قیمت پنجره دوجداره ویتانوا

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره ویتانوا یکی از برندهای شناخته شده پنجره دوجداره upvc تولید کشورمان است که با نظارت و همکاری کمپانی های معتبر آلمانی و بهره‌گیری از تجهیزات و دستگاه های روز دنیا، تولید و عرضه می شود.
کیفیت ساخت فوق‌العاده، برخورداری از گارانتی معتبر و همچنین نصب و ارائه خدمات پس از فروش موجب گردیده که تولیدات این برند به یکی از پرفروش ترین و شناخته شدن ترین پنجره های دوجداره upvc موجود در بازار مبدل گردند.

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا

در واقع با توجه به پیشرفتی که در زمینه طراحی اجزای ساختمانی شاهد هستیم، تولید و عرضه چنین محصولاتی با متریال مرغوب و قیمت مناسب یک نیاز و ضرورت مهم به حساب می آمد که از دید تولیدکنندگان کشورمان پنهان نماند. با این مقدمه در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های مهم پنجره دوجداره ویتانوا و ارائه اطلاعاتی مهم در این باره خواهیم پرداخت.

نمایندگی پنجره دوجداره ویتانوا

تعویض پنجره دوجداره ویتانوا

استقبال خریداران از پنجره های دوجداره خارجی و البته محدودیت واردات آنها، تولیدکنندگان و مهندسین کشورمان را بر آن داشت که با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات دنیا، محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازار نمایند. به طوری که قابل رقابت با نمونه های خارجی باشند.
بر این اساس برند ویتانوا توسط شرکت طلا پروفیل ارس به عنوان یکی از تولیدکننده های معتبر پنجره های دوجداره UPVC در سال 1393 معرفی شد که در حال حاضر دارای سهم عمده ای در تامین پروفیل های upvc و گالوانیزه، یراق آلات و سایر اجزای مربوطه آن در بازار داخلی می باشد. قیمت پنجره دوجداره ویتانوا
آنچه موجب تمایز و محبوبیت پنجره دوجداره ویتانوا در بین خریداران و مشتریان شده، کیفیت بالای تولیدات، بهره‌گیری از تجهیزات روز ساخت کشور آلمان و مهم تر از آن دانش متخصصین و تکنیسین های تولید این محصولات است.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش پنجره دوجداره

مزایای پنجره UPVC ویتانوا

مزایای پنجره ویتا نوا

برخورداری از مزایایی که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت از دیگر دلایل تمایز و محبوبیت پنجره های ویتانوا نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار شده است. این مزایا که در قیمت پنجره دوجداره ویتانوا موثراند عبارتند از:

عایق حرارتی فوق‌العاده 

پنجره های دوجداره برند ویتانوا یک عایق ایده آل برای گرما و سرما هستند که عوامل زیر در این امر تاثیر مستقیم و قابل توجهی دارند:

نوع شیشه و عایق بندی

استفاده از شیشه های دولایه و تزریق گاز آرگون در بین آنها، عاملی است که موجب می شود دما به راحتی امکان عبور از این پنجره را نداشته باشد. این در حالی است که برای عایق بندی بیشتر می توان از شیشه های سه جداره نیز بهره برد.

استفاده از پروفیل upvc

یکی از دلایل برتری پنجره دوجداره ویتانوا استفاده از پروفیل upvc است که دارای کمترین ضریت هدایت گرمایی بوده و از این جهت یک عایق عالی شناخته می شود.

درزگیر و مواد آب بند

استفاده از درزگیر و مواد آب بند عامل دیگری است که موجب افزایش چشمگیر قابلیت عایق بندی آنها شده است.

عایق صوتی ایده آل

یکی دیگر از مزایای پنجره های ویتانوا، جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به داخل محیط است. درواقع استفاده از این پنجره ها می تواند یک راه حل عالی برای مشکل ساختمان هایی باشد که در حاشیه اتوبان ها و مناطق پر سروصدا قرار دارند.

