پنجره دوجداره ویلایی + تصاویر

پنجره دوجداره ویلایی + تصاویر

پنجره دوجداره ویلایی بیشتر در خانه های ویلایی و خانه باغ مورد استفاده می شود در واقع پنجره های با مدل و ابعا مختلف ساخته می شوند، که به دلایل زیبایی که در کنار سایر موارد فنی و ظاهری دارد مورد پسند افراد برای نصب در خانه های ویلایی و  مسکونی می باشد.

پنجره دوجداره ویلایی

نوع و سبک پنجره ها برای راحتی در استفاده از آن و بهینه در مصرف حرارتی در یک خانه نه تنها برای رفاه شما بلکه برای دوام ساختمان شما ضروری است. برای به دست آوردن آن، عوامل متعددی در آن دخیل می باشد که مهم ترین نکته در آن زیبایی نمای ساختمان و مدل ساخت پنجره، اصلی ترین نکته که باید بهش توجه داشته باشید که پنجره ها بین 30 تا 60 درصد از اتلاف گرما را در تمام فصول به عهده دارد، در نتیجه توصیه می شود آنها را با دقت انتخاب کنید.

پنجره دوجداره ویلایی

پنجره دوجداره ویلایی upvc

امروزه خانه های ویلایی بیشتر به سمت شهرستان و یا خارج از شهر قرار گرفته اند بخصوص مناطق شمالی کشور که ویلاهای بسیار زیبایی در آنجا ساخته شده است. با توجه به شرایط منطقه ای که خانه ویلایی در آنجا ساخته می شود، شما می توانید پنجره ویلایی را در گروه تک پنجره انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت پنجره ویلایی upvc

قیمت خرید پنجره های دوجداره در زمان ثبت سفارش مشخص می شود چرا که قیمت ها بر اساس ابعاد و اندازه های هر پنجره و نوع کیفیت پروفیل و همچنین مدل پنجره مشخص می شود. اگر نیاز به تخمین هزینه ها به جهت ثبت سفارش خرید پنجره دوجداره ویلایی دارید، پیشنهاد می کنیم با گروه طراحان تک پنجره تماس مستقیمی داشته باشید و در کنار استعلام قیمت و هزینه ها مشاوره رایگان را قبل از سفارش دریافت کنید.

اندازه پنجره خانه ویلایی

پنجره بزرگ ویلایی

پنجره بزرگ دوجداره، پنجره هایی هستند که بر خلاف پنجره های قدیمی که تک جداره بودند، از دو لایه شیشه ساخته می شوند و فضای بین این دو لایه را از گازهای استاندارد که مجوز استفاده دارند، پر می شود. امروزه شرکت های زیادی همانند ویستا بست، وین تک و غیره اقدام به تولید پروفیل پنجره های دو جداره در انواع مدل و طرح کرده اند.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره وین تک

از پر کاربردترین پنجره های دوجداره، برای خانه های ویلایی به جهت حفظ دمای داخل می باشد که در هوای سرد زمستانی موجب گرم نگه داشتن خانه و جلوگیری کردن از هدر رفت گرما می شود. اگر شما برای خرید ویلا اقدام کنید و پنجره مناسبی نداشته باشید باعث هدر رفت سوخت و… میشود.

و با توجه به ابعاد بزرگ بودن پنجره و استاندارد بودن ابعاد تولید و درخواست پنجره بزرگ ویلایی برای پنجره خود این امکان وجود دارد و همچنین در فصل گرما، هوای داخل را که با استفاده از کولر و سایر خنک‌کننده ها خنک نگه داشته می شود، محافظ می نماید.
استفاده از پنجره بزرگ دوجداره تنها برای خانه های ویلایی کاربرد ندارد، بلکه شما در آپارتمان ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، سازمان ها و اداره ها می توانید نمونه های آن را داشته باشید.

پنجره بزرگ ویلایی upvc

پنجره ویلایی دوجداره کشویی

پنجره های کشویی مدلی از پنجره های دوجداره است که در گذشته این مدل بر روی پنجره های تک جداره نیز اجرا میشد، اما امروزه این مدل از طرف شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره نیز اجرایی شده است. مدل کشویی برای پنجره های دوجداره هم بعنوان پنجره کوچک و بزرگ و هم بعنوان یک درب نیز قابل پیاده‌سازی است.

برای خانه ها و یا اداره ها و سایر موارد استفاده از پنجره دوجداره ویلایی کشویی بسیار پرکاربرد می باشد چون علاوه بر زیبایی که برای دکوراسیون ها ایجاد می کند از فضاها به شکل بهینه استفاده می شود. برای بخش حمام و سرویس بهداشتی و یا درب بالکن ها نیز از این مدل پنجره دوجداره نیز زیاد استفاده می شود.

نمای پنجره ویلایی

پنجره دوجداره ویلایی
همانطور که گفته شد و شاید از قبل هم خودتان مطلع بودید بیشتر نمای پنجره ویلایی در حال حاضر بسیار مورد اهمیت در زیبایی ویلا می باشند، که پروفیل ساخت آنها نیز متفاوت است بسته به رنگ نمای ساختمان شما می توانید آن را سفارش دهید. پروفیل همان چهارچوب و قاب پنجره می باشد که می تواند از نوع چوب، آلومینیوم و یو پی وی سی باشد.

که میتوانید برای خرید و استعلام قیمت پنجره یو پی وی سی به صفحه مربوطه مراجعه و یا با شماره 0919.365.4500 تماس بگیرید.

 

خلاصه 

اما امروزه بیشترین پروفیل که برای ساخت پنجره های دوجداره در رنگ های بسیار متنوع به صورت لمینت استفاده میگردد در مورد شیشه هم این مورد تنوع رنگی وجود دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