قیمت پنجره دوجداره وین تک_ تک پنجره

پنجره دوجداره وین تک از جمله شناخته‌‌شده‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع پنجره دو و سه جداره در کشور است که به واسطه برخورداری از ویژگی‌های فوق‌العاده، طی سال‌های اخیر به عنوان یک نام مطرح در زمینه تولید پنجره دوجداره شناخته می‌شود.

جنس این محصولات از Unplasticised Poly Vinyl Chloride یا UPVC است که از مشتقات نفت خام به حساب می‌آید و به همین دلیل از خواص ویژه‌ای برخوردار است که مهم‌ترین آن مقاومت بالا در برابر حرارت است. این ویژگی مانع از ایجاد تغییر شکل در پنجره‌های ساخته شده از این متریال می‌شود.

از همین رو امروزه شاهد گسترش روزافزون کاربرد پنجره‌های دوجداره UPVC به ویژه پنجره‌های وین تک در ساخت و سازها هستیم. در ادامه اطلاعات جامع و کامل‌تری را در مورد پنجره وین تک در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چرا پنجره دوجداره وین تک را انتخاب کنیم؟

چرا پنجره دوجداره وین تک را انتخاب کنیم ؟هر پنجره دوجداره باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد که به ما در برابر سروصدا، رطوبت و انتقال حرارت کمک کند. با توجه به این ویژگی‌ها ممکن است هر کدام از ما ترغیب به تهیه و خرید این نوع پنجره دوجداره شویم.

ما در گروه تک پنجره به عنوان بهترین پیشنهاد، وین تک را معرفی می‌کنیم. پنجره دوجداره وین تک هم از این قانون مستثنی نیست، به همین دلیل به چندین مورد از ویژگی‌های منحصربه فرد آن اشاره می‌کنیم:

۱_ حامی محیط‌ زیست

در زمان کنونی که طبیعت ما در وضعیت مناسبی قرار ندارد و وظیفه هر کدام از ما محافظت از آن است، ما هم برآن شدیم تا به کمک فناوری‌های موجود در شرکتمان، سهم خود را برای حفاظت از محیط زیست پرداخت کنیم. به همین دلیل تمام موارد لازم برای تولید پروفیل UPVC مرغوب و قابل بازیافت که به طبیعت نیز آسیبی نمی‌رساند را در شرکت وین تک، رعایت می‌کنیم.

همچنین برای این کار از قوانینی که اتحادیه اروپا برای حفظ محیط زیست وضع کرده است پیروی می‌کنیم. به همین دلیل توانسته‌ایم پروفیل‌های پنجره‌های دوجداره خود را تا 95 درصد بهینه‌سازی کنیم تا دوباره قابل بازیافت باشند.

۲_ دارای مدرک رآل آلمان

شرکت‌هایی که پروفیل‌های استاندارد را تولید می‌کنند می‌توانند مدرک رآل آلمان را دریافت کنند. مؤسسه رآل آلمان از شرکت‌های معتبر در جهان است که به شرکت‌هایی که تمامی قوانین را رعایت و پروفیل‌های استاندارد تولید می‌کتند مدرک اعطا می‌نماید.

۳_ کارآمدی بسیار بالا

پنجره وین تک بسیار کارآمد است. نصب آن می‌تواند به کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی کمک کند و ساختمان شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگاه دارد. شاید بگویید این موضوع مهمی نیست، اما باید بدانید بیش از ۳۳ درصد از انرژی ساختمان از طریق پنجره‌های غیر استاندارد هدر می‌رود.

۴_ محبوبیت پنجره دوجداره وین تک در جهان

پنجره وین تک مناسب برای ساخت واحدهای صنعتی و همچنین مناسب دفاتر و شبکه‌های گسترده فروش و آپارتمان‌های مسکونی می‌باشد. دلیل دیگر محبوبیت پنجره‌های وین تک این است که برای تعویض آن با پنجره‌های معمولی نیاز به تخریب نیست و این موضوع می‌تواند نگرانی شما را از تخریب و بهم ریختگی ساختمان برطرف کند. فناوری که در پروفیل وین تک به کار رفته است، تنها در دست ۸ کشور در جهان است که این موضوع باعث شده شرکت ما بتواند این پنجره‌های با کیفیت را  به ۵۴ کشور نیز صادر کند.

 (نمایندگی وین تک) کیفیت ضامن اعتبار ما 

نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در کرج و تهران:

محصولاتی که شرکت تک پنجره “پنجره دوجداره” تولید می‌کند همگی طی فرآیند اتوماتیک با دستگاه‌های آلمانی و با دقت بالا و کیفیت فوق‌العاده تولید می‌شود.

