پنجره دوجداره قساطی در گروه تک پنجره با شرایط ویژه در برند های مختلف انجام میگیرد و این امکان فوق‌العاده برای مشتریان عزیز که قصد دارند پنجره‌ قدیمی خود را تعویض کند و برای پنجره ویلای، ساختمان نوساز خود از مزایای این فروش بهره ببرند.

به این ترتیب علاوه بر آنکه امکان استفاده از انواع برندهای شناخته شده و معتبر پنجره دوجداره مانند ویستابست، وین‌تک، هافمن و… وجود دارد، تولید و ارائه هر نوع طراحی مطابق با خواست مشتری و در کوتاه‌ترین بازه زمانی، بدون نیاز به تخریب صورت می‌گیرد.

البته شرایط فروش اقساطی این محصولات، بسته به شرکت ارائه دهنده این خدمات هم متفاوت است، اما معمولاً 30% درصدی از مبلغ به صورت نقد و مابقی در اقساط 1، 2، 3 ماه قابل پرداخت خواهد بود.

برای خرید پنجره دوجداره قسطی، ابتدا باید قیمت کلی پنجره را بر حسب متراژ و نوع پروفیل مورد نظر، همچنین میزان هزینۀ مدنظر برای پروژه نوسازی یا بازسازی را در نظر گرفته و بعد از تعیین قیمت کلی پیش فاکتور، شرایط پرداخت خود را با کارشناسان بررسی و قرارداد را منعقد کنید. البته شرایط فروش اقساطی این محصولات، بسته به شرکت ارائه دهنده این خدمات متفاوت است.

شرایط فروش پنجره دوجداره قسطی در تهران و کرجشرایط فروش پنجره دوجداره قسطی در تهران و کرج

 

پنجره دوجداره قسطی در کرج و تهران با توجه به درخواست ساخت پنجره دوجداره شرایطی این امکان وجود دارد در تمام نقاط با برند های مختلف پنجره خود را سفارش دهند.

با توجه به این که تقاضا برای درخواست شرایطی بسیار زیاد است. گروه تک پنجره برای فروش پنجره دوجداره قسطی، دارای دو نمایندگی فعال در هر دو استان تهران و کرج بوده و مشتری می‌تواند درخواست خرید خود را در هرکدام از این مناطق ثبت و پنجره‌اش را دریافت کند.

ضمن اینکه برای خرید پنجره دوجداره قسطی همراه با ضمانتنامه پروفیل پنجره، نمایندگی‌های معتبر درب و پنجره‌های دوجداره بهترین گزینه خواهند بود. و در جهت فروش محصولات و جلب رضایت مشتریان عزیز، ارایه میکند

فروش شرایطی پنجره دوجداره upvc

ساختار این پنجره از شیشه دوجداره، پروفیل upvc و یراق‌آلات است. از شاخص‌ترین ویژگی این محصول می‌توان به قابلیت آن در برابر تغییرات دما، وزن بسیار سبک و همچنین مقاومت در برابر شعله‌ور شدن اشاره داشت.

اما پایه و مبنای این پنجره‌ها، بر اساس شیشه‌های دوجداره‌ای است که توسط نوار اسپیسر احاطه شده و از یکدیگر جدا می‌شوند، سپس فضای خالی میان آن‌ها از گاز آرگون پر می‌گردد. البته این پروسه شامل مجموعه مراحل تخصصی و مهمی است که تنها افراد حرفه‌ای و آموزش دیده قادر به اجرای صحیح و بی‌نقص آن هستند. مثلاً یک فرد عادی از کاربرد گاز آرگون در پنجره دوجداره اطلاعی ندارد، پس بهتر است کار را به کاردان سپرد!

شرایط پنجره دو جداره

  • ایمنی و امنیت بسیار بالا، به طوری که شکستن آن مستلزم فشار و نیروی زیاد است.
  • عایق حرارتی بسیار عالی و جلوگیری از ورود هوای بیرون به داخل و بالعکس.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به آن
  • عایق صوتی ایده‌آل به واسطه دو یا چند لایه شیشۀ به کار رفته در ساختار پنجره
  • عدم نیاز به رنگ‌آمیزی
  • نظافت بسیار راحت و سریع
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار
  • مقاومت بی‌نظیر در برابر تغییرات ناشی از شرایط جوی گوناگون
  • کاهش چشمگیر هزینه‌های گرمایش و سرمایش ساختمان
  • صرفه اقتصادی عالی و امکان خرید پنجره دوجداره اقساط
  • ساختاری غیرقابل نفوذ و آب‌بندی شده به صورت کامل برای جلوگیری از ورود آب ناشی از بارندگی شدید
  • مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراءبنفش
  • دوام و عمر مفید بالا به طوری که قابلیت استفاده مجدد دارند.
  • پایداری در برابر پوسیدگی و خوردگی ناشی از برخورد با مواد شیمیایی و همچنین مقاومت در برابر اشتعال

نحوه خرید پنجره دوجداره قسطی

نحوه خرید پنجره دوجداره قسطی

توجه داشته باشید که در هنگام مراجعه به مراکز فروش پنجره‌های دوجداره، نکات و مواردی را در نظر بگیرید تا خرید موفقی را تجربه کرده و از آن راضی باشید.

