قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم بر حسب اندازه های ابعاد هر پنجره، مدل پروفیل آلومینیوم، شکل بازشو پنجره، قیمت های متفاوتی دارد. همچنین کیفیت و نوع آلومینیوم (برند پروفیل آلومینیوم) بکار رفته در ساخت پنجره نیز نقش بسیار مهمی در قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم دارد.

برای استعلام قیمت پنجره آلومینوم باید بر حسب ابعاد خود و مدل بازشو ( لولایی و کشویی) انتخاب کنید برند پروفیل هم تاثیر در قیمت دارد اما شاید حدود 8% درصد باشد البته نه در همه برند ها بیشترین عاملی که در قیمت تاثیر دارد سایز بازشودن پنجره است چون هر چه ابعاد بازشدن بیشتر باشد باید از پروفیل قویتری استفاده شود

این را باید بهتون بگم بیشتر مشتریانی که از این مدل پنجره استفاده میکنند به چند دلیل میباشد تنوع رنگ و زیبایی که پروفیل آن دارد و مقاومتی و دوامی که این پنجره  ها در ساختار پنجره دارد این گونه بگویم که از پنجره upvc برای ابعاد بسیار بزرگ برای باز کردن استفاده نمی شود و بیشتر از پنجره دوجداره ترمال بریک استفاده میشود.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم

پنجره های دوجداره آلومینیومی با توجه به ابعاد و متریال مصرفی از قیمت های مختلفی برخوردار است چون مثلا یک پنجره که برای سیستم تهویه هوای حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده می شود با پنجره اتاق خواب یا آشپزخانه نیز متفاوت خواهد بود. علت این تفاوت نیز خیلی ساده است که هم مربوط به اندازه می باشد و هم مربوط به مدل آن که می تواند شامل یراق آلات باشد و یا بدون یراق طراحی شده باشد.

اگر در ساخت پنجره دوجداره به دنبال بهینه کردن عایق حرارتی برای ساختمان های خود هستید می توانید از انواع پنجره های آلومینیومی با تکنولوژی ترمال بریک استفاده کنید.

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک

 قبل از این که به قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک بپردازیم باید به این نکته مهم توجه بفرمایید که در صنعت آلومینیوم انواع مختلفی برای ساخت فرم پنجره دوجداره وجود هم وزن پروفیل و هم شکل زیبایی آن تاثیر میگذارد و نکته مهم تر این که پنجره آلومینیوم نسبت به پنجره upvc بسیارگرانتر و لوکس تر میباشد و قابل مقایسه با هم نیستند

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک منوط به تعیین قیمت یراق آلات، نوع پروفیل ترمال بریک ، رنگ پروفیل مصرفی، شیشه دوجداره، مدل و طرح پنجره می باشد. درواقع با تعیین قیمت هر کدام از این موارد قیمت اصلی و نهایی پنجره دوجداره به همراه هزینه نصب و راه اندازی آن برآورد می شود.

قیمت پنجره دوجداره نرمال بریک

فروش پنجره دوجداره ترمال بریک

این نوع از پنجره آلومینیوم نرمال بریک که از آلومینیوم استفاده می شود تعیین قیمت شان بر حسب طرح و مدل پنجره و وزن میزان آلومینیوم بکار رفته در ساخت و تولید پنجره می باشد. همچنین میزان عایق بین شیشه های پنجره دوجداره که می تواند گاز آرگون و یا هوا باشد نیز عاملی مهم در تعیین قیمت ها برای این نوع از پنجره ها است.

پروفیل آلومینیوم نرمال همان نمونه آلومینیومی است که دیگر پلی آمید ندارد و همانند نمونه های آلومینیوم ترمال بریک می باشد. قیمتی که برای این نوع پنجره ها تخمین زده می شود بدون در نظر گرفتن پلی آمید می باشد چون از آن استفاده نشده است.