کیفیت تولید پنجره دوجداره قبل از ارسال به پروژه مورد بازدید قرار می‌گیرد و تمام استانداردها رعایت و بعد از کارگاه خارج می‌شود. ما در گروه تک پنجره با داشتن نمایندگی وین تک خدمات خود را طبق استانداردهای شرکت ارائه می‌دهیم.

عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره وین تک

شاید این سؤالات برایتان پیش بیاید و از خود بپرسید آیا شکل این پنجره‌های دوجداره بر قیمت آن هم تأثیر دارد یا خیر؟ باید بگوییم که بله، قیمت پروفیل یو پی وی سی ارتباط مستقیمی با میزان وزن آن دارد. بعضی پروفیل‌های یو پی وی سی نامرغوب با کاهش وزن در یک متر پروفیل، قیمت آن را نیز کاهش می‌دهند که این موضوع موجب کاهش مقاومت و کیفیت پروفیل خواهند شد.

قیمت پنجره‌های دوجداره وین تک به عوامل مختلفی از جمله (ابعاد پنجره _ نوع یراق _ نوع پروفیل _ گالوانیزه مصرفی) بستگی دارد و اشتباهی که همه مشتریان در استعلام قیمت دارند این است که قیمت آن را بر اساس مترمربع و یا کیلویی می‌پرسند. چون قیمت یک پنجره با متریال قیمت‌های مختلف بدست می‌آید.

در تولید پروفیل‌های وین تک هر خط اکسترودر از پروفیل وین تک نمونه‌برداری شده و آزمایش‌های مختلفی مانند موارد زیر بر روی آن‌ها انجام می‌شود:

  1.  تست مقاومت حرارتی پروفیل پنجره دوجداره وین تک تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد
  2. تست مقاومت حرارتی پروفیل پنجره دوجداره وین تک تا ۴۰- درجه سانتی گراد
  3. تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماوراء بنفش پروفیل پنجره دوجداره وین تک
  4. کنترل شفافیت رنگ سطوح پنجره دوجداره وین تک
  5. کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل پنجره دوجداره وین تک
  6.  کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر پروفیل پنجره وین تک
  7.  کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل پنجره وین تک
  8.  کنترل میزان صاف بودن سطح پروفیل پنجره وین تک

در صورتی که نتایج بدست آمده پایین‌تر از استانداردهای مشخص شده باشد، از ارسال پروفیل به انبار و واحدهای فروش جلوگیری می‌شود.

پروفیل وین تک در طرح‌های مختلف

پروفیل وین تک در طرح‌های مختلف

سری پروفیل وین تک: سری ۶۰، سری ۷۰، سری کشویی تک ریل، سری کشویی جفت ریل وین تک، سری کمکی
نوع پروفیل وین تک: فریم، ساش (لنگه) پنجره، ساش درب، مولیون، پروفیل کمکی، پنل

دلایل تفاوت قیمت پنجره دوجداره وین تک با یکدیگر

مقایسه پروفیل وین تک سری ۶۰ و پروفیل سری ۷۰

قیمت پنجره دوجداره وین تک، پروفیل سری ۷۰ نسبت به پروفیل سری ۶۰، ۱۰% بالاتر است. این اختلاف قیمت پنجره وین تک شامل پروفیل‌های فریم، مولیون، ساش می‌شود. در نظر داشته باشید میزان اختلاف تنها در پروفیل یو پی وی سی است و نه در کل قیمت پنجره وین تک (قیمت شیشه دوجداره و قیمت یراق آلات به سری پروفیل مربوط نمی‌شود)

شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که این دو سری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

پروفیل وین تک سری 60 (W640) دارای عرض 6 سانتی‌متر است، اما پروفیل سری 70 (W700) دارای عرض 7 سانتی‌متر می‌باشد.
وزن، استحکام و قیمت پروفیل وین تک سری ۷۰ از پروفیل سری ۶۰ بیشتر است. به همین دلیل پروفیل سری 70 سنگین‌تر است.

مقایسه پروفیل سری ۷۰ و سری کشویی

قیمت پروفیل فریم ریلی تقریباً 85% نسبت به قیمت پروفیل Upvc فریم سری 70 تفاوت دارد. اما قیمت پروفیل بازشو کشویی نسبت به پروفیل بازشو سری 70 تقریباً 80% بالاتر است.
قیمت پروفیل وین تک سری ۷۰ = پروفیل سری ۶۰ * ۱٫۱
قیمت پروفیل وین تک سری کشویی = پروفیل سری ۷۰ * ۱٫۸۰

مشخصات پنجره دوجداره وین تک

پنجره وین تک برای آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین برند تولید پروفیل‌های درب و پنجره هستند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. درواقع طبق تجربه و نظر اکثر کارشناسان، تولیدکنندگان و حتی مصرف کنندگان، پروفیل وین تک از آنجا که دچار تغییر فرم و رنگ نمی‌شود و به سختی امکان بروز مشکل در این محصولات وجود دارد، جزء برترین نام‌های تولید پنجره دوجداره در کرج و کل کشور است.