در واقع پس از شناسایی و مراجعه به بهترین مرکز فروش پنجره‌ دوجداره، رعایت موارد زیر از الزامات خرید این محصولات به‌شمار می‌رود:

  • استاندارد بودن شیشه‌های پنجره و تزریق گاز آرگون بین دو لایه شیشه
  • رعایت کلیه اصول نصب برای جلوگیری از اتلاف انرژی
  • عایق‌بندی صحیح و مناسب برای تأمین ضد صدا و بارش باران
  • تهیه یراق‌آلات متناسب با کارایی و وزن لنگه‌ها
  • اجرا و نصب پنجره توسط افراد مجرب و حرفه‌ای
  • سازگاری پروفیل پنجره‌ها با وضعیت آب و هوایی منطقه

قیمت پنجرهدوجداره قسطی

به‌ طورکلی می‌توان فاکتورهای متعددی را در قیمت پنجره دوجداره قسطی دخیل دانست. به عنوان مثال قیمت این محصولات مستقیماً تحت‌تأثیر ابعاد و یا تعداد پنجره‌ها خواهد بود. به طوری که بزرگ بودن سایز آن‌ها به معنای بالاتر بودن قیمت است. البته ما برای شما امتیازات و تخفیفاتی را نیز برای مشتریان عمده خود در نظر گرفته و یا اینکه فرصت خرید پنجره دوجداره قسطی را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند.

به همین دلیل تمایل و تقاضای مشتریان برای خرید و استفاده از نسل جدید پنجره‌ها بیشتر شده است. علاوه بر آن نوع فریم و جنس آن و همچنین مقاومتی که در برابر شرایط جوی متفاوت از خود نشان می‌دهد نیز در قیمت این محصولات نقش عمده‌ای دارند. از طرفی هزینه نصب، نوع و جنس شیشه‌های دوجداره و یا کیفیت یراق‌آلات به کار رفته برای آن‌ها نیز در این مسئله تأثیرگذار هستند.

خرید پنجره‌ چکی در تهران و کرج

شما همشهریان عزیز می‌توانید برای خرید پنجره دوجداره به صورت چکی در تهران و کرج به گروه تک پنجره مراجعه کرده و طبق شرایط موجود خرید خود را انجام بدهید.

برخی مراکز و تولیدکنندگان، امتیازات و تخفیفاتی را برای مشتریان عمده خود درنظر گرفته‌اند، به همین دلیل تمایل و تقاضای مشتری برای خرید و استفاده از نسل جدید پنجره‌ها بیشتر شده است. علاوه بر آن نوع پروفیل و جنس آن و همچنین مقاومتی که در برابر شرایط جوی متفاوت از خود نشان می‌دهد نیز در کیفیت و قیمت این محصولات نقش عمده‌ای دارند.

از طرفی هزینه نصب، نوع و جنس شیشه‌های دوجداره و یا کیفیت یراق‌آلات به کار رفته برای آن‌ها نیز در این مسئله تاثیرگذار می‌باشند.

شرایط خرید پنجره دوجداره قسطی

شرایط خرید پنجره دوجداره قسطی

تولیدکنندگانی که مشتری مداری در اولویت فعالیت آن‌ها قرار دارد، معمولاً شرایطی را ایجاد می‌کنند که مشتریان آن‌ها بتوانند با پرداخت آسان و اقساطی، از قابلیت‌های پنجره‌های دوجداره و سه جداره بهره ببرند.

به این صورت که معمولاً مبلغی در هنگام ثبت سفارش به عنوان پیش پرداخت تعیین و پرداخت می‌شود، مابقی هم طی چند مرحله و به صورت چکی از مشتری دریافت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از نحوه قسط‌بندی و فروش این محصولات، بهتر است با مشاورین مراکز فروش پنجره‌های دوجداره تماس حاصل نموده و شرایط خرید اقساطی را جویا شوید.

مزایای خرید اقساطی پنجره‌های دوجداره

مزایای خرید پنجره دوجداره قسطی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. مدت‌ها است که بسیاری از شرکت‌ها جهت تسهیل شرایط خرید این محصولات، چنین امکانی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. به این صورت که در وضعیت فعلی کشور و با توجه به نوسانات شدید ارزی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، خرید و استفاده از این نوع پنجره‌ها همچنان امکان‌پذیر خواهد بود.

علاوه بر آن چنین خدماتی عمدتاً از جانب شرکت‌های مطرح و شناخته شده به مشتریان ارائه می‌شود. به همین دلیل نصب و اجرای آن‌ها نیز به شکلی مطمئن و اصولی توسط کادر فنی مجرب و متخصص صورت می‌پذیرد. به این ترتیب تلفیق خرید اقساطی و بهره‌مندی از اکیپی با دانش فنی به همراه تولیداتی استاندارد و با دوام، بهترین شرایط را برای خرید این محصولات به وجود آورده است.

حرف آخر:

همان‌طور که اشاره شد، گروه تک پنجره نه تنها پنجره دوجداره را با کیفیت و استاندارد میسازد بلکه شرایط فروش وِیژه هم در فصول سال میذارد و برای این که تمام مشتریان از تعویض پنجره خود بهر ببرند شرایط اقساطی پنجره دوجداره را به وجود آورده تا با هر بوجه ای این امکان برای شما مشتریان عزیز باشد.

گزوه تک پنجره نیز در جهت آسایش و رضایت مشتریان عزیز،‌ امکان خرید به صورت نقد و اقساط را فراهم کرده است. کافی است با شماره ۰۹۱۹۳۶۵۴۵۰۰ تماس گرفته و از شرایط فروش ما بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