تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره upvc _ تک پنجره

تعویض پنجره قدیمی و نصب پنجره دوجداره

شرکت تک پنجره با سال ها سابقه فعالیت و محصولات با کیفیت، در سریع ترین زمان، تعویض پنجره قدیمی را برای شما انجام می‌دهد.
مشاوره و اندازه‌گیری رایگان و صرف نظر از بودجه و زمان‌بندی تعویض پنجره برای شما انجام خواهد شد.

کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند

ضرورت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره چیست؟

کم هزینه بودن تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره و در عین حال مزیت های زیاد پنجره دوجداره باعث می‌شود که شما از پنجره های قدیمی آهنی و چوبی و یا آلومینیومی دل بکنید.

زیبایی و مقاومت پنجره های دوجداره، عایق بودن پنجره UPVC نسبت به صدا، گرما و سرما و حتی آلودگی هوا، نصب سریع و آسان و متنوع بودن در طرح و سبک از مزیت های پنجره دوجداره است و تعویض پنجره بدون تخریب انجام می‌شود.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره: یکی از مهم ترین مزایای پنجره upvc امکان نصب آن بر روی پنجره‌های قدیمی و آهنی است. امروزه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به راحتی قابل انجام میباشد و دیگر نیازی به تخریب هیچ بنایی نبوده و از هزینه‌های اضافی برای این کار جلوگیری به عمل می‌آید. البته نکته حائز اهمیت این است که چه گروهی این تعویض را انجام میدهد.

میخوام پیشنهاد ویژه ای برای تعویض پنجره بهتون بدم، شما با هر بودجه و زمان بندی برای پرداخت خود میتوانید از مزایای طرح تعویض پنجره دوجداره بهرمند شوید و بهتون این اطمینان را می‌دهیم بدون هیچ گونه تخریبی این کار صورت می‌گیرد.

مزایای کار با تک پنجره

زمان تعویض پنجره در یک روز  انجام می‌شود
نمایندگی بهترین برند های موجود در ایران
ضمانت 15 ساله پروفیل تمامی برند ها
بدون تخریب و خرابکاری نصب میشه
مشاوره و ارائه قیمت بصورت کاملا رایگان 

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره upvc

اهمیت این موضوع که با چه شرکت یا کارگاه و مغازه‌ای برای خرید پنجره دوجداره همکاری کنید بسیار مهم است، زیرا کیفیت تولید پنجره دوجداره بسیار ضعیف است و استاندارد های لازم برای ساخت و نصب پنجره دوجداره را رعایت نمی‌کنند. اینکه چه نوع گالوانیزه ای باشه و چه یراقی نصب شده و یا شیشه دوجداره با چه کیفیتی تولید شده نیز بسیار مهم است. ما به شما این ضمانت را می‌دهیم که تعویض پنجره دوجداره را با تمام استاندارد ها و با کیفیت تحویل شما بدهیم.

تعویض پنجره آهنی با دوجداره UPVC

آیا می‌دانید تعویض پنجره آهنی با دوجداره چه مزایایی دارد؟ ، تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟ به دلیل قدیمی بودن پنجره‌های فلزی، نفوذ گرد و غبار، آب و رطوبت و سروصدا به داخل خانه بسیار کم میشود.

برای تعویض پنجره آهنی با دوجداره، کافی است فریم آهنی دور پنجره‌ قدیمی در چهارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی آن برش کاری و از آن جدا شود، تا کار برای نصب پنجره دوجداره با هر شکل و رنگ، بر حسب نیاز شما ساخته و در آن مکان استفاده شود. به طور کلی استفاده از پروفیل‌های بازسازی در پنجره‌های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حالا که به گروه تک پنجره سر زده‌اید می‌توانید از فروش ویژه یا نمایندگی فروش پنجره با برند های مختلف، برای کار خود استفاده کنید. این فرصتی مناسب است که جهت بازسازی خانه و یا تعویض پنجره دوجداره UPVC با مشاوران ما مشورت کنید و در کنار زیبا سازی نمای ساختمان، عایق صوتی و حرارتی، محیطی آرام را برای خود بدست آورید.