هزینه یراق آلات، شیشه دوجداره، یک لنگه، دو لنگه، چند لنگه در کنار تک حالته و دو حالته و حتی بصورت ثابت، کشویی و باز شونده برای برآورد هزینه نهایی این پنجره ها موثر می باشد. و این را همیشه بدانید اندکی قیمت آن از ترمال بریک کمتر میباشد

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره

قیمت هر کیلو آلومینیوم ترمال بریک / نرمال بریک

توجه داشته باشید که، در هنگام تخمین زدن و تعیین قیمت پروفیل مصرفی در ساخت پنجره، آن میزان و متراژی که در ساخت پنجره بکار رفته است را در نظر می گیرند. به عبارتی موارد اضافی یا پرتی ها نیز لحاظ می شود درواقع تعداد شاخه های مصرفی در قیمت گذاری نقش دارند. و خرید این پروفیل ها به صورت کیلویی می باشد و نرخ قیمتی بر حسب قیمت روز می باشد چه نرمال باشد و چه ترمال بریک هر دو به یک شکل است

قیمت هر متر مربع پنجره دوجداره آلومینیوم 

در هنگام محاسبه قیمت پنجره های دوجداره از نوع آلومینیوم ترمال بریک هزینه پروفیل را بصورت مجزا محاسبه می کنند. آلومینیوم را بر حسب میزان وزنی که دارد قیمت گذاری می کنند، حالا اگر این آلومینیوم از نوع ترمال بریک باشد می تواند نحوه قیمت گذاری پروفیل آلومینیوم با در نظر گرفتن پلی آمید باشد و یا بصورت مجزا پلی آمید آن محاسبه گردد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره وین تک

رنگ در پروفیل های ترمال بریک بسیار مهم است چرا که قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم با رنگ آنادایز از قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره با رنگ پودری گرانتر می باشد. در نتیجه نوع رنگی که در ساختار تولید پروفیل های آلومینویمی بکار می رود، می تواند تاثیر زیادی در تعیین قیمت ها داشته باشد

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

در این قسمت مدل های پنجره ها آلومینیومی مورد بررسی قرار میگیرد در قدیم از پنجره دوجداره آلومینیوم ساده استفاده می شود و بعد با تکنولوژی به کار رفته در این صنعت از پنجره آلومینوم اختصاصی استفاده می شود که به دو مدل ترمال بریک و نرمال بریک وجود دارد
• پنجره های دوجداره آلومینیوم نرمال بریک
• پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

همانطور که می دانید آلومینیوم از پروفیل های قدیمی و پرکاربرد در ساخت درب و پنجره بوده است. امروزه نیز این پروفیل در ساخت درب و پنجره های دوجداره نیز بسیار پر استفاده شده است و متقاضیان زیادی برای آن وجود دارد.
بر همین اساس نوع پروفیل آلومینیوم بجز نمونه ساده که به آن آلومینیوم نرمال هم می گویند به یک نوع دیگر بنام ترمال بریک نیز گسترش یافته است.

در واقع هنگامی که آلومینیوم رسانای بسیار خوبی برای گرما و سرما و حتی صدا و صوت بود، توسعه تکنولوژی نسل جدیدی از آلومینیوم مصرفی را وارد بازار کرد که قسمت خارجی و داخلی پروفیل آلومینیوم با استفاده از یک تیغه از جنس پلی آمید جدا شد. در واقع این تغییرات با استفاده از این تیغه پلی آمیدی موجب شد که ارتباط بین فضای بیرون و داخل، قطع شده و آلومینیوم عایق می شود.

تفاوت پنجره آلومینیوم ترمال بریک و نرمال بریک

همانطور که قبلا برای شما در ابتدا توضیح دادیم آلومینیوم یکی از قدیمی ترین متریال ها در ساخت درب و پنجره بوده است . آلومینیوم خود دارای ویژگی های زیادی می باشد که پیش تر به آن اشاره شد. اهمیت آلومینیوم در ساخت انواع درب و پنجره دوجداره به حدی قابل قبول بوده است که با اضافه کردن یک تیغه پلی آمید به آن، موجب شده است دو نوع ورق آلومینیوم حاصل شود.

