پنجره ترمال بریک به جدید ترین مدل پنجره دوجداره است که جنس آن از الومینیوم بوده و عملکرد بسیار خوبی در عایق بندی و باز و بسته شدن پنجره دارد و از ویژگی های منحصر به فردی آن : عایق حرارتی بالا، رنگ های متنوع و بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی و عملکرد بهتری به نسبت دیگر پنجره‌ها دارد. همین موارد باعث شده انتخاب پنجره‌ ترمال بریک در ساختمان های مدرن بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد و در ساختمان‌های تجاری و اداری و مسکونی بسیار کاربرد داشته باشد.

پنجره ترمال بریک در واقع همان پنجره دوجداره الومینیوم می باشد اما مقاطع پروفیل و ساختار پروفیل کمی مدرنتر و مقاومت آن در سایزهای پنجره بزرگتر بسیار بیشتر بوده و در میانی این پروفیل ها عایقی پلی آمید در داخل آن دوخت داده شده است و سرما از پروفیل انتقال داده نمی شود.  

قیمت پنجره ترمال بریک

عوامل بسیاری سبب افزایش قیمت پنجره ترمال بریک می‌شوند که شامل برند پروفیل مصرفی (اکرول ، آکپا ، البرز و … ) است. این شرکت‌ها بهترین برند پروفیل در ایران هستند. انتخاب پنجره ترمال بریک با پروفیل این شرکت ها مسلماً گران‌تر خواهد بود. از دیگر عواملی که باعث قیمت پنجره ترمال بریک می‌شود سایز پنجره ها است که هر چه وسیع‌تر باشد، قیمت ترمال بریک هم افزاش می‌یابد.

قیمت پنجره ترمال بریک با توجه به نوع مدل پروفیل ان بسیار تغییر چشمگیری میکند در این نوع پنجره آلومینیوم انواع مختلف فرم پروفیل الومینیوم داریم و با توجه به سایز و نوع باز شدن آن انتخاب می شوند این را باید در نظر داشته باشید که پنجره هر چه ارتفاع آن بیشتر باشد باید از پروفیلی که سطح مقطع بیشتر دارد و مقاومت آن بیشتر هست استفاده گردد به همین دلیل قیمت پنجره ترمال بریک افزایش میابد

مزایا و معایب پنجره ترمال بریک

  1.  عایق بندی عالی در برابر رطوبت
  2.  بسیار سبک
  3.  عایق عالی در برابر صدا و حرارت
  4.  غیرقابل آتش‌سوزی
  5.  تنوع رنگ و طرح و زیبایی
  6. سبک بودن، مقاومت بالا در برابر باد و طوفان
  7.  ساخت پنجره دوجداره با سایزهای گوناگون
  8. سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت بودن
  9.  تنوع در سیستم کشویی، لولایی و لیفت اند، اسلاید و …
  10. قابلیت استفاده از انواع شیشه‌ها نظیر شیشه سکوریت، شیشه دوجداره و لمینت
  11.  عدم نیاز به نگهداری و نظافت
  12.  ایمنی بالا در برابر سرقت، زلزله و باران

کاهش اتلاف انرژی با ترمال بریک

پنجره‌های آلومینیومی به دلیل فلز بودن یا همان رسانا بودن حرارت و برودت را از خود عبور می‌دهند. اما با استفاده از تیغه‌های پلی آمید و شکست حرارتی یا همان ترمال بریک، موجب می‌شود تا اتلاف انرژی کاهش یابد. با استفاده از لایه پلی آمید در داخل قاب آلومینیومی دیگر سرما و گرما، گرد و خاک و رطوبت از پنجره عبور نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره هافمن

معایب پنجره ترمال بریک

تنها عیبی که می‌توان برای پنجره‌ های ترمال بریک قائل شد، قیمت بالای آن‌ها است. زیرا با استفاده از نوع پروفیل و یراق آلات استفاده شده، قیمت پنجره ترمال بریک افزایش می‌یابد. اما اگر به طولانی مدت فکر کنید، درخواهید یافت خرید پنجره ترمال بریک بسیار به صرفه خواهد بود.

پروفیل پنجره ترمال بریک آکپا

پروفیل‌های به کاربرده شده در پنجره ترمال بریک آکپا از نوع بهترین برند در ایران بوده و دارای بیشترین تنوع در پروفیل پنجره آلومینیوم می باشد و در برابر سرما و گرما همچون عایق عمل می کنند. این اتفاق به دلیل جدا بودن قطعه‌های آلومینیومی خارج از داخل توسط ماده ای نارسانا شکل می‌گیرد که سرما یا گرما را به میزان دلخواه کاهش می‌دهد. این موضوع را شکست حرارتی می‌گویند

یک رزین غیر فلز نظیر لاستیک پلی آمید سبب شکست یا عایق حرارتی شده که بخش داخلی پروفیل آلومینیومی را از بخش بیرونی جدا کرده که این راهکار جهت جلوگیری از اتلاف انرژی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره یو پی وی سی

لاستیک پلی آمید ترمال بریک

از مزایای لاستیک‌های پلی آمید می‌توان به خاصیت مکانیکی آن در حرارت‌های بالا اشاره کرد. ضد اشعه ماورای بنفش، عمر طولانی، مستحکم بودن، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و عوامل جوی تنها بخش کوچکی از مزایای لاستیک پلی آمید است.

تیغه‌های پلی آمید سبب منتقل نشدن حرارت و برودت از بیرون ساختمان به داخل ساختمان می‌شود. اهمیت و کارایی تیغه پلی آمید موجب شده تا پنجره‌های مجهز به آن را ترمال بریک بخوانند. لازم به ذکر است ضخامت تیغه پلی آمید هرچقدر بیشتر باشد، عایق حرارتی بهتری در پنجره ایجاد خواهد کرد.

شرکت تک پنجره افتخار دارد با فروش پنجره دوجداره  ترمال بریک یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه باشد. شرکت تک پنجره با کیفیت‌ترین پنجره و درب دوجداره و ترمال بریک را تولید می‌کند که برای خرید و استعلام قیمت درب دوجداره می توانید از استعلام قیمت را از کارشناس فروش بگیرید . جهت دریافت مشاوره برای نحوه خرید و قیمت پنجره دوجداره با شماره‌های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی واتس اپ