جلوگیری از اتلاف انرژی

کاهش چشمگیر هزینه های ناشی از مصرف و اتلاف انرژی یکی از مزایای مهم پنجره دوجداره ویتانوا است. درواقع با توجه به عایق بندی صحیح و مناسب این نوع پنجره ها که پیش‌تر مورد اشاره واقع گردید، می توان از نفوذ دمای بیرون در فصول مختلف و تحمیل هزینه های ناشی از هدررفت انرژی گرمایشی یا سرمایشی جلوگیری کرد.

اطلاعات بیشتر: قیمت پنجره دوجداره وین تک

ایمنی و استحکام بالا

از آنجایی که در ترکیبات و متریال ساخت پنجره های upvc ویتانوا از مواد مقاوم در برابر اشتعال استفاده شده، پایداری قابل قبولی در برابر حرارت بالا و آتش‌سوزی از خود به نمایش می گذارند. این محصولات همچنین در برابر ضربه نیز استحکام فوق‌العاده ای دارند.

دوام و ماندگاری بالا

دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی ها و مزایای پنجره دوجداره ویتانوا به شمار می رود. درواقع به واسطه استفاده از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت در فرآیند تولید و درنتیجه، پایداری قابل ملاحظه این تولیدات در برابر عوامل آسیب زایی همچون رطوبت، گرما، اشعه های ماورا بنفش، مواد شوینده و… تا سالها کارایی و کیفیت این پنجره ها حفظ می شود.

سازگار با محیط زیست

یکی از ویژگی های ارزشمند تولیدات برند ویتانوا، سازگاری با محیط زیست و طبیعت دوست بودن آنها است. زیرا مواد و متریال به کار رفته در تولید پنجره دوجداره ویتانوا فاقد هرگونه ترکیبات آسیب رسان، سمی و تجزیه ناپذیر می باشد. به همین دلیل به سادگی قابل بازیافت بوده و منجر به آلودگی طبیعت نخواهد شد. علاوه بر آن، جلوگیری از اتلاف انرژی و کمک به کاهش مصرف آن نیز می تواند در حفظ محیط زیست تاثیرگذار باشد.

زیبایی و تنوع طراحی

از آنجایی که امکان اجرا و پیاده سازی انواع بازشوها با هر طرح و رنگی توسط پنجره های ویتانوا وجود دارد، می توان یکی از امتیازات مهم خرید این محصولات را پاسخگویی به هر نوع نیاز و سلیقه ای دانست. این امر موجب گردیده که دست طراحان و مهندسین معمار نیز در استفاده از این پنجره کاملا باز باشد.

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا


قیمت پنجره ویتا نوا

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا متناسب با عواملی نظیر پروفیل مصرفی، نوع شیشه، ابعاد، ضخامت و نوع بازشوی آن متفاوت می باشد.
بنابراین درصورتی که خواهان اطلاع از قیمت پنجره دوجداره ویتانوا هستید بایستی ابتدا ابعاد پنجره و تعداد بازشوهای مدنظرتان را به همراه نوع یراق آلات انتخابی را در اختیار کارشناسان مربوطه قرار داده تا آنها براساس این اطلاعات، قیمت پنجره دوجداره ویتانوا را محاسبه و به شما اعلام نمایند.

اطلاعات بیشتر: قیمت پنجره دوجداره در تهران

خرید پنجره UPVC ویتانوا

شرکت تک پنجره

پنجره دوجداره ویتانوا با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد و کیفیتی فوق‌العاده از جمله پرفروش ترین پنجره های UPVC در میان نمونه های تولید داخل و خارج کشور شناخته می شود. علاوه بر آن، قیمت مناسب و برخورداری از خدمات پس از فروش نیز دلایل دیگری هستند که موجب گردیده مشتریان تمایل زیادی برای خرید و استفاده از این پنجره نشان دهند.

خلاصه

 شایان ذکر برای خریداری این محصولات، مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش پنجره های ویتانوا است. چراکه ضمن خریدی اطمینان بخش، می توانید از خدمات پس از فروش و نصب این مراکز نیز بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