بهترین مارک پنجره دوجداره

بهترین مارک پنجره دوجداره

بهترین مارک پنجره دوجداره فقط به پروفیل خوب نمی باشد بلکه از صفر تا صد کار (متریال، تولید، نصب) همه با هم پنجره دوجداره ساختمان با کیفیت می کند و در آخر رضایت شما را جلب می کند حالا برای این که به بخشی از کار که مربوط می شود به بهترین مارک پنجره دوجداره است می پردازیم.

می خوای بدونی کدوم پنجره دوجداره از همه بهتر هستش؟ مارک خوب چگونه ارزیابی می شود؟ قیمت مارک پنجره دوجداره چقدر است ؟

واقعیت این موضوع این است که پنجره دوجداره دارای برند های مختلف است بهترین مارک پنجره دوجداره در ایران ویستابست هستش و قیمت آن نسبت به بقیه 20 درصد بیشتر هستش بعد از این برند پروفیل های مختلف هستش این بدونید وین تک و همارشتن تو یک رنج قیمتی و کیفیت قرار دارد هافمن ، ایده ال ، سیندژ هم تقریبا به همین صورت می باشد بسیار اختلاف کمی در قیمت با همدیگر دارند.

قیمت بهترین پنجره دوجداره

قیمت بهترین پنجره دوجداره ویستابست می باشد برای استعلام قیمت می توانید با ما در گروه تک پنجره تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به عوامل تاثیر گذار در قیمت را برای شما بازگو می کنیم چیزی که بیشتر در قیمت بهترین پنجره دوجداره تاثیر دارد ابعاد پنجره است هر چه شیشه خور آن بیشتر باشد قیمت آن ارزانتر می شود و اگر بازشو بیشتری داشته باشد قیمت آن بیشتر می شود یه نکته جالب در مورد پروفیل ویستا بسا وجود دارد تمام استاندارد ها در این پنجره ها باید رعایت شود گالوانیزه مصرفی باید 1.25 باشد پس با خیال راحت خرید کنید.

حالا بهتون میگم وین تک پر فروش ترین و با کیفیت تر از بقیه هستش این نسبت به نظر ساخت پنجره در گروه تک پنجره می باشد اگر شما به جاهای دیگر مراجعه کردید بهتون گفتن وین تک پول برندش می گیره دلیل خودش داره چون باید نقد پروفیل خریداری کنن و برندی که خودشون دارن استفاده کنندما در تک پنجره تمام برندها را کار می کنیم و بسته به نیاز شما پروژه شمارو انجام می دیم 

بهترین مارک پنجره دوجداره تولید داخل کشور هستن و باید برای ساخت آن از استاندارد لازم استفاده شود در کنار همه اینها باید دستگاه تولید پنجره دوجداره باید تمام اتومات و برند ترک یا آلمانی باشد ما در گروه تک پنجره استفاده از مارک پنجره دوجداره را با تمام جزییات به شما معرفی می کنیم معیار ما در این مقاله فقط به قیمت پروفیل نمی باشد بلکه به تجربیات چندین ساله می باشد.

همه برندهای پروفیل پنجره دوجداره دارای حداقل 10 سال ضمانت هستن و این ضمانت برای زرد شدگی و دفورمه شدن پروفیل می باشد پس فقط به عمر و دوام پنجره و کیفیت دقت کنید.

بهترین مارک پنجره دوجداره کدام است ؟

بهترین پنجره برای ساختمان

بهترین پنجره برای ساختمان بسته به بوجه شما دارد اما میتوان شناخته ترین برند پنجره دوجداره وین تک را معرفی کرد البته برند های دیگر با قیمت کمتر هم هستند که کیفیت مناسبی نسبت به وین تک داشته باشد این را هم براتون بگم وین تک هم یه پروفیل دیگه هم داره پلاس پن هم ارزونتر است هم کیفیت یک شرکت خوب را دارد.