تعویض پنجره آهنی با دوجداره upvc

قیمت تعویض پنجره‌ آهنی با دوجداره UPVC

قیمت تعویض پنجره آهنی با دوجداره با توجه به اندازه و نوع برند متفاوت می‌باشد. از عوامل تاثیر گذار در هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره : 

  1. برند و نوع پروفیل
  2. نوع شیشه که دوجداره یا سه جداره باشد
  3. متراژ پنجره دوجداره و تعداد شیشه مورد استفاده
  4. تعداد لنگه های پنجره UPVC
  5. وجود کتیبه و بازشوی پنجره دوجداره
  6. یراق آلات مورد استفاده

اما میدانید چقدر در نمای ساختمان و ارامش خودتان نسبت به سروصدا و گرد و غبار کمک میکند. در شهر های آلوده با نصب پنجره جدید از ورود گرد غبار ریز به داخل 95% جلوگیری میکند حالا فکر می‌کنید قیمت تعویض پنجره اهنی با دوجداره ارزش این کار را دارد ؟ این را هم بگویم هزینه‌های اضافه برای نگهداری (رنگ آمیزی) و هزینه انرژی مصرفی صرفه‌جویی شده و تنوع در باز کردن پنجره و استفادۀ راحت از آن برای شما فراهم می‌شود. شاید بهترین حسن پنجره دوجداره، بدون تخریب بودن آن باشد، چون دیگر نیازی به بنایی و کثیف کاری نیست. در ادامه برخی از مزایای پنجره دوجداره را خواهیم گفت.

  •  عایق بندی ۱۰۰ درصدی رطوبت
  •  کاهش آلودگی صوتی ۷۰ الی ۱۰۰ درصد
  • جلوگیری از ورود و خروج هوا به داخل
  •  زیبایی پنجره بدون نیاز به رنگ
  •  طول عمر بالا بدون پوسیدگی

چهار نکته اساسی در تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره 

  1.  طراحی استاندارد پنجره دوجداره
  2.  اندازه گیری دقیق و انتخاب نوع پروفیل upvc
  3.  تولید استاندارد شیشه دوجداره با گاز آرگون
  4.  نصب و رگلاژ پنجره دوجداره

بازسازی پنجره قدیمی با دوجداره

مهم ترین دلیل بازسازی پنجره قدیمی با دوجداره این است که تعویض پنجره بدون تخریب انجام می‌شود. شما همچنین میتوانید همراه با بازسازی کامل خانه، پنجره های قدیمی را نیز با دوجداره تعویض کنید، زیرا این بهترین زمان برای تعویض است. با نصب پنجره دوجداره نما و عایق بندی رو به بهترین شکل دارید و هزینه بازسازی پنجره قدیمی نسبت به مزایایی که دارد بسیار ناچیز است.

کوتاه‌ترین زمان نصب

تعویض و نصب درب و پنجره دوجداره برای یک واحد ساختمانی نرمال با 6 تا 8 عدد پنجره، به‌طور تقریبی 5 ساعت در یک روز زمان می‌برد. البته مهم‌ترین اقدام در تعویض پنجره دوجداره، نصب بدون تخریب و عایق‌بندی آن می‌باشد. شما میتوانید جهت نصب پنجره دوجداره در کرج به این صفحه مراجعه کنید.

عدم ایجاد خلل در تعویض پنجره

هنگام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب، اقدامات تعویض با دقت بالا در اندازه‌گیری و نصب پنجره صورت می‌گیرد. چون مهم‌ترین ویژگی آن عایق بودن و نداشتن هیچ درزی بین پنجره است تا در فصل سرما به دلیل ورود سرمای بیرون به داخل خانه و در فصل گرما هم از هدررفت انرژی جلوگیری شود.

مزایای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره UPVC

  •  عدم ورود سرو صدا تا 70%
  •  زیبایی در نمای ساختمان 
  •  رنگ بندی و طرح های مختلف
  •  عدم هدر رفتن سرما و گرما
  •  افزایش طول عمر درب و پنجره
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران و رطوبت
  • عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
  •  وزن کم و دوستدار محیط زیست
  •  غیر قابل اشتعال بودن upvc 

علت عایق نبودن پنجره‌های قدیمی

علت عایق نبودن پنجره‌های قدیمی دلایل زیادی دارد. مثلاً فاصله بین پروفیل آهنی در بازشوی پنجره‌ها از هم و شیشه‌های تک جداره‌ای که نصب می‌شود، همچنین اتصال شیشه‌ها و فاصله‌ای که دارند باعث می‌شود پنجره خوب کیپ نشود و هوا از بین درزی که وجود دارد وارد می‌شود.