آلومینیوم ترمال بریک و نرمال دو نوع متریال از یک جنس می باشند که پنجره های آلومینیومی از نوع نرمال همان نمونه های قدیمی می باشند که در سالهای خیلی گذشته آن را در خانه ها و ساختمان ها دیده اید. در واقع پنجره آلومینیوم نرمال فاقد تیغه پلی آمید می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره هافمن

پنجره آلومینیوم ترمال بریک همان نوعی می باشد که دارای تیغه ی پلی آمید می باشد و شرایط بهینه سازی بهتر با قدرت بیشتری را برای انواع درب و پنجره دوجداره فراهم می کند.

در پنجره های ترمال بریک آلومینیومی هنگامی که با شرایط آب و هوایی نوسان در درجه حرارت روبرو می شوند، این نوع نوسانات بر روی آنها بی تاثیر خواهد بود. این مورد از ویژگی های بارز برای پنجره ترمال بریک می باشد که در نمونه های پنجره های نرمال آلومینیومی اینگونه نخواهد بود.

مزایای و معایب پنجره دوجداره آلومینیومی

  1. طول عمر بالاتر نسبت به دیگر پنجره های دوجداره و تک جداره
  2. طراحی در رنگ بندی متنوع مناسب به نمای ساختمان شما
  3. طراحی باشو مناسب با سبک معماری داخلی
  4. عایق بندی بسیار مناسب در مدل کشویی پنجره دوجداره
  5. عایق صوتی و حرارتی در تمام مدل های پنجره دوجداره آلومینیوم
  6. عدم خوردگی و زنگ زدگی در تمام موارد مصرفی پنجره
  7. مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش
  8. ظاهری بسیار زیبا و شیک در تمام مقاطع پروفیل پنجره دوجداره
  9. تنوع در انتخاب نوع پروفیل برای ساخت پنجره دوجداره
  10. دوستدار محیط زیست و بازیافت 100درصدی پروفیل آلومینوم
  11. ساخت پنجره دوجداره بزرگ با آلومینیوم بسیار مقاوم تر می باشد

معایب پنجره دوجداره آلومینوم

  1. زمان  تولید و ساخت بالاتری نسبت به دیگر پنجره دوجداره ها دارد
  2. قیمت بالاتر نسبت به تمام پنجره ها

از نظر عایق حرارتی و صوتی، سطح عملکرد یک پنجره آلومینیومی نزدیک به پنجره‌های چوبی و upvc است. تا آنجا که به دوام آن مربوط می شود، قبل از اینکه به فکر تعویض پنجره های آلومینیومی خود باشید، بیش از ده سال طول عمر آن را حساب کنید، زیرا زنگ نمی زند، از ضربه های قطرات آب باران نمی ترسد و در هر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم می ماند. با این حال، اگر در یک منطقه بادخیز زندگی می کنید این نوع پنجره های دوجداره نیاز به مراقبت و نگهداری دارد.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش پنجره دوجداره

پنجره آلومینیوم یکی از مواد اصلی مورد استفاده در ساخت انواع پنجره و درب های دوجداره است. آلومینیوم یک پروفیل زیست محیطی است که به پدیده خوردگی نیز حساس نیست، و بسیار مقاوم است و نیازی به نگهداری ندارد. در نتیجه با داشتن این میزان از امکانات قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم به نسبت سایر پروفیل های موجود مزایا و ویژگی هایی که دارد بسیار اقتصادی تر خواهد بود.

پروفیل آلومینیوم ماده ای بسیار بادوام است که در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم به نسبت سایر پنجره های چوبی، یو پی وی سی و غیره بسیار مقرون به صرفه است. در خرید و مخصوصاً در نگهداری از چوب پایین تر است، اما از مدل upvc گران تر است. آلومینیوم همچنین دارای مزیت ساختاری است که به دلیل ظرافت و طراحی خود متمایز است.

پروفیل های آلومینیومی ظاهری زیبا و امروزی را تضمین می‌کنند چون عنصری کلیدی از فضای مورد نظر برای خانه شما را بهمراه خواهد داشت.