برای ساخت بهترین پنجره برای ساختمان میتونید در هر قیمتی از کارشناس ما قیمت بگیرید در واقع ما 4 سطح کیفیت قیمتی پنجره داریم با انتخاب برند پروفیل و دیگر مشخصات پیش فاکتور دریافت کنید و با دیگر شرکت ها مقایسه کنید در واقع ما 80 نوع پروفیل داریم که در 4 گروه قیمتی قرار دارد شما با برآورد هزینه یکی از برند ها را انتخاب کنید.

مارک پنجره دوجداره UPVC

یکمی به مارک های پنجره دوجداره می پردازیم و این که چه مشخصاتی دارند و دارای چه گواهینامه دارند از کی شروع به کار کردن و چه بخشی از بازار را دارند و از نظر قیمت هم در چه رده ای قرار دارد.

1. ویستا بست

ويستابست جزء اولين شركت‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی، پیشگام در صنعت پلیمر کشور است كه در سال 1389 موفق به اخذ گواهينامه كیفيت رال آلمان و استاندارد های بین‌المللی گردید.

بهترین مارک پنجره دوجداره upvc که در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد همین ویستا بست است. همچنین دارای بهترین کیفیت و البته قیمت بالاتری نسبت به دیگر پروفیل ها است و وزن سنگین تری نسبت به آن‌ها دارد.

2. وین تک

وین تک در سال 1390 تولید خود را در ایران شروع کرد. این برند هم از نظر کیفیت و هم فروش، بعد از ویستا بست قرار دارد. پنجره وین تک بسیار شناخته شده و از نظر کیفیت محصول نسبت به دیگر پروفیل ها مناسب‌تر است.

این برند از کشور ترکیه وارد بازار ایران و بعد تولید شروع می‌شود. همچنین مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده است و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد نمی‌کنند و 100% قابل بازیافت هستند. برای دریافت قیمت پنجره دوجداره وین تک با تک پنجره ارتباط بگیرید.

3. هافمن

پروفیل هافمن در سال 1386 کار خود را در بازار ایران شروع کرده و دارای استانداردهای جهانی و فناوری روز دنیا است. این برند از نظر کیفیت و فروش محصول همانند وین تک است. برای دریافت قیمت پنجره دوجداره هافمن با تک پنجره ارتباط بگیرید.

برند های دیگری نیز برای پروفیل پنجره دوجداره موجود هستند، اما این سه برند بیشترین تقاضا را دارند. در ادامه به بررسی این سه پروفیل می پردازیم.

قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره یو پی وی سی چقدر است ؟

قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره با توجه به شرایط موجود در حال حاظر بسیار متفاوت میباشد شما میتوانید با راهنمایی از کارشناس فروش پنجره دوجداره از استعلام پنجره دوجداره خود مطلع شوید و انتخاب کنید کدام برند مناسب کارتان هستش قیمت بهترین مارک پنجره دوجداره را از بین آنها انتخاب کنید.

  1.  مارک پروفیل UPVC
  2. نوع یراق آلات _ ترک یا آلمانی
  3. طراحی و تولید استاندارد با دستگاه تمام مکانیزه
  4. شیشه دوجداره با تزریق گاز آرگون مهر موم شده
  5. نصب توسط نیروی متخصص و عایق بندی پنجره

گروه تک پنجره_ بهترین مارک پنجره دوجداره UPVC

حرف آخر در انتخاب برند پنجره

برای اینکه بتوانید بهترین مارک پنجره دوجداره upvc را پیدا کنید، کافی است تا با مرکز فروش پنجره دوجداره در ارتباط باشید. اما همه تولید کنندگاه پنجره دوجداره میدانند برند خوب فقط تبلیغ نمی باشد بلکه کیفیت پروفیل و عمر طولانی که در طولانی مدت دارد رضایت مشتری را جلب می کند خواهشمندم نه گول تبلیغ را بخورید و نه شمارو برای نصب پنجره با پروفیل دیگری گمراه کنند.

پشتیبانی واتس اپ