در پنجره‌های دوجداره کاملاً عایق‌بندی صورت می‌گیرد و بعد از تعویض پنجره قدیمی با دوجداره، خواهید دید که از عبور هوا به داخل و بیرون جلوگیری می‌شود و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد. همچنین علاوه بر کاهش هزینه‌های مصرف انرژی، از دیگر مزایای درب و پنجره‌های دوجداره بهره‌مند خواهید شد.

طرح تعویض پنجره آهنی با دوجداره

نحوه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به سادگی انجام می‌شود. برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره احتیاج به هیچ‌گونه مصالحی نبوده و پنجره به وسیله پیچ و فوم‌های مخصوص روی فریم پنجره قدیمی نصب می‌شود.

مرحلۀ نخست در تعویض پنجره، باید بازشوها و شیشه‌های پنجره قدیمی باز شود و پروفیل میانی با فرز بریده شده، به صورتی که فقط فرم دور پنجره باقی بماند. در این صورت پنجره دوجداره به وسيلۀ پيچ‌های مخصوص بر روی فریم فلزی نصب می‌شود. لازم به ذکر است که این فرم‌ها دور فرم فلزی را گرفته و فرم فلزی دیده نمی‌شود. بعد از آن شیشه دوجداره پنجره جا زده می‌شود و توسط فوم و چسب مخصوص دور پنجره از بیرون و داخل درزگیری می‌شود.

استعلام قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

برای اطلاع از قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره  به‌صورت مترمربع، عددی پنجره و یا مجموع قیمت، کافیست با گروه تک پنجره تماس بگیرید. کارشناسان فروش آماده پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی هستند.

 برای آسایش و سرعت بخشیدن به روند دریافت پیش فاکتور می‌توان به چند روش اقدام نمود:

  • مراحل تعویض پنجره آهنی با دوجداره
  • اندازه گیری دقیق پنجره آهنی
  • طراحی و ارائه پیش فاکتور
  • تولید درب و پنجره دوجداره
  • برداشتن شیشه و پروفیل میانی آهن پنجره
  • نصب پنجره دوجداره
  • رگلاژ و آب بندی پنجره

پس از دریافت ابعاد، کارشناسان فروش جهت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در اسرع وقت پیش فاکتور و هزینه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب را با پنجره دوجداره UPVC برای شما ارسال خواهند کرد.

نکات مهم در طراحی پنجره دوجداره

  • تقسیم بندی پنجره: تعداد لنگه‌های ثابت و بازشو
  • تطابق با پنجره قدیمی: تطبیق با اندازه و شکل پنجره قدیمی
  • رنگ پروفیل پنجره: رنگ بیرونی که مطابق نمای ساختمان باشد.
  • عرض بازشو: برای درب و یا پنجره چه عرضی از بازشو در نظر بگیریم.
  • ارتفاع بازشو: به‌طور مثال ارتفاع درب حداقل باید 2 متر باشد.
  • نوع بازشو: تک حالته، دوحالته و یا پنجره دوجداره کشویی
  • جهت بازشو: جهت دستگیره و عدم وجود مانع.
  • طرف بازشو: به سمت داخل و یا بیرون خانه.
  • رنگ و نوع شیشه: ساده، مشجر یا برفی، رفلکس، رنگی
  • نوع دستگیره: کلیدخور، سوئیچی، یک طرفه و یا دوطرفه
  • نرده و حفاظ: اتصال نرده به دیوار و یا پنجره