باید اضافه کرد که آلومینیوم به دلیل بازیافت احتمالی آن، ماده ای با تعادل زیست محیطی مثبت است، به خصوص که نیازی به استفاده از محصولات پاک کننده ندارد. در نهایت، اگر چه زمان ساخت و تولید آنها بسیار طولانی‌ است، اما باز آلومینیوم برای پنجره‌های بزرگ مانند نمونه های کشویی ترجیح داده می‌شود.                      

وزن هر متر مربع پنجره آلومینیوم

پنجره های آلومینیومی هر کدام دارای وزن مشخصی به نسبت نوع آلومینیوم نرمال و یا ترمال بریک می باشد. درواقع وزن هر متر مربع پنجره آلومینوم می تواند شامل همان ورق آلومینیوم باشد یا به همراه یراق آلات و شیشه پنجره محاسبه گردد.
البته اینکه مشخصات فنی همانند نوع و کیفیت پروفیل در وزن پنجره نیز تاثیر گذار می باشد بحثی نیست چون تاثیری مستقیم روی هر مترمربع خواهد داشت.
همه این عوامل از جمله عوامل اساسی و مهمی هستند که در محاسبه وزن درب و پنجره بسیار مهم هستند و از دیگر عوامل تاثیرگذار در این زمینه می توان به وزن قاب ها، وزن نوع بازشو و … اشاره کرد.

در محاسبه وزن یک مسئله مهم وجود دارد که موجب می شود وزن هر متر مربع پنجره آلومینیوم را دقیق تر و به راحتی محاسبه نمایید . آن نکته این است که جداگانه می بایست وزن مواردی چون وزن پروفیل، وزن یراق آلات و وزن شیشه محاسبه شود.
در نتیجه اگر به دنبال محاسبه و برآورد هزینه ها بر طبق بودجه ای است که در نظر گرفته اید لازم است تا با شرکت تولیدی و معتبر ارتباط مستقیم داشته باشید. گروه ما جهت خدمات مشاوره ای و برآورد هزینه ها طبق خواسته شما در خدمات دهی آماده است.

خلاصه

پنجره دوجداره آلومینیوم یکی از بهترین مدل های پنجره دوجداره در بین تمام پنجره ها می باشد. این پنجره های دوجداره بهترین عایق مناسب بین هوای سرد و گرم است و می تواند کاملاً مطابق با نمای ساختمان و رنگ دلخواه معماری ساختمان خود  آن را انتخاب. بنابراین بسیار با ارزش است که برای انتخاب خوب وقت بگذارید.

برای خرید و استعلام قیمت پنجره دوجداره و قیمت پنجره یو پی وی سی می توانید با شماره 09193654500 در ارتباط باشید. 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم

پنجره های دوجداره آلومینیومی با توجه به ابعاد و متریال مصرفی از قیمت های مختلفی برخورداراست چون مثلا یک پنجره که برای سیستم تهویه هوای حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده می شود با پنجره اتاق خواب یا آشپزخانه نیز متفاوت خواهد بود. علت این تفاوت نیز خیلی ساده است که هم مربوط به اندازه می باشد و هم مربوط به مدل آن که می تواند شامل یراق آلات باشد و یا بدون یراق طراحی شده باشد.

اگر در ساخت پنجره دوجداره به دنبال بهینه کردن عایق حرارتی برای ساختمان های خود هستید می توانید از انواع پنجره های آلومینیومی با تکنولوژی ترمال بریک استفاده کنید.

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک

 قبل از این که به قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک بپردازیم باید به این نکته مهم توجه بفرمایید که در صنعت آلومینیوم انواع مختلفی برای ساخت فرم پنجره دوجداره وجود هم وزن پروفیل و هم شکل زیبایی آن تاثیر میگذارد و نکته مهم تر این که پنجره آلومینیوم نسبت به پنجره upvc بسیارگرانتر و لوکس تر میباشد و قابل مقایسه با هم نیستند

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک منوط به تعیین قیمت یراق آلات، نوع پروفیل ترمال بریک ، رنگ پروفیل مصرفی، شیشه دوجداره، مدل و طرح پنجره می باشد. درواقع با تعیین قیمت هر کدام از این موارد قیمت اصلی و نهایی پنجره دوجداره به همراه هزینه نصب و راه اندازی آن برآورد می شود.

