پنجره دوجداره هافمن بهتراست یا وین تک

پنجره دوجداره هافمن یا وین تک

هافمن یا وینتک در این مقاله به بررسی دو پروفیل مهم موجود در بازار ایران می پردازیم و با توجه به مشخصات مزایا و جزئیات به این می پردازیم کدام یک بهتر هستند.

پنجره دوجداره upvc چیست؟

مقایسه ویژگی های هافمن و وینتک

عبارت upvc کوتاه شده عبارت unplasticised poly vinyl chloride (پلی ونیل کلراید غیر پلاستیکی) می باشد که پایه ساخت تمامی پنجره های دوجداره در جهان می باشد و در حال حاضر نیز محبوبیت آن به دلیل مزایایی که دارد به طور روز افزون در حال افزایش است. برای دریافت و استعلام قیمت پنجره یو پی وی سی به صفحه مراجعه کنید.

مقایسه قیمت پنجره هافمن و وینتک 

از آنجایی که تمامی شرکت های تولیدی بطور روز افزون اقدام به بالا بردن کیفیت محصولات خود هستند شرکت های مذکور نیز بطور دائمی در حال بهبود بخش تولید خود چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی می باشند.در خصوص پروفیل های هافمن نیز نقطه نظراتی از قبیل شرایط جوی از قبیل تابش آفتاب مستقیم،برف و باران، عایق بندی حرارتی و صوتی ،استحکام و مقاومت پایین تر در شرایط فشار،کشش،تنش در قیاس با وینتک از عملکرد ضعیف تری برخوردار است.

تاریخچه شرکت های هافمن و وینتک

شرکت هافمن  حدود ۱۴ سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را  در شهر تبریز آغاز کرد ظرفیت تولید ۷ هزار و ۲۰۰ تن در  در طی سالهای  ۲۰۱۴ ۲۰۱۵ داشت اما با گسترش بخش های تولیدی خود ظرفیت تولید را به ۱۷ هزار تن در سال افزایش داد و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در ایران فعالیت میکند.

شرکت وینتک نیز بعنوان یکی دیگر از برترین تولیدکنندگان پروفیل upvc  از سال 1379 شمسی وارداتش به ایران آغاز شد و در بین سال های 1379-89 با گستردگی در کشور بصورت دفاتر نمایندگی فروش و ایجاد انبار توانست جایگاه خود را در کشور تثبیت نماید، در سال 1389 اقدام به کارخانه تولیدی در شهر تبریز نمود و تا کنون سالیانه اقدام به افزایش تولیدات روز افزون خود چه در واحد کیفی و چه در واحد کمی نموده است. برای دریافت و استعلام قیمت پنجره دوجداره وین تک به این صفحه مراجعه نمایید.
پروفیل وینتک به کشورهای مختلف دنیا صادرات دارد بطوری که در قاره های آسیا،اروپا،آفریقا و در کشورهای مختلف موجود در آنها اعم از آلمان، روسیه، آذربایجان،ترکیه،تونس،اکراین،هندوستان و ایران بعنوان تولید کنندگان این محصول به دنیا فعالیت می نماید. برای دریافت و استعلام قیمت پنجره دوجداره هافمن به این صفحه مراجعه نمایید.

پروفیل هافمن نیز در ایران در دو شرکت تولیدی واقع در شهرکرد و تبریز با استفاده از بروزترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی و برخورداری از استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به فعالیت می نماید.

ویژگی مقایسه کیفیت پروفیل هافمن یا وینتک

کیفیت پروفیل

حال می خواهیم یک لیستی از ویژگی ها و مزایایی که با توجه به آنها وجه تمایز این دو محصول را مشخص کنیم یا اینکه کاربران نیز با فیدبک های خود ما را در رهنمون کردن به اینکه کدام پروفیل هافمن یا وینتک بهتر است راهنمایی کنند.

  1. پروفیل ساخته شده توسط این دو شرکت در چه سطح کیفی قرار دارد
  2. سطح مقطع پروفیل های تولیدی در چه وضعیتی قرار دارد
  3. برخورداری از گواهینامه های بین المللی
  4. وزن پروفیل های تولیدی به چه صورت است

1.پروفیل ساخته شده در چه سطح کیفی قرار دارد

در خصوص این مورد،کیفیت ساخت پروفیل وینتک در شرایط بهتری نسبت به هافمن با توجه به تاریخچه و صادرات و تولیدات کشورهای مختلف متعلق به این برند داریم.

  1. سطح مقطع پروفیل در چه وضعیتی قرار دارد

با توجه به اینکه وینتک بهترین تولیدات در پروفیل های کشویی را بخود اختصاص داده در خصوص سطح مقطع پروفیل نیز با برخورداری از تنوع تولیدات،نسبت به هافمن یک سر و گردن بالاتر است.

3.برخورداری از گواهینامه بین المللی

هر دو برند دارای گواهینامه بین المللی هستند، بطوری که هافمن از گواهینامه SKZ  آلمان که یکی از استانداردهایی که به گفته خود شرکت سخت گیری و کامل بودن این گواهینامه به تایید شرکت جی. کی. اف. پی قرار گرفته است

در این راستا شرکت وینتک نیز تنها دارنده گواهینامه رال آلمان که همان استانداردهای جی کی اف پی می باشد پروفیل های تولید میکندکه از نقطه نظر  استحکام و کیفیت در محدوده استاندارد RAL GZ-716 باشند.

