قیمت پنجره دوجداره ویستا بست upvc

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست upvc

پنجره دوجداره ویستا بست upvc بهترین برند پنجره دوجداره UPVC موجود در بازار ایران است که به واسطه کیفیت بالای ساخت، استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین قیمت مطلوب، دارای طرفداران بسیاری می باشد. این پنجره دوجداره، محصول شرکت ویستا بست است که از سال 86 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره های UPVC آغاز و در حال حاضر به یکی از برندهای شناخته شده ساخت این محصولات مبدل شده است.

نظارت دقیق و کنترل کیفیت در روند ساخت این پنجره دوجداره، موجب گردیده که محصولات ویستا بست خیلی زود جای خود را در میان نام های معتبر تولید این پنجره ها باز کند. به طوری که امروزه این برند قابل رقابت با تولیدکننده های معروف و معتبر داخلی و خارجی می باشد.

پنجره دوجداره ویستا بست upvc

نمایندگی پنجره دوجداره ویستا بست در کرج و تهران

اگرچه پنجره دوجداره ویستا بست در میان تولیدات داخلی دارای قیمت نسبتأ بالایی است اما از نظر دوام و کیفیت در سطح قابل قبولی قرار دارد. با این حال عوامل متعددی در افزایش قیمت این پنجره نقش دارد که عبارتند از:

  1. ضخامت پروفیل upvc که ویستا بست دارای بالاترین کیفیت در میان نمونه های داخلی است.
  2.  نوع یراق آلات مورد استفاده و انتخاب برندهای آلمانی یا ترک که دارای توانایی و مقاومت بالاتری هستند.
  3. استفاده از گالوانیزه فولادی که موجب بهبود مقاومت پروفیل ودر استحکام بالای پنجره upvc می شود.
    به کارگیری شیشه های دوجداره استاندارد
  4. عایق بندی پنجره توسط لاستیک آب بند که البته نوع درزگیر انتخابی نیز در قیمت و توانایی عایق کاری پنجره تاثیر بسزایی دارد.
  5. تولید استاندارد، نصب اصولی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت که علاوه بر افزایش دوام پنجره دوجداره ویستا بست باعث افزایش قیمت نیز می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره

کیفیت پنجره دوجداره ویستا بست

پنجره ویستا بست
با توجه به اینکه پنجره های دوجداره ویستا بست به عنوان یکی از نمونه های شناخته شده پنجره دوجداره در کشورمان شناخته می شوند، هریک از اجزا و قطعات به کار رفته در ساخت نیز در بالاترین سطح از نظر کیفی انتخاب و استفاده می شوند که عبارتند از:
• پروفیل تولید شرکت ویستا بست
• فولاد گالوانیزه در ضخامت متنوع و قابل قبول
• لاستیک درزگیر برای عایق بندی رطوبت و هوا
• یراق آلات باکیفیت و لولاهای قابل تنظیم
• شیشه دو یا چند جداره
لازم به ذکر است که پروفیل تولید شرکت ویستا بست در مقایسه با نمونه های مشابه از دیگر برندها، دارای ضخامت و وزن بیشتری است که به نسبت قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. همچنین ویستا بست ارائه دهنده 25 قالب پـروفیل در سـری سه محفظه ای با عرض 60 میلی مـتر می باشد که سـاخت انواع پنجره UPVC را امکانپذیر ساخته است.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره یو پی وی سی

بهترین برند پنجره دوجداره ویستا بست

تعویض پنجره قدیمی ویستا بست
استفاده از متریال مرغوب را می توان ویژگی مهم پنجره دوجداره ویستا بست دانست. درواقع علاوه بر به کارگیری یک فرمولاسیون جدید و نظارت بر ساخت جهت تطبیق با استانداردهای تعیین شده، شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناطق مختلف نیز در تولید این محصول مورد توجه قرار می گیرد. به این ترتیب علاوه بر امکان استفاده از این پنجره ها در شرایط مختلف آب و هوایی، ماندگاری و دوام آنها نیز تضمین می شود.
براین اساس پنجره های ویستا بست، مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و محیطی از خود نشان می دهند که این ویژگی قطعأ برای خریداران و مشتریان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت درب دوجداره

دیگر ویژگی پنجره ویستا بست، کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی است و همین مسئله موجب گردیده که در نتیجه تعویض و جایگزینی پنجره های قدیمی با این محصول، بتوان از هدررفت و صرف هزینه های هنگفت ناشی از آن جلوگیری کرد.