قیمت پنجره دوجداره نرمال بریک

فروش پنجره دوجداره ترمال بریک

این نوع از پنجره آلومینیوم نرمال بریک که از آلومینیوم استفاده می شود تعیین قیمت شان بر حسب طرح و مدل پنجره و وزن میزان آلومینیوم بکار رفته در ساخت و تولید پنجره می باشد. همچنین میزان عایق بین شیشه های پنجره دوجداره که می تواند گاز آرگون و یا هوا باشد نیز عاملی مهم در تعیین قیمت ها برای این نوع از پنجره ها است.

پروفیل آلومینیوم نرمال همان نمونه آلومینیومی است که دیگر پلی آمید ندارد و همانند نمونه های آلومینیوم ترمال بریک می باشد. قیمتی که برای این نوع پنجره ها تخمین زده می شود بدون در نظر گرفتن پلی آمید می باشد چون از آن استفاده نشده است.

هزینه یراق آلات، شیشه دوجداره، یک لنگه، دو لنگه، چند لنگه در کنار تک حالته و دو حالته و حتی بصورت ثابت، کشویی و باز شونده برای برآورد هزینه نهایی این پنجره ها موثر می باشد. و این را همیشه بدانید اندکی قیمت آن از ترمال بریک کمتر میباشد

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره آلومینیوم با دوجداره

قیمت هر کیلو آلومینیوم ترمال بریک / نرمال بریک

توجه داشته باشید که، در هنگام تخمین زدن و تعیین قیمت پروفیل مصرفی در ساخت پنجره، آن میزان و متراژی که در ساخت پنجره بکار رفته است را در نظر می گیرند. به عبارتی موارد اضافی یا پرتی ها نیز لحاظ می شود درواقع تعداد شاخه های مصرفی در قیمت گذاری نقش دارند. و خرید این پروفیل ها به صورت کیلویی میباشد و نرخ قیمتی بر حسب قیمت روز میباشد چه نرمال باشد و چه ترمال بریک هر دو به یک شکل است

قیمت هر متر مربع پنجره آلومینیوم ترمال بریک

در هنگام محاسبه قیمت پنجره های دوجداره از نوع آلومینیوم ترمال بریک هزینه پروفیل را بصورت مجزا محاسبه می کنند. آلومینیوم را بر حسب میزان وزنی که دارد قیمت گذاری می کنند، حالا اگر این آلومینیوم از نوع ترمال بریک باشد می تواند نحوه قیمت گذاری پروفیل آلومینیوم با در نظر گرفتن پلی آمید باشد و یا بصورت مجزا پلی آمید آن محاسبه گردد.
اما در حال حاضر شما قیمت آلومینیوم ترمال بریک را با پلی آمید آن دریافت می کنید مثلا پروفیل آلومینیوم ترمال بریک با پلی آمید 14، هر کیلو ایکس تومان می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره وین تک

رنگ در پروفیل های ترمال بریک بسیار مهم است چرا که قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم با رنگ آنادایز از قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره با رنگ پودری گرانتر می باشد. در نتیجه نوع رنگی که در ساختار تولید پروفیل های آلومینویمی بکار می رود، می تواند تاثیر زیادی در تعیین قیمت ها داشته باشد

انواع پنجره دوجداره آلومینیوم

در این قسمت مدل های پنجره ها آلومینیومی مورد بررسی قرار میگیرد در قدیم از پنجره دوجداره آلومینیوم ساده استفاده میشود و بعد با تکنولوژی به کار رفته در این صنعت از پنجره آلومینوم اختصاصی استفاده میشود که به دو مدل ترمال بریک و نرمال بریک وجود دارد
• پنجره های دوجداره آلومینیوم نرمال بریک
• پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

همانطور که می دانید آلومینیوم از پروفیل های قدیمی و پرکاربرد در ساخت درب و پنجره بوده است. امروزه نیز این پروفیل در ساخت درب و پنجره های دوجداره نیز بسیار پر استفاده شده است و متقاضان زیادی برای آن وجود دارد.
بر همین اساس نوع پروفیل آلومینیوم بجز نمونه ساده که به آن آلومینیوم نرمال هم می گویند به یک نوع دیگر بنام ترمال بریک نیز گسترش یافته است.