نکات مهم در سفارش تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

  • نمای پنجره: تعداد بازشوهای پنجره و تقسیم‌بندی فضای داخل آن، کتیبه بالای درب یا پنجره دوجداره
  • رنگ پروفیل پنجره: رنگ پروفیل پنجره بر حسب نوع نمای موجود و نظر کارفرما
  • اندازه بازشو: عرض بازشو به اندازه فضای موجود، ارتفاع بازشو پنجره با در نظر گرفتن سنگینی شیشه و برخورد نکردن با پرده
  • نوع بازشو: تک حالته، دوحالته، کشویی
  • طرف بازشو: درب یا پنجره چپ بازشو یا راست بازشو باشد
  • رنگ و نوع شیشه: رنگ و ضخامت شیشه (ساده، مشجر، انواع رفلکس) و ضخامت شیشه دوجداره
  • نوع یراق‌آلات: استفاده از برند ترک یا آلمانی و مدل یراق کلیدخور، سوئیچی، یک طرفه یا دوطرفه
  • توری پنجره: استفاده از توری ثابت یا پلیسه

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

اقدامات لازم جهت تعویض درب و پنجره قدیمی با دوجداره که باید انجام دهید

اولین قدم : انتخاب مدل و نوع پنجره، که باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید از پنجره های آلومینیومی استفاده کنید یا پنجره های دوجداره UPVC و یا پنجره چوبی دوجداره. این موضوع بستگی به سلیقه و نظر شما دارد و بصورت کلی نحوه نصب این دو نوع پنجره تفاوت چندانی ندارد.

قدم دوم : انتخاب پروفیل است و شما می‌توانید با مطالعه و یا دریافت مشاوره از کارشناسان تک پنجره پروفیل مد نظر خود را انتخاب کنید. هزینه و قیمت پروفیل ها با هم تفاوت دارد، مثلا پروفیل پنجره دوجداره وین تک و هافمن جزو پروفیل های باکیفیت بازار هستند.

قدم سوم : اندازه گیری محل مورد نظر جهت نصب پنجره است و پیشنهاد میکنیم که بخش اندازه گیری را به شرکت تک پنجره بسپرید. اندازه گیری بسیار مهم است و با اندازه گیری توسط ما قیمت پنجره دوجداره و هزینه دقیق مشخص می‌شود.

قدم چهارم : بعد از اندازه گیری توسط گروه تک پنجره، عملیات تولید آغاز می‌شود و در سریع ترین زمان ممکن مراحل تولید سپری می‌شود.

بعد از تولید، نصاب های شرکت پنجره را به محل مورد نظر آورده و شروع به نصب و تعویض پنجره قدیمی به دوجداره می‌کنند. گفتنی است که مراحل نصب خیلی سریع انجام می‌شود و نصب بصورت استاندارد انجام و تمامی درزگیری ها و عایق بندی ها بصورت کامل انجام خواهد شد.

حرف آخر در تعویض پنجره دوجداره

امیدوارم که تمام سوالات و نیاز هایی که شما برای تعویض پنجره خود را دارید بدست آورده باشید و این را بدانید که تعویض پنجره‌های قدیمی تأثیر زیادی در عایق‌بندی پنجره دارد با این وجود، نکته مهم و شایان ذکر دیگر این است که، تنها در صورتی پنجره‌های دوجداره دارای فواید و اثرات مطلوبی خواهند بود که تولید و نصب آن‌ها توسط تیم حرفه‌ای و با تجربه صورت گرفته باشد.

در این صورت می‌توان انتظار داشت که با جلوگیری از ورود و خروج انرژی و انواع آلودگی‌ها به محیط، در هزینه‌های زندگی صرفه‌جویی شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعویض پنجره قدیمی با دوجداره می‌توانید با ما تماس بگیرید.

چرا تعویض پنجره قدیمی با دوجداره پیشنهاد می‌شود؟

به دلیل قدیمی بودن پنجره‌های فلزی، نفوذ گرد و غبار، رطوبت و ورود جریان هوا از بیرون به داخل خانه، موجب سلب آرامش می‌شود. به همین دلیل با تماس با مرکز فروش پنجره دوجداره و تعویض آن، می‌توان به آسایش رسید.

استعلام قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره چگونه است؟

برای اطلاع از قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره  به‌صورت مترمربع، عددی پنجره و یا مجموع قیمت، کافیست با گروه تک پنجره ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ تماس بگیرید. کارشناسان فروش آماده پاسخگویی، مشاوره و راهنمایی هستند.
پشتیبانی واتس اپ