پلی وینیل کلرید غیرمجاز بسیار سخت‌تر از PVC است و آن را به عنوان یک ماده عالی برای صنعت ساخت و ساز تبدیل می کند.

پلاستیک UPVC چیست؟

پلاستیک UPVC چیست؟

UPVC یک پلاستیک قوی ، سفت و بادوام است. همچنین یک پایه محکم برای واحدهای درب و پنجره دو جداره ایجاد می کند. این واقعیت که بدون BPA است نیز به معنای استفاده از UPVC در تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بدون ترس از آلودگی است. UPVC معمولاً به دلیل خصوصیات محکم و غیر سمی در نگهدارنده های دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

  •  ویژگی های برتر UPVC به عنوان یک ماده
  • در دماهای گرم تاب نمی خورد
  • بدون BPA
  • قابل بازیافت
  • ماندگار و با دوام
  • در برابر فرسایش شیمیایی مقاوم است
  • ساده در نگهداری مقرون به صرفه و تولید آسان

چرا از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟

بنابراین همه چیزهای دلپذیر درباره دلیل استفاده از پنجره دوجداره و اینکه چه چیزی آن را به عنوان ماده ایده آل برای این قاب ها تبدیل کرده است؟ خانه برای چندین دهه قاب های پنجره و درب UPVC را نمایش داده اند و کیفیت عالی عایق پلاستیکی این فلز را نسبت به فلز مشاهده می کنند.

مقاومت در برابر آب

دلیل استفاده از پنجره دوجداره بخاطر مقاومت در برابر باد، باران، زنگ زدگی، پوسیدگی و فرسایش شیمیایی می باشد. UPVC دارای رطوبت یا قالب نژاد نخواهد بود. تابستانهای گرم نمی پیچد، محو و لایه برداری نخواهد کرد پروفایل های پنجره UPVC را طراحی و آزمایش کرده است که می تواند در مقابل نیروی باد طوفان مقاومت کند درها و پنجره های دوجداره UPVC سطح امنیت قابل توجهی را به ساختمانها از انواع مختلف می افزاید.

ساده در نگهداری

آستانه پنجره با کمترین تعمیر یک مزیت بزرگ برای خانه ها ، ادارات و ساختمان های تجاری است. این واقعیت که پنجره های دوجداره UPVC در برابر مشکلات آزار دهنده مانند زنگ زدگی ، پوسیدگی و قالب غیرقابل نفوذ است به این معنی است که این آسترهای پنجره نیازی به تمیز کردن اغلب ندارند.

برای جلوگیری از رشد باکتریها یا جلوگیری از بروز واکنشهای شیمیایی ، مانند مشخصات چوب و آلومینیوم ، نیازی به پوشاندن آنها با مواد مخصوص نیست. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اسفنج و یک سطل آب گرم و صابون برای از بین بردن گرد و غبار و خاک است!

عمر طولانی مدت

پروفیل های در و پنجره های دوجداره UPVC به دلیل سفتی و دوام این پلاستیک سفت و سخت عمر حدود 25 سال دارند. پروفیل های پنجره و درب به گونه ای طراحی شده اند که رنگ و لعاب رنگ خود را در کل چرخه عمر محصول حفظ کنند. در دماهای سخت آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که محو شدن به دلیل تابش خورشیدی رخ نمی دهد.

اثربخشی انرژی

دست آخر  و از همه مهمتر برای بسیاری از دارندگان خانه و مشاغل ، قاب های پنجره دوجداره به طور چشمگیری بهره وری انرژی خانه شما را افزایش می دهد. uPVC عایق فوق‌العاده ای است که به واحد کلی پنجره شما کمک می کند تا ساختمان شما در تابستان سرد و در زمستان گرم شود. پروفایل های uPVC برخلاف قاب های آلومینیومی  گرما را انجام نمی دهند.

بنابراین از ورود درجه حرارت بالا به خانه شما در ماههای گرم جلوگیری می کنند. این بدان معنی است که تهویه مطبوع شما لازم نیست به سختی کار کند تا ساختمان شما خنک شود. هنگامی که قاب های پنجره های دوجداره UPVC با شیشه دوجداره ترکیب می شوند.

ممکن است متوجه شوید که به سختی لازم است سیستم AC خود را روشن کنید قاب های پنجره uPVC می توانند قبض برق شما را به طور چشمگیری کاهش دهند و این هم برای کیف پول و هم برای محیط زیست مناسب است

10 مزیت درب و پنجره های دوجداره UPVC برای خانه شما

10 مزیت درب و پنجره های دوجداره UPVC برای خانه شما

قابل تنظیم

به طور معمول ، بیشتر پنجره های UPVC ، درها و قسمتهای خارجی به رنگ سفید دیده می شوند. با این حال ، پیشرفت در فرایند تولید بدان معنی است که صاحبان خانه فقط محدود به رنگ ، بلکه یک سری اشکال قابل تنظیم ، سبک ها و جلوه های تقلیدی مانند دانه چوب نیستند. شرکت های سازنده و سازندگان اکنون می توانند محصولات UPVC را مطابق با مشخصات دلخواه خود تنظیم کنند. به معنی پنجره ها و درها کاملاً به خانه یا ملک شما لباس می پوشند.

امنیت

امنیت یک ملک یا خانه بر هر نصب پنجره یا درب مهم است. به همین دلیل استفاده از پنجره دوجداره با یک قاب فوق‌العاده سبک و در عین حال محکم ، از انتظارات فراتر می رود ، که در رابطه با ترکیب قفل های مختلف و یک صفحه شیشه ای دو جداره از شیشه استفاده می شود مانع از ورود یک متجاوز می شود.

عایق

راندمان انرژی در هنگام ورود به ویندوز و درهای جدید در پیش روی همه قرار دارد و انتخاب مواد مورد استفاده بر گرما و درجه بندی انرژی پنجره خانه شما تأثیر خواهد گذاشت.

UPVC یک رسانای گرما به مقدار کم در هنگام نصب صحیح است و یک سیستم هوای بسته را به حداقل می رساند و باعث کاهش تلفات گرما می شود و در اثر مواد غیر عایق تجربه می شود

تعمیر و نگهداری کم

UPVC برخلاف مواد طبیعی که نیاز به سنباده ، لاک زدن و رنگ آمیزی مجدد سالانه دارند ، مواد کم مصرفی است. در پنجره و درهای ساخته شده از UPVC می توانند برای چندین دهه بدون هیچگونه نشانه ای از هوازدگی دوام بیاورند ، تنها نگهداری آن تمیز کردن با آب صابون برای جلوگیری از رنگ آمیزی و از بین بردن گرمی و خاک است.

 دوام

این ماده فوق‌العاده سخت است به این معنی که قاب ها می توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نمی گیرند که به ویژه برای خواص واقع در نزدیکی ساحل که در آن مقدار زیاد نمک می تواند مشکل ساز باشد ، تأثیر ندارد. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می شود که از بین رفتن مواد در معرض طولانی مدت آفتاب جلوگیری می کند.

تهویه

پنجره های دوجداره UPVC می تواند در تنظیمات مختلفی به سبک پنجره ارائه شود و یک سیستم تهویه کارآمد و دارای جریان هوای مؤثر در یک اتاق را ارائه دهد. پیکربندی مؤثر پنجره “شیب و چرخش” نامیده می شود که شامل یک ترتیب دو پنجره ای است که می تواند در دو جهت جداگانه باز شود و تهویه بدون پیش نویس را داشته باشد.

هنگامی که در حالت کج شده به سمت داخل قرار دارید ، هوای گرم می تواند از بالای دهانه بالا و سمت فرار کند در حالی که چرخاندن پنجره به طور کامل باز می شود به سرعت می تواند فضای یک اتاق کامل را که برای تمیز کردن یا طراوت مفید است تهویه کند.

سازگار با محیط زیست

طول عمر متوسط پنجره UPVC می تواند بین 40 تا 80 سال باشد و از مواد قابل بازیافت برای تولید حداقل تأثیر طولانی مدت بر محیط ساخته شده است. هنگام تعویض پنجره ها و درهای قدیمی ساخته شده از UPVC  از نصب کننده خود بخواهید که مطابق با آنها دفع شود تا اطمینان حاصل شود که بازیافت می شوند و می توان از مواد دیگر در محصولات دیگر مانند لوله ، اتصالات لوله کشی و موارد دیگر استفاده کرد.

مقاوم در برابر آب و هوا

هوازدگی یک مشکل شایع در بین بیشتر موادی است که در قسمت بیرونی یک ملک مورد استفاده قرار می گیرد. در و پنجره های UPVC با آب و هوا واکنش نشان نمی دهند و مستعد ابتلا به عناصر طبیعی نیستند ، یعنی طول عمر بیشتری بدون پیری دارند.

در حالی که UPVC می تواند در برابر آب و هوا بایستد و به نگهداری کمتری نسبت به مواد همتای طبیعی مانند چوب احتیاج دارد ، توصیه می کنیم برای اطمینان از ماندگاری آن از هرگونه نصب خارجی UPVC از جمله سوتی ها و وجوه مراقبت کنید.

عایق صوتی

مواد UPVC بهمراه پانل های پنجره دو جداره کار می کنند تا به کاهش میزان نویز منتقل شده به خانه شما کمک کنند. بیشتر پنجره ها و درهای UPVC در مقایسه با همتایان سنتی باید 50٪ صدای خارجی را کاهش دهند.

ضد حریق

در آیین نامه ساختمان آمده است كه واحدها و قاب های مربوط به پنجره ها و درها باید از مواد دارای آتش‌سوزی باشد كه از انتشار آتش خارجی جلوگیری می كند. UPVC همچنین یک ماده مورد نیاز مقررات ساختمان جهت رعایت پروتکل ایمنی در برابر آتش است ، به این معنی که در صورت بروز حادثه آتش‌سوزی ، مسیر اصلی را به مدت 30 دقیقه باز نگه می دارد.

خلاصه

در این مقاله متوجه شدیم که چرا از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟ دلایل زیادی برای شما آوردیم که باید از پنجره دوجداره استفاده کنید، برای خرید و قیمت پنجره دوجداره میتوانید با مرکز فروش پنجره دوجداره در ارتباط باشید.

پشتیبانی واتس اپ