4.وزن پروفیل های تولیدی به چه صورت است

از نظر این شاخص هر دو پروفیل با توجه به گذراندن استانداردهایی که در بالا ذکر شد در یک سطح قرار دارند و اختلاف چندانی مشاهده نشده است.

مقایسه خط تولید هافمن و وینتک

شرکت کراس مافی آلمان که یک برند مشهور در صنعت تولید ماشین آلات اتوماسیون و تزریق پلاستیک می باشد در کارخانه وینتک 24 دستگاه اکسترودر فراهم نموده که پروفیل ها تماما بصورت اتوماتیک با تلفیق پودر پی وی سی و … تولید می شوند.این در حالیست که هافمن 9 دستگاه اکسترودر که به حالت نیمه اتوماتیک کار می کنند از کشور اتریش تامین نموده است.

مقایسه کنترل کیفیت دو شرکت

شرکت وینتک شرکت هافمن
اندازه گیری عمق،ضخامت دیواره ها،عرض کانال های پروفیل با کولیس دیجیتال با استاندارد ISIRI 122991 مشخص نشده

 

تعیین و کنترل ظاهری پروفیل آزمون کیفیت،براقیت و ثابت بودن رنگ پروفیلها در آزمایشگاه
آزمون انحراف طولی پروفیل طبق استاندارد  122991 مشخص نشده
کنترل جرم واحد طول پروفیل با ترازوی حساس طبق استاندارد  122991 مشخص نشده
آزمایش مقاومت نمونه پروفیل در برابر ضربه چارپی مطابق استاندارد هایISIRI 12291 ، ISIRI 9277-1 و EN ISO 179-1&2 تست استحکام
ازمایش میزان شکنندگی پروفیل در دمای -10 درجه سانتی گراد مطابق با استانداردهای BS EN 477  و ISIRI 12291 به منظور مقاومت در برابر سرما برگشت حرارتی پروفیل سنجیده می شود
آزمایش برگشت حرارتی در دمای 100 درجه سانتی گراد طبق استاندارد ISIRI 10787 به منظور مقاومت در برابر گرما برگشت حرارتی پروفیل سنجیده می شود
آزمایش تغییرات ظاهری پروفیل در دمای 150 درجه سانتی گراد طبق استاندارد ISIRI 10786 در دمای 150 درجه آزمون تغییرات ظاهری پروفیل  انجام می شود
آزمایش حداقل دمای نرمی نمونه های تهیه شده از پروفیل مطابق استانداردهای ISIRI 6982 و EN ISO 306 تست استحکام انجام می شود
آزمایش تنش شکست نمونه های پروفیل جوش داده شده بصورت عمودی مطابق استانداردهای ISIRI 10930 و BS EN 514 زاویه های پروفیل از نظر جوش بررسی می شود
کنترل ازمایش حداقل مدول الاستیسیته خمشی مطابق استانداردهای ISIRI 357 و EN 178 تست ضربه های کششی انجام می شود
آزمایش مقاومت در برابر ضربه کششی مطابق استانداردهای ISIRI 10919 و EN ISO 8256 تست ضربه های کششی انجام می شود
کنترل ویژگی ردیابی محصول با درج علائم نشانه گذاری طبق استاندارد ISIRI 12291 مشخص نشده
آزمایش اندازه گیری جرم واحد حجم هر نمونه پروفیل طبق استاندارد ISIRI 6840 مشخص نشده
آزمایش براق بودن سطح پروفیل با دستگاه Glass Meter آزمون براقیت در آزمایشگاه انجام می شود
آزمایش تغییرات پروفیل بر اساس هوازدگی آزمون ثابت بودن رنگ پروفیل در آزمایشگاه انجام می شود

مقایسه هافمن و وینتک بر اساس ضخامت

پروفیل وینتک پروفیل هافمن
4کاناله با عرض 60 میلی متر در سری W 640

 

پروفیل میانی 60 میلیمتر 4 کاناله با ضخامت شیشه خور24 میلیمتر
5 کاناله با عرض 70 میلیمتر در سری W 700

 

پروفیل لنگه کشویی عرض 48 میلیمتر
4 کاناله با عرض 60 میلیمتر در سری PP624 پروفیل فریم پهن عرض 60 میلیمتر و 4 کاناله
عرض 107 میلیمتر در جفت ریل سری w260
عرض 85 میلیمتر تک ریل سری w260

خلاصه

ما در این مطلب تلاش کردیم ویژگی های که باعث وجه تمایز بین این دو محصول می شود را بررسی کنیم تا به نقطه ای برسیم که بتوانیم تصمیم بگیریم که هافمن یا وین تک کدام پروفیل را انتخاب کنیم البته نقطه نظرات شما در خصوص نقاط ضعف و قوت این دو می تواند بهترین تصمیم را برای مخاطب ما ایجاد کند که واقعا کدام یک بهتر هستند. برای خرید هر کدام از این به مرکز فروش پنجره دوجداره در سایت https://takpanjereh.com/ مراجعه نمایید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