مشخصات پنجره دوجداره upvc ویستا بست

مشخصات پنجره دوجداره upvc ویستا بست
اصلی ترین شاخصه پنجره دوجداره ویستا بست را می توان در نوع پروفیل به کار رفته در ساخت دانست. کیفیت بالای پروفیل های تولید شرکت ویستا بست موضوعی است که بر هیچ کس پوشیده نیست و می توان آن را نقطه قوت تولیدات این برند دانست. همچنین ضخامت گالوانیزه و لاستیک آب بند مورد استفاده برای درزگیری پنجره نیز از نکات قابل توجه این محصولات می باشند.
یراق آلات مورد استفاده در این پنجره ها عمدتأ از دو برند ترک و آلمانی WORNE و ROTO می باشند که ارائه هرگونه توضیح در رابطه با کیفیت، کارایی و دوام آنها اضافه خواهد بود.
اما مشخصه دیگر پنجره های تولید برند ویستا بست، استاندارد بودن شیشه های دوجداره می باشد. در واقع از دلایل محبوبیت این برند می توان عدم به کارگیری شیشه های نامناسب و غیراستاندارد در ساخت پنجره های دوجداره را نام برد.

دسته بندی پنجره های ویستا بست

به طور کلی پنجره دوجداره ویستا بست را می توان در دو دسته بندی قرار داد که شامل موارد زیر هستند:

از نظر جنس و متریال ساخت بدنه

پنجره های دوجداره ویستا بست معمولا از یو پی وی سی یا آلومینیوم ساخته می شوند. اما پنجره های UPVC از محبوبیت، کارایی و دوام بیشتر و بالاتری برخوردار می باشند.

از نظر نوع بازشو

پنجره های دوجداره ویستا بست از نظر بازشو هم دارای تنوع زیادی هستند و به این ترتیب خواسته ها و سلایق گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهند.
درواقع می توان تاثیر و نقش این دو عامل یا دسته بندی را بر قیمت پنجره ویستا بست، بسیار زیاد و چشمگیر دانست که اغلب بسته به نیاز و سلیقه مشتری تعیین می گردد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره در تهران

مزایای پنجره دوجداره ویستا بست

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

  1. عایق حرارتی: پنجره‌ ویستا بست از اتلاف انرژی تا 30 درصد جلوگیری می کند.
  2. عدم نیاز پروفیل ویستا بیت به رنگ ‌آمیزی، عاملی برای صرفه ‌جویی در هزینه ها است.
  3. عایق صوتی: پنجره ویستا بست از ورود آلودگی صوتی تا 40 دسی بل جلوگیری می کند.
  4. مقاومت در برابر اشعه خورشیداز ویژگی های مهم این پنجره دوجداره است.
  5. عایق الکتریسیته: پنجره دوجداره ویستا بست جریان الکتریسیته را از خود عبور نمی دهد.
  6. سهولت در نصب عامل تسریع روند اجرای کار می باشد.
  7. مقاوم در برابر خوردگی و زنگ: استحکام در برابر مواد شیمیایی مانع از پوسیدگی، زنگ ‌زدگی و خوردگی در طولانی مدت می شود.
  8. مقاوم در برابر حریق: مقاومت در برابر اشتعال و دیرسوز بودن از ویژگی های بارز محصولات ویسا بست است.
  9. قابلیت بازیافت: تولیدات ویستا بست سازگار با محیط زیست و قابل برگشت به چرخه تولید دوباره هستند.

خلاصه

برای خرید و استعلام قیمت پنجره دوجداره ویستا بست upvc میتوانید با سایت تک پنجره در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