در واقع هنگامی که آلومینیوم رسانای بسیار خوبی برای گرما و سرما و حتی صدا و صوت بود، توسعه تکنولوژی نسل جدیدی از آلومینیوم مصرفی را وارد بازار کرد که قسمت خارجی و داخلی پروفیل آلومینیوم با استفاده از یک تیغه از جنس پلی آمید جدا شد. در واقع این تغییرات با استفاده از این تیغه پلی آمیدی موجب شد که ارتباط بین فضای بیرون و داخل، قطع شده و آلومینیوم عایق می شود.

تفاوت پنجره آلومینیوم ترمال بریک و نرمال بریک

همانطور که قبلا برای شما در ابتدا توضیح دادیم آلومینیوم یکی از قدیمی ترین متریال ها در ساخت درب و پنجره بوده است . آلومینیوم خود دارای ویژگی های زیادی می باشد که پیش تر به آن اشاره شد. اهمیت آلومینیوم در ساخت انواع درب و پنجره دوجداره به حدی قابل قبول بوده است که با اضافه کردن یک تیغه پلی آمید به آن، موجب شده است دو نوع ورق آلومینیوم حاصل شود.

آلومینیوم ترمال بریک و نرمال دو نوع متریال از یک جنس می باشند که پنجره های آلومینیومی از نوع نرمال همان نمونه های قدیمی می باشند که در سالهای خیلی گذشه آن را در خانه ها و ساختمان ها دیده اید. در واقع پنجره آلومینیوم نرمال فاقد تیغه پلی آمید می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره هافمن

پنجره آلومینیوم ترمال بریک همان نوعی می باشد که دارای تیغه ی پلی آمید می باشد و شرایط بهینه سازی بهتر با قدرت بیشتری را برای انواع درب و پنجره دوجداره فراهم می کند.

در پنجره های ترمال بریک آلومینیومی هنگامی که با شرایط آب و هوایی نوسان در درجه حرارت روبرو می شوند، این نوع نوسانات بر روی آنها بی تاثیر خواهد بود. این مورد از ویژگی های بارز برای پنجره ترمال بریک می باشد که در نمونه های پنجره های نرمال آلومینیومی اینگونه نخواهد بود.

مزایای و معایب پنجره دوجداره آلومینیومی

  1. طول عمر بالاتر نسبته به دیگر پنجره های دوجداره و تک جداره
  2. طراحی در رنگ بندی متنوع مناسب به نمای ساختمان شما
  3. طراحی باشو مناسب با سبک معماری داخلی
  4. عایق بندی بسیار مناسب در مدل کشویی پنجره دوجداره
  5. عایق صوتی و حرارتی در تمام مدل های پنجره دوجداره آلومینیوم
  6. عدم خوردگی و زنگ زدگی در تمام موارد مصرفی پنجره
  7. مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش
  8. ظاهری بسیار زیبا و شیک در تمام مقاطع پروفیل پنجره دوجداره
  9. تنوع در انتخاب نوع پروفیل برای ساخت پنجره دوجداره
  10. دوستدار محیط زیست و بازیافت 100درصدی پروفیل آلومینوم
  11. ساخت پنجره دوجداره بزرگ با آلومینیوم بسیار مقاوم تر میباشد

معایب پنجره دوجداره آلومینوم

  1. زمان  تولید و ساخت بالاتری نسبت به دیگر پنجره دوجداره ها دارد
  2. قیمت بالاتر نسبت به تمام پنجره ها

از نظر عایق حرارتی و صوتی، سطح عملکرد یک پنجره آلومینیومی نزدیک به پنجره‌های چوبی و upvc است. تا آنجا که به دوام آن مربوط می شود، قبل از اینکه به فکر تعویض پنجره های آلومینیومی خود باشید، بیش از ده سال طول عمر آن را حساب کنید، زیرا زنگ نمی زند، از ضربه های قطرات آب باران نمی ترسد و در هر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم می ماند. با این حال، اگر در یک منطقه بادخیز زندگی می کنید این نوع پنجره های دوجداره نیاز به مراقبت و نگهداری دارد.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش پنجره دوجداره