همچنین استاندارد بودن پروسه ساخت این پنجره‌ها و کیفیت بالای آن موجب شده که طول عمر این محصولات در مقایسه با نمونه‌های مشابه از برندهای دیگر به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. به همین دلیل پنجره وین تک از جهات بسیار کاملاً مناسب افرادی است که قصد ساخت‌وساز و یا تعویض و نوسازی پنجره دوجداره با پنجره‌های قدیمی خود را دارند.

مزایای پروفیل دوجداره وین تک

مزایای پروفیل دوجداره وین تک

وجود برخی مزایا و شاخصه‌ها در پنجره‌های وین تک موجب شده که امروزه به عنوان یکی از برترین محصولات موجود در بازار شناخته شوند. به همین دلیل در ادامۀ این بخش به عمده‌ترین این مزایا اشاره خواهیم داشت:

  • برخورداری از استاندارد رآل آلمان

یکی از مزایای مهم پروفیل‌های وین تک، برخورداری از استاندارد رآل آلمان است که یکی از معتبرترین استانداردهای دنیا در زمینه تولید پروفیل به شمار می‌رود. این مدرک تنها به محصولاتی در دنیا تعلق می‌گیرد که کلیه فاکتورهای مهم در ساخت پروفیل پنجره را رعایت کرده باشند که پنجره وین تک از آن جمله است.

  • سازگاری با محیط زیست

مراحل ساخت و تولید پروفیل‌های UPVC و پنجره‌های وین تک، مطابق با استانداردهای زیست محیطی و مورد تأیید سازمان‌هایی مانند اتحادیه اروپا می‌باشد. لذا کلیه محصولات تولیدی با این نام قابلیت بازیافت و قرارگرفتن در چرخه طبیعت را دارا می‌باشند که امتیاز مهمی به حساب می‌آید.

  • سایر مزایای پنجره‌های وین تک

از دیگر مزایای پنجره وین تک می‌توان به ظاهر ساده و در عین حال شیک آن اشاره کرد که کاملاً مطابق با سبک مدرن زندگی‌های امروزی است. این در حالی است که به واسطۀ کیفیت بسیار بالای ساخت این محصول و رعایت فاکتورهای مهم، احساس آرامش و دوری از صداهای آزاردهنده می‌تواند عمده‌ترین مزیت و برتری پروفیل‌های وین تک باشد.

جایگزین عالی و مناسب پنجره‌های قدیمی بوده و بهترین گزینه برای تعویض بدون تخریب به شمار می‌رود. در آخر، جلوگیری از اتلاف انرژی دیگر عاملی است که موجب افزایش محبوبیت آن شده، به طوری که مانع از هدررفت حدود 33 درصد از انرژی ساختمان خواهد شد.

خدمات پس از فروش پنجره وین تک

برخورداری از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر یکی از امتیازاتی است که با خرید انواع محصولات و پنجره‌های وین تک، شامل حال خریداران می‌شود. این گارانتی به محض نصب به صورت مکتوب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت و به واسطه آن اطمینان از خرید یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات دنیا به خریدار داده می شود.

خلاصه

درواقع از آنجا که وین تک تنها متریال بین‌المللی برای ساخت پنجره‌های دوجداره در ایران است و با سرمایه‌گذاری کمپانی‌های پروفیل وین تک، ایران نیز به محل عرضه و صادرات یکی از محصولات پرفروش و باکیفیت دنیا مبدل گردیده، گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز برطبق استانداردهای روز دنیا بوده و از ارزش بالایی برخوردار است.

نکته شایان توجه اینکه، تنها نمایندگی‌های رسمی و معتبر فروش پنجره وین تک مانند تک پنجره، امکان ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش را دارند.

برای اطلاع از شرایط و قیمت محصولات با شماره ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ تماس بگیرید.

چرا پنجره دوجداره وین تک را انتخاب کنیم؟

پنجره وین تک مناسب برای ساخت واحدهای صنعتی و همچنین مناسب دفاتر و شبکه‌های گسترده فروش و آپارتمان‌های مسکونی می‌باشد. دلیل دیگر محبوبیت پنجره‌های وین تک این است که برای تعویض آن با پنجره‌های معمولی نیاز به تخریب نیست و این موضوع می‌تواند نگرانی شما را از تخریب و بهم ریختگی ساختمان برطرف کند.

نمایندگی فروش وین تک کجاست؟

شرکت تک پنجره نماینده فروش پنجره دوجداره وین تک در کرج و تهران،‌ آمادۀ خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. برای کسب مشاوره و راهنمایی‌های لازم با شماره ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