قیمت شیشه دوجداره و سه جداره

قیمت شیشه دوجداره و سه جداره

شیشه دوجداره از دو لایه شیشه می باشد که در موازات همدیگر به فاصله ای از هم که در درون آن گاز آرگون قرار می گیرد به کارگرفته می شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه های این است که مقاومت شیشه بالا رفته و با هر ضربه ای شکننده نباشد.

مزیت های شیشه های دوجداره و سه جداره

قیمت شیشه دوجداره و سه جداره

  1. خواص شیشه دوجداره چیست
  2. عایق مناسب در برابر سرما و گرما
  3. مقاومت بالا در صورت استفاده از شیشه مناسب
  4. جلوگیری از ورود گردو و غبار

 قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون

قیمت شیشه دوجداره بسته به ضخامت اسپیسر داخل شیشه و مدل شیشه (ساده، مشجر، رفلکس، سکوریت، لمینت) قیمت آن متفاوت می باشد لازم است بدانید قیمت شیشه دو جداره به فاکتورهای فوق بستگی دارد و ارائه قیمت به  صورت آنی می باشد از مهمترین فاکتورهایی که می تواند در قیمت شیشه دوجداره تاثیر بگذار را باید در نظر بگیرید.

شیشه دوجداره

صرفه جویی در هزینه انرژی ساخت و ساز پنجره های دو جداره عایق حرارتی را ایجاد می کند. این باعث کاهش جریان گرمای ورودی و خروجی می شود برای گرم کردن یا خنک کردن فضا از انرژی کمتری استفاده می شود و در نتیجه صورت حساب انرژی کمتری ایجاد می شود. برای دیدن انواع شیشه دوجداره به این صفحه مراجعه نمایید. 

اضافه کردن یک لایه سوم شیشه مقدار عایق پنجره شما را افزایش می دهد هر لایه شیشه مقدار قابل توجهی از گرما را که در آن عبور می کند به دام می اندازد و باعث افزایش محافظت پنجره در برابر افت گرما می شود.

تراکم محدود رطوبت روی یک سطح گرم قطرات آب تشکیل می دهد که به یخ زدگی منجمد می شوند این امر باعث می شود اتاق سردتر شود و همین امر افراد داخل را مجبور می کند تا گرما را تنظیم کنند هوای بین دو لایه شیشه ای به علاوه مهر و موم هرزگرد از انسداد رطوبت در هوای سرد جلوگیری می کند.

عایق صدا

عایق صدا  پنجره های دو جداره با ایجاد سدی بین خانه و محیط بیرون عایق صدا را بهبود می بخشند ایمنی پنجره های دو جداره از شکستن پنجره های تک تخته سخت‌تر هستند بنابراین امنیت خانه را افزایش می دهند از آنجا که آنها نسبت به سایر پنجره ها محکم تر بسته شده اند همچنین مجبور کردن باز کردن آنها از خارج سخت‌تر است.

معایب شیشه دوجداره

معایب شیشه دوجداره

فضای بین دو صفحه شیشه ای هوا را به دام می اندازد و لایه ای از عایق را تشکیل می دهد. اگر مهر و موم مهر و موم نباشد بین صفحات تراکم ظاهر می شود پس از بسته شدن صفحات جدا نمی شوند و تعمیر می شوند  پنجره باید تعویض شود.

گرما را گرفتار کنید در ماه های زمستان  مزایای استفاده از گرمازدگی یک مزیت است اما در ماه های تابستان به دام افتادن گرما در داخل می تواند به یک اتاق فرسوده و ناراحت‌کننده منجر شود. بسیاری از دارندگان خانه برای جلوگیری از گرما پنجره را رنگ می کنند  اما این ویژگی اضافه شده هزینه های اضافی را نیز به همراه خواهد داشت.

مناسب برای خانه های قدیمی تر نیست پنجره های دو جداره مدرن به نظر می رسند بنابراین می توانند با سبک های قدیمی تر برخورد کنند و اگر یک صاحب خانه تصمیم بگیرد که هر پنجره را با پنجره های دو جداره جایگزین نکند ظاهر کلی خانه ناسازگار به نظر می رسد.

مزایای شیشه دو جداره

پنجره های دو جداره یک گزینه ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی با افزودن مزیت به حداقل رساندن سر و صدا است. شکاف هوای بسته شده بین دو صفحه به عنوان یک لایه عایق اضافه شده عمل می کند. این مقاومت حرارتی اضافه شده میزان فرار گرما در زمستان را کاهش می دهد.

خانه شما را در دمای راحت تری نگه می دارد شیشه دو جداره در تابستان اثر معکوس دارد و از ورود گرمای ناخواسته به خانه جلوگیری می کند این عایق اضافی اعتماد شما به بخاری های مصنوعی و تهویه هوا را کاهش می دهد و در نهایت می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد.

هنگامی که به یک پنجره نزدیک هستید به راحتی شما نیز تحت تأثیر دمای شیشه قرار می گیرد با استفاده از شیشه مضاعف انتقال دمای ناخواسته خارج از آن دشوار است و فضای داخل آن را نزدیک دمای اتاق قرار می دهد دو جداره نیز باعث کاهش تراکم می شود که می تواند منجر به شکل گیری ناسالم قالب شود.

پنجره های دو جداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد گزینه ای امن تر در نظر گرفته می شوند. شکستن دو ورق شیشه بسیار سخت‌تر از یک است و برای امنیت حتی بیشتر می توانید شیشه سفت یا لمینیت را مشخص کنید.

نکاتی در مورد شیشه دوجداره

نکاتی در مورد شیشه دوجداره

مقدار فضای بین تخته ها

فضای معمولی بین صفحه ها بین 6 تا 20 میلی‌متر است. حداقل کارایی 12 میلی‌متر برای عملکرد مطلوب حرارتی توصیه می شود. از طرف دیگر ، برای کنترل صوتی خوب و کاهش نویز فرکانس پایین مانند ترافیک و هواپیما ، شکاف مطلوب هوا توصیه شده 150 میلی‌متر یا بیشتر است. توجه داشته باشید که چنین شکافهای بزرگ باعث می شود که همرفت بین صفحات رخ داده و عملکرد عایق را کاهش دهد.

بخوانید: قیمت پنجره دوجداره در تهران

برای عملکرد بهینه تر در مصرف انرژی ، شیشه های دو جداره را با فاصله 10 تا 20 میلی‌متر بین صفحات انتخاب کنید. از آنجا که فضای بین صفحات در پنجره های دو جداره کاملاً آب بندی شده است به عنوان عایق عمل می کند و انتقال هوای سرد وارد خانه شما را محدود می کند با پر شدن گاز این فضا می توان عملکرد حرارتی و صوتی را نیز افزایش داد محبوب ترین گاز مورد استفاده آرگون است که دارای خاصیت رسانایی کم برای بهبود عایق است.

رطوبت داخل شیشه دوجداره

واحدهای دو جداره شامل یک فضا است که نوار فلزی یا پلیمری است که دو صفحه شیشه را از هم جدا می کند. به طور معمول ، فاصله دهنده ها حاوی یک ماده خشک کننده (ماده خشک کننده) برای از بین بردن رطوبت به دام افتاده در فضای هوا هستند.

نوع شیشه مورد استفاده

طیف گسترده ای از انواع مختلف شیشه ای مانند سطح پایین و لمینیت در واحدهای دو جداره قابل استفاده است تا بیشتر بهره وری انرژی و کنترل صدا را افزایش دهد شیشه کم مصرف بیشتر باعث فرار از گرما می شود در حالی که صفحات لمینت ضخیم‌تر امواج را برای بهبود عملکرد آکوستیک مختل می کنند.

مشکلات معمول

پنجره باید به عنوان یک اصل واحد در نظر گرفته شود ماده قاب بندی که شما برای تکمیل شیشه خود انتخاب می کنید ممکن است باعث افزایش عملکرد آن شود یا در بعضی موارد از خواص انرژی زا آن کاسته شود پروفیل های پنجره استاندارد آلومینیومی به راحتی گرما و سرما را انجام می دهند و در صورت عدم افزایش حرارتی می توانند از مزایای نصب شیشه دوبل گران استفاده کنند.

خلاصه

چگونگی آب بندی حفره و نوع فضا استفاده می شود همچنین فاکتور مهمی است که باید در نظر بگیرید اگر واحد دو جداره به درستی بسته نشود یا اگر فضا حاوی ماده خشک کن کافی نباشد می تواند باعث کاهش کارایی شود و تراکم روی سطوح سرد ظاهر می شود. برای دریافت قیمت از مرکز فروش پنجره دوجداره میتوانید با تک پنجره در ارتباط باشید.

پشتیبانی واتس اپ