پنجره آلومینیوم یکی از مواد اصلی مورد استفاده در ساخت انواع پنجره و درب های دوجداره است. آلومینیوم یک پروفیل زیست محیطی است که به پدیده خوردگی نیز حساس نیست، و بسیار مقاوم است و نیازی به نگهداری ندارد. در نتیجه با داشتن این میزان از امکانات قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم به نسبت سایر پروفیل های موجود مزایا و ویژگی هایی که دارد بسیار اقتصادی تر خواهد بود.

پروفیل آلومینیوم ماده ای بسیار بادوام است که در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم به نسبت سایر پنجره های چوبی، یو پی وی سی و غیره بسیار مقرون به صرفه است. در خرید و مخصوصاً در نگهداری از چوب پایین تر است، اما از مدل upvc گران تر است. آلومینیوم همچنین دارای مزیت ساختاری است که به دلیل ظرافت و طراحی خود متمایز است.

پروفیل های آلومینیومی ظاهری زیبا و امروزی را تضمین می‌کنند چون عنصری کلیدی از فضای مورد نظر برای خانه شما را بهمراه خواهد داشت.

باید اضافه کرد که آلومینیوم به دلیل بازیافت احتمالی آن، ماده ای با تعادل زیست محیطی مثبت است، به خصوص که نیازی به استفاده از محصولات پاک کننده ندارد. در نهایت، اگر چه زمان ساخت و تولید آنها بسیار طولانی‌ است، اما باز آلومینیوم برای پنجره‌های بزرگ مانند نمونه های کشویی ترجیح داده می‌شود.                      

وزن هر متر مربع پنجره آلومینیوم

پنجره های آلومینیومی هر کدام دارای وزن مشخصی به نسبت نوع آلومینیوم نرمال و یا ترمال بریک می باشد. درواقع وزن هر متر مربع پنجره آلومینوم می تواند شامل همان ورق آلومینیوم باشد یا به همراه یراق آلات و شیشه پنجره محاسبه گردد.
البته اینکه مشخصات فنی همانند نوع و کیفیت پروفیل در وزن پنجره نیز تاثیر گذار می باشد بحثی نیست چون تاثیری مستقیم روی هر مترمربع خواهد داشت.
همه این عوامل از جمله عوامل اساسی و مهمی هستند که در محاسبه وزن درب و پنجره بسیار مهم هستند و از دیگر عوامل تاثیرگذار در این زمینه می توان به وزن قاب ها، وزن نوع بازشو و … اشاره کرد.

در محاسبه وزن یک مسئله مهم وجود دارد که موجب می شود وزن هر متر مربع پنجره آلومینیوم را دقیق تر و به راحتی محاسبه نمایید . آن نکته این است که جداگانه می بایست وزن مواردی چون وزن پروفیل، وزن یراق آلات و وزن شیشه محاسبه شود.
در نتیجه اگر به دنبال محاسبه و برآورد هزینه ها بر طبق بودجه ای است که در نظر گرفته اید لازم است تا با شرکت تولیدی و معتبر ارتباط مستقیم داشته باشید. گروه ما جهت خدمات مشاوره ای و برآورد هزینه ها طبق خواسته شما در خدمات دهی آماده است.

خلاصه

پنجره دوجداره آلومینیوم یکی از بهترین مدل های پنجره دوجداره در بین تمام پنجره ها می باشد. این پنجره های دوجداره بهترین عایق مناسب بین هوای سرد و گرم است و می تواند کاملاً مطابق با نمای ساختمان و رنگ دلخواه معماریی ساختمان خود  آن را انتخاب. بنابراین بسیار با ارزش است که برای انتخاب خوب وقت بگذارید.

برای خرید و استعلام قیمت پنجره دوجداره و قیمت پنجره یو پی وی سی میتوانید با شماره 09193654500 در ارتباط باشید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی واتس اپ